31. Dvacet minut

29 2 0
                                    

Po asi 15 minutách přestávky dala siréna týmům 1 a 3 signál k začátku souboje.

Zbytek třídy spolu se Shinsem a Aizawou napjatě sledovali velkou obrazovku která ukazovala vše, co se v souboji děje.

Midoriya znovu běžel napřed, aby alespoň trochu zjistil, kde se kdo z týmu 3 pohybuje.

Zničeho nic se ale blezkově otočil a zamířil zpět k ostatním.

Nechápal proč, ale pak jsem si všiml, že nedaleko od toho místa se náhle zjevil Bakugo.

Tým 1 se nyní zaměřil na Jiro, která dávala týmu 3 informace, kde se kdo pohybuje.

Chvíli se nic nedělo, ale pak se po celém cvičišti rozletěli ptáci, kteří vydávali hlasité zvuky, kvůli kterým Jiro nedokázala určit, kde kdo je.

Potom tým 1 použil podobnou taktiku, jako my. Nechali si Bakuga na konec a místo toho chytili Minetu a později i Jiro.

Bakugo moc nadšeně nevypadal. Začal konečně komunikovat s Yaoyrozu a Ojirem. Bylo vidět, že se ze všech sil snažil vyrovnat skóre.

Yaoyrozu s pomocí Ojira chytila Kodu a Bakugo zase Sata.

"Oh. Myslím, že jsem na něco zapomněl."
Ozval se zničeho nic Aizawa.

"Během souboje máte omezený čas, abychom tu nebyli celý den."
Řekl jakoby se nejednalo o poměrně důležitou informaci a ukázal nám malé stopky, které držel v ruce.

"Na každy souboj je vyhrazeno přesně dvacet minut. Jakmile tento čas vyprší, souboj je automaticky ukončen a vítěz se rozhoduje podle skóre."

'Dvacet minut není příliš. To znamená 5 minut na chycení jednoho člena týmu. To by mohl být problém.'

Začal jsem se ohlížet po ostatních z mého týmu. Bylo jasné, že musíme vymyslet plán.

Sledování souboje týmů 1 a 3 tedy musel počkat.

Sedli jsme si trochu bokem od ostatních a začali se domlouvat.

"Ayomama s Tóru budou rozhodně spolupracovat, takže bychom měli Tóru chytil jako jednu z prvních. Ayomama pak už nebude takový problém."

"Největší problém bude se postarat o Shojiho. Je jako Jiro. Jenže on nás nejen uslyší, ale i uvidí."
Namítla Mina.

Byl jsem až překvapen, jak jí to myslí, když chce.

"Co je na tom chapadláčovi tak hrozného? Proč by zrovna on měl být takový problém?"
Ptal se Shinso způsobem, jakoby ho podceňoval.

"Tobě to asi nedošlo, ale Shoji je silný víš."
Odpověděl mu podrážděně Tokoyami.

"O někoho takového nebude Todoroki chtít přijít, takže ho bude chránit."
Dodal Iida.

"Měli bychom si pořádně promyslet, kdy použije Shinso svůj quirk. Jakmile si totiž Shoji všimne co se stalo, informujte o tom Todorokiho."

"Tak spolu odlákáme Todorokiho a Shinso vymyje mozek Shojimu."
Navrhla Mina.

Já jen zakýval hlavou na nesouhlas.

"I kdyby se nám to povedlo je to příliš riskantní. Budeme muset dávat pozor na Todorokiho a nebudeme vědět o Tóru. Kdybychom se zbavili Shojiho, tak zůstane Ayomama a Tóru, což je nebezpečné, jelikož by Tóru mohla odrážet Ayomamův laser a Tokoyami by pak nemohl použít Darkshadow. Šlo by to kdyby Shinso Shojimu vymyl mozek a později by to samé udělal i Tóru díky měniči hlasu-"

"Ne."
Přerušil mě Shinso.

"Huh? Proč?"

"Měnič hlasu použiju poprvé buť na Todorokiho, nebo na Midoriyu. Jakmile totiž ostatní zjistí, že je tohle můj quirk, přestanou mluvit. Nechci tohle promrhat. Mohlo by nám to pomoct na zbavení se těch nejsilnějších. Navíc mám ještě tu šálu. Shojimu vymyju mozek, Tóru můžu chytit svou šálou, ale o ostatní se musíte postarat vy. Uraraka i Aoyamama by si s mou šálou poradili a Todoroki je na úplně jiné úrovni než já. Můžu mu vymýt mozek, ale ne s ním bojovat."

