Episode 27

41 2 0
                                    

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚  M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

⚘  𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 27⚘

👄ඔහුගේ දෑතින් ලේ බිංදු ගලන්නට වූයේ Limo වේ මත බිම වූ..........

𖠇 එතැන් සිට 𖠇

✩.・*:。≻───── ⋆♡⋆ ─────.•*:。✩

👄 Taehyung ගේ අතින් රුධිරය  ගලා යනු දුටු Soe hee බොහෝ සේ කලබලයට පත් වී  ඇය ඉඳගන සිටි තැනින් නැගිට , limo වේ taehyung ඉඳගන සිටි පැත්තට ගොස් ඔහු ලඟින් ඉඳගන්නට වූයේ  taehyung ගේ තුවාල රුධිරය ගලමින් තිබුන අත ඇගේ දෑත් මතට අරගන්නා ගමන් ය.

🌹 Soe hee :- මොකක්ද ඔයා මේ කරේ......? ඇයි ඔයා මෙහෙම කරේ? ආ..........හ් බලන්න...... ඔයාගෙ අතින් ලේ ගලනවා. කෝ...... ඔයාගෙ අත උඩට හරවලා තියා ගන්න. ලේ ගොඩක්  යනවා අතින්.....

***** Soe hee's pov💭 *****

🌹 Soe hee :- අම්...... මේකේ ඇතුලේ First-Aid Box එකක් නැද්ද දන්නෑ....

***** Soe hee's pov💭 end *****

👄 Taehyung කිසිවක් නොපවසා නිශ්ශබ්දව සිය රුධිරය ගලන අත දෙස බලා සිනාසෙන්නට විය.

***** Soe hee's pov💭 *****

🌹Soe hee :- දැන් මොකද කරන්නේ ? මටම හොයා ගන්න වෙයි වගෙ.....

***** Soe hee's pov💭 end *****

👄 එසේ සිතමින් Soe hee වටපිට පිරික්සන්නට වූ අතර , ඇය ඉඳගන සිටි seat එකට යටින් කුඩා කැබිනට් එකක් වැනි ලාච්චුවක් සවිකර තිබෙනු ඇය දුටුවා. ඇය එම ලාච්චුව ඇද බලන විට එහි ප්‍රථමාධාර පෙට්ටියක් තිබෙන්නට විය. ඇය එම ප්‍රථමාධාර පෙට්ටිය එලියට ගෙන ලාච්චුව වසා දමන්නට විය .

🌹 Soe hee :- ආහ්..... ඇති යන්තම් තිබ්බා. කෝ...... මට ඔයාගෙ අත දෙන්න...

💚 Taehyung :- ඕන නෑ ..... ඔයා කරදර වෙන්න එපා. මේක සුලු දෙයක් . ඇත්තම වේදනාකාරී තුවාලය හොඳකරන්න කාටවත්ම බෑ ....... 😔 මගේ හදවතේ තියන වේදනාව අනිත් කිසිම විදිහේ දුකකට , වේදනාවකට සමාන කරන්න බෑ ....

🌹 Soe hee :- ඔයාට මොකද මේ වෙලා තියෙන්නේ ? ඔයාගෙ මේ මනස්ගාත නවත්තලා දාන්න දැන්වත් .  කෝ අත දෙන්න . මං ඔයාගෙ තුවාලේ bandage කරන්නම්. එතකොට ඔයා..... හෙලවෙන්නේ නැතුව ඉන්න ඕන....

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang