Episode 47

28 2 0
                                    

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

⚘ 𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 47⚘


👄 Sydney පැවසූ පරිදි ඔහුගේ උපදෙස් සියල්ල අනුගමනය කල Soe hee ..........

𖠇  එතැන් සිට  𖠇

┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅
👄 Soe hee ඇගේ වැඩ රාජකාරීන් අවසාන වී රෝහල වෙත ගියේ සන් වූ ව බැලීමටයි. එහි ගොස් ඔහුගේ සුවදුක් බැලූ Soe hee මද වේලාවක් ඔහු ලඟ හිඳ නැවත නිවස බලා පිටත් විය. ඇය නිවස වෙත යන විටත් taehyung නිවස තුල නොසිටි අතර ඔහු meeting එකක් සඳහා නගරයෙන් පිට වී ගිය බව ඇයට දැන ගැනීමට ලැබුනා. රාත්‍රී ආහාර වේල ඉක්මනින්ම ලබා ගත් Soe hee එය අවසාන වී designs පිලිබඳව තව දුරටත් අධ්‍යනය කල අතර ඇය වේලාසනම නින්දට වැටෙන්නට විය.

👄 පසු දින උදෑසන Soe hee , Kim'T Company  එකට ගියද එයට සිය office room එකට ඇතුලු විය නොහැකි වූයේ  ශින් Company එක ඉදිරියේ රැඳී සිටීම නිසාවෙනි . ශින් එක්වරම Soe hee ව ඇදගන ගියේ ඉදිරියේදී පැවැත්වීමට නියමිත  jewelry design photo shoot එක සඳහා සුදුසු location එකක් පරීක්ෂා කිරීම සඳහායි .

💫 inside the Car 💫

🌹 ඔයා මාව ඔයත් එක්ක තනියම මේ විදිහට එක්කගන යනවා කියලා මට විශ්වාස කරන්නත් බෑ. ඔයා දන්නවනේ Competition එකට තව දවස් දෙකයි තියෙන්නේ . ඊට කලින් මට මගේ design එක හදලා ඒක website එකට යවන්න තියනවා . 😠

❤️ ඒයි මෝඩියේ .... මං මේ තමුන්ව එලියට එක්කන් යන්නේ එලියේ වට පිටාව බලලා ඔයාට ideas ටිකක් ගන්න උදව් කරන්නයි.

🌹 really ?

❤️ ඔව්.. නැතුව වෙන මෙකක්ද. i have to take care of you . නැත්තම් අර gangster ( මැරයා ) කෙල්ල ආය ඇවිත් මගේ ඇඟේ එල්ලෙයි. ඒ නිසා කටවහගන මගේ කතාව අහන්න.  ඔයාට මතකද ඊයේ නැන්සිට වෙච්ච දේ?

👄  ශින් මෙසේ ඔහුගේ කරදරකාරී  gossip  කියවිල්ල පටන් ගත්තා . ඔවුන් ඔවුන්ගේ ගමනාන්තයට ලඟා වන තෙක්ම ඔහු එක දිගටම කියවන්නට විය. දෙවියන්ට ස්තූතිවන්ත වෙන්න ඇගේ කන් බිහිරි වීමට පෙර ඔවුන් ගමනාන්තයට පැමිණි බව ශින් පවසන්නට විය.

🏝️ Beach  🏝️

👄 ශින් සන්ග්ලාස් දෙකක් ද දමාගත් අතර Soe hee සහ ශින් කාර් එකෙන් බැස එලියට පැමිනෙන්නට විය.

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )Where stories live. Discover now