"V tom případě bude plán následdovný."
Začal Tokoyami.

"Z části se rozdělíme, abychom mohli rozdělit i je. Shinso s Kirishimou najdou shojiho. Bude někde nahoře.
Na nenápadném místě, ale aby nás mohl pozorovat.

Jakmile si vás všimne, oznámí to Todorokimu, který se vás bude chtít zbavit. Proto tam budu já... abych vás kryl a Todorokiho zdržel.

Až Shinso vymyje Shojimu mozek, proužije Kirishima svou sílu a rychle Shojiho přemýstí do vězení.

Než to však udělá, přikáže Shinso Shojimu říct špatné informace o poloze členů našeho týmu.

Tím pádem si bude Todoroki myslet, že jde Mina s Iidou po Urarace a nechá Ayomamu s Tóru bez ochrany. Navíc si ani nevšimne, že Shoji zmizel a nikdo tak nebude znát Shinsův quirk.

Mezitím, co bude Todoroki na cestě k Urarace Iida prozkoumá terén a zjistí kde se nachází Ayomama s Tóru.

O ty dva se postarají Shinso a Mina. Já a Iida mezitím najdeme Uraraku a Todorokiho.

Kirishima bude muset Tóru a Ayomamu odnést do vězení, jelikož mu to ze všech zabere nejméně času.

Jakmile se zbavíme Tóru a Ayomami budeme všichni spolupracovat abychom porazili Todorokiho.

Uraraka nebude takový problém, ale našim cílem bude chytit Todorokiho ideálně bez použití měniče hlasu."
Dořekl jeho plán Tokoyami a my souhlasili.

Začali jsme vymýšlet záložní plány, kdyby se něco stalo jinak, než mělo.

"Kdyby se Todoroki nechtěl od Shojiho vzdálit, museli bychom-"

A přesně v tento moment Iidu přerušila siréna.

'Huh?'

Všichni jsme se nechápavě rozhlíželi až se Aizawa rozhodl promluvit.

"Dvacet minut uplynulo.. konec souboje."
Oznámil a já se podíval na skóre týmů.

'Bakugo... prohrál?'

Nevěřil jsem tomu ale skutečně to byla pravda. Souboj zkončil 3:2 pro tým 1.

'Nejraději bych šel za ním a přesvědčoval ho, že to nic není, ale od chvíle, kdy si mě všiml při rozcvičce první den tréninku mi nevěnoval jediný pohled.
Nevím, jak náš vztah v tuhle chvíli popsat. On neví, o čem přemýšlím já a já nevím, o čem přemýšlí on.
Každým dnem jsem zmatenější.
Tak nějak nevím, co přesně se mezi námi pokazilo.
Přestal se se mnou bavit. Možná protože se na mě zlobí.
Je to snad kvůli tomu, že možná přišel na to, že se mi líbí?
Ale co když mu to nedošlo?
Proč by se se mnou potom ale nebavil?
Nebo jsem za ním měl první den tréninku prostě jen dojít a chovat se, jako vždycky?
Jenže on nevypadá, že by se se mnou teď chtěl bavit.
Možná prostě jen potřebuje prostor.
To je teď jedno'
Zatřásl jsem hlavou a spolu se svým týmem se vydal k našemu vězení.

Po chvíli siréna oznámila start a my začali realizovat náš plán.

Vše šlo podle plánu... Shinso spolupracoval skvěle. Ani jednou jsem pořádně nestihl zaznamenat, když někomu vymyl mozek. Pouze je tam nechal stát jako sochy a ja já je odnesl do vězení.
Vše probíhalo skvěle... teda kromě ztráty Miny při konečném souboji proti Urarace a Todorokimu.

Ale i tak souboj zkončil 4:1 pro nás.

Dokonce Shinso nemusel použít měnič hlasu, takže jsme měli šanci i proti týmu 1.

Znovu proběhla krátká přestávka a já neměl ani chvilku času sledovat předposlední souboj mezi týmy 2 a 3.

Celých těch dvacet minut jsme strávili vymýšlením taktiky. Museli jsme počítat se všemi možnostmi.

Stál proti nám totiž tým 1.
Sice nemá Bakuga...
Ale má Midoriyu... nejlepšího člověka ze třídy 1A na vymýšlení taktik.

Nové já [ KiriBaku ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat