**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
⚘ 𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 36⚘
👄 ඔහු blanket එකකින් soe hee ගේ ගත වසන්නට විය.
𖠇 එතැන් සිට 𖠇
.・。.・゜✭・.・✫・゜・。..・。.・゜✭・.・✫・゜・。.
💚 නගරේ මේ අපි ඉන්න කොටසේ හිම වැටෙන එකයි හිම කුණාටු ඇති වෙන එකයි නිතරම සිද්දවෙනවා . It's normal . අපි ඉන්න පැත්ත වගේ දීප්තිමත් ව උණුසුම්ව තියෙනේ නෑ හැම වෙලේම.
👄 taehyung , Soe hee ගේ ගත වටා blanket එක ඔතන ගමන් මෙසේ පවසද්දී , ඔහු පැවසූ දෙය අනුමැත කිරීමට මෙන් Soe hee හිස වනන්නට විය. Taehyung , Soe hee ට blanket එක පෙරවීම සඳහා ඇය දෙසට නැමී සිටි අතර Soe hee සිටියේ ගිනි උඳුන ලඟ ඉඳගනය. එක්වරම Soe hee , taehyung දෙස බැලීමට මත්තෙන් ඇගේ හිස ඔසවන්නට විය. Taehyung ඇයට බොහෝ සේ ලංවී සිටි බැවින් ද, ඔවුන් දෙදෙනා අතර එතරම්ම දුරස්ථ බවක් නොවූ හෙයින් ද ,හදිසියේම මෙන් , Soe hee ගේ දෙතොල් taehyung ගේ දෙතොල් මත ස්පර්ශ වන්නට වැඩි වේලාවක් ගත නොවන්නට විය.
තවමත් ඔහු ඇයට බොහෝ සේ ලංවී සිටියි . මෙම සිදුවීම මොවුන්ගේ සීමාවන් පන්වා ගිය හෙයින් Soe hee ගේ හද ගැස්මද කෙමෙන් වැඩි වන්නට විය . ක්ශනිකවම Soe hee අනෙක් පසට හැරී ඇගේ දෙතොල් සපා ගත්තේ ඇයට ඇති වූ ලැජ්ජාව නිසායි .***** Soe hee's pov💭 *****
🌹 දෙයියනේ ..... මං ...... මං ..... වැරදීමකින් එයාව කිස් කරා නේද.....? 😳
***** Soe hee's pov💭 end *****
👄 Soe hee , Taehyung ගෙන් ඇගේ මුහුණ සඟවා ගැනීමට ක්රමයක් සොයමින් සිටිය දී , taehyung ඔහුගේ දිගු ඇඟිලි වලින් Soe hee ගේ නිකටින් අල්ලා ඇගේ මුහුණ ඔහු දෙසට හරවා ගන්නට විය. Soe hee තවමත් ඇගේ යටි තොල සපාගන සිටිනු දුටු taehyung , ඔහුගේ මහපට ඇඟිල්ලෙන් , දත් අතරට මැදි වී තිබුන ඇගේ යටි තොල සිහින් ලෙස පිටතට අදින්නට විය. Soe hee ලැජ්ජාවෙන් මෙන් taehyung දෙස හැරී බලන විට ඇය දුටුවේ taehyung ගේ කොල පැහැති දෑස් තුල ආශාව දැල්වෙමින් තිබුන ආකාරයයි . Taehyung ඔහුගේ එක් අතකින් Soe hee ගේ එක් කම්මුලක් අල්ලා සිටින අතර අනෙක් අතින් ඇගේ ගෙල පිටු පස අල්ලා ගන සිටියි. නමුත් Soe hee ඔහුගේ දෑස් තුල කනස්සල්ලක් දකින්නට විය.
💚 Soe hee ...... ඔයාගෙ මුලු Skin එකම අයිස් කැටයක් වගේ සීතල වෙලා. ඔයාට අනිවාරෙන්ම Hot water shower ( උණුසුම් ජල ස්නානයක්) එකක් ගන්නම වෙයි . කෝ එන්න.
***** Soe hee's pov💭 *****
🌹මො....මොකක් ? එයා මට....... එයා එක්ක hot shower එකක් ගන්න කතා කරනවද? දෙවියනේ ......😳
***** Soe hee's pov💭 end *****
💚 Come ... Steamy water පාවිච්චි කරලා නෑවාම අනිවාරෙන්ම ඒක ඔයාගේ normal body temperature එක ආපහු ගන්න උදවු කරයි.
🌹 මොකක්? බෑ බෑ ..... මිච්චෙස්සෝ ......මට නම් කොහෙත්ම බෑ ඔයා එක්ක එකට නාන්න යන්න. 😳
( 😂 අම්මෝහ් ..... මේකි හිතලා තියන දුර..... මට බෑ යකූව් ... වහ කාලා මැරෙනවා හොඳයි මේ වගේ ලැජ්ජා හිතෙන එපිසