"Dobré ráno dámy a pánové. Doufám, že jste všichni."
Promluvil na nás všechny Aizawa, když jsme se shromáždili už v našich hrdinských oblecích před hlavním vchodem na naši kolej.
"Máme přesně pět dní, které místo prázdnin, nahradíme tréninkem. 31. vás pak čeká výzdoba školy.
Každý den máme nějaký program, který není tak dlouhý, aby vám zabral celý den. Takže jestli budete dělat vše tak, jak máte.. zbyde vám ještě skoro celé odpoledne a večer.
Nejčastěji se teď budeme pohybovat na cvičišti gama.
Dnes vám každému vyberu tři pro vás soupeře tak, aby to bylo co se týká fyzické zdatnosti co nejvíce vyrovnané.
Čeká vás totiž boj jeden na jednoho BEZ quirků.
Chci se podívat, jak se pohybujete bez quirků. Jako hrdinové nemůžete pořád spoléhat jen na vaši schopnost.
Je potřeba mít rychlé reflexy, sílu, vytrvalost a také ohebnost.
Jakmile tohle všechno dokonale zvláhnete a zapojíte při používání quirku.. budete mnohem silnější.Dobrá... teď se můžeme přesunout na cvičiště gama a začít s dnešním tréninkem."
Dořekl a vyšel směrem ke cvičišti gama.
Ostatní se za ním jen poslušně rozešli."Um. Málem bych zapomněl. Midoriyo, Todoroki, Bakugo.. běžte do školy. Bakugo ty zajdi pro All Mighta. Potřebuji, aby stejně jako já, posoudil vaše fyzické schopnosti. Vy dva běžtě za řiditelem mu oznámit, že máme trénink na cvičišti gama i s All Mightem. Bežte."
"Ha?! A kde ho mám jako najít?!"
"Pravděpodobně v kabinetu. Když tam nebude, tak budeš muset hledat. Ale pospěšte si. Nebudu na vás čekat celý den."
Sledoval jsem, jak ti tři odcházejí a usmál se nad tím, jak vtipně vypadají.
Midoriya a Todoroki se lehce drželi za ruce a v klidu si šli. Bakugo šel naopak jeho typickou chůzí a s naprosto vytočeným obličejem po těch dvou něco křičel.
"Proč jste tam poslal tři? Navíc ještě k tomu Bakuga. Myslím, že by to Todoroki a Midoriya zvládli."
Zeptala se Uraraka."No. Popravdě jsem vám chtěl dát na nich příklad o používání quirků a fyzické síle."
Odpověděl Aizawa a všichni jsme ho pečlivě poslouchali."Ti tři jsou jako živý příklad tří možností, které se nejčastěji stávají.. když vynechám variantu neumět ovládat quirk, ani se hýbat.
Například Todoroki má velmi silný quirk, ale oproti Midoriyovi a Bakugovi se pohybuje příliš pomalu a kvůli tomu se spoléhá převážně na svůj quirk.
Midoriya je naopak fyzicky jeden z nejsilnějších ze třídy, jenže na druhou stranu ještě nemá svůj quirk plně pod kontrolou a to ho brzdí.
Nejlepší možností je umět plně využívat své fyzické možnosti a quirk dohromady.
V podstatě jako Bakugo, ale bez toho křičení."Dořekl opět jeho klidným až znuděným hlasem a pokračoval v chůzi.
Došli jsme na dané místo a počkali, až příjdou i Todoroki s Midoriyou a Bakugo s All Mightem.
Když se tak stalo, řekl Aizawa, abychom se podle vlastní potřeby rozcvičili a on nám pak přidělí prvního soupeře.
Protahoval jsem si ruce a u toho se rozhlédl okolo sebe.
Můj pohled nenápadně zamířil k Bakugovi, který se držel ode všech dál a protahoval se.
'Je fakt škoda, že si neuvědomuje, jak moc mu to sluší. Cokoliv dělá.. vždycky vypadá dobře.'
ČTEŠ
Nové já [ KiriBaku ]
RomanceStudent Katsuki Bakugo nastupuje na střední školu UA. Bohužel celou svou novou třídu ignoruje a nemá k ní vytvořený jediný kladný vztah. Jak by taky mohl, když je takový, jaký je. S nikým se nebaví, protože mu ostatní spolužáci nepopsatelně vadí.. i...