Episode 91

43 7 2
                                    

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

⚘ 𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 91 ⚘

👄 බලාපොරොත්තු සුන් වූ මුහුණකින් යුතුව සෝහී සහ ජෙසිකා ආපසු හැරී පිටව යාමට හදන විට .............

𖠇  එතැන් සිට  𖠇

**✿❀○❀✿****✿❀○❀✿****✿❀○❀✿**

Employee 01 :- Mrs. Cathy , ඔබතුමිය මේ properties සේරම illegal විදිහටයි අල්ලගන ඉන්නේ. ඒ නිසා වහාම ක්‍රියාත්මකවන පරිදි ඔබ තුමියව legally මේ නිවසින් නෙරපා හරිනවා! 

👄 එහි පැමිණ සිටි බලධාරියාගේ කට හඬ නිසා සෝහී සහ ජෙසිකාද ඒ දෙසට හැරෙන්නට විය. එවිට සෝහී දුටුවේ ඔවුන් දෙසට ඇවිද එන ශින්වයි.

🌹 okay , now.... මෙයාව මෙහාට ගෙන්නුවේ කවුද ?

🌻 මමයි එයාට මෙහෙඑන්න කීවේ. ඔයාගෙ aunty බලෙන්ම ඔයාගෙ ගෙදර ජීවත් වෙනවා කියලා මං ශින්ට කීවම , එයා Emotional වෙලා අපිට උදව් කරන්න එකඟ උනා.

🏵️ Who...... are you.....?

❤️ මම Kim'T company එකේ employee කෙනෙක්. මේ properties සේරම අයිති Mrs. Kim ට. So , i have full rights to speak here.

🌻 චින්චා ! සෝ... ඇත්තටම ශින් ඔයාගෙ Auntyගෙ tense mode එක on කරා. බලපන්කෝ ඒ ගෑනිගෙ මූණ අටපට්ටමක් වගේ උන හැටි. 😅

🏵️ ආයිශ් ....... මොන මගුලක්ද මෙතන වෙන්නේ ? තෝමස් ........! තෝමස් .......! ඉක්මන්ට මෙහාට එනවා මනුස්සයො..... තමුන්ට ඇහෙනවද මෙයාල මොනවද මේ කියන්නේ කියලා ?

👄 සෝහීගේ නැන්දාගේ කෑගැසීම නිසා නිවස තුල සිටි සෝහීගේ මාමාද පිටතට දිව එන්නට විය.

🌾 මොකක්ද කැතී අවුල ? ඇයි මේ කෑ ගහන්නෙ ? ආහ්..... මේ සෝහිත් ඇවිල්ලා ඉන්නේ. ඉතිං කොහොමද පොඩ්ඩෝ?

🏵️ යාහ්..... තෝමස් It's not the time for chit chattering .බලන්න මෙයාලා මෙහේ ඇවිල්ලා තියෙන්නේ මේ ගේ ආපහු අරගන්න . ඒ විතරක් නෙමෙයි . මේ මෝඩයෝ ටික කියනවා මේ properties වලට අපිට අයිතියක් නෑ කියලා .

👄 Aunty කැතීගේ කලබලකාරීත්වය සමඟ Thomas uncle ඇගේ කනට කර යමක් කොඳුරන්නට උත්සාහ කරන්නට විය. නමුත් ඔහුගේ කට හඬ කෙතරම් උස් වී ඇත්ද යත් සෝහීට පවා ඔහු පැවසූ දේ ඇසෙන්නට විය.

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )Where stories live. Discover now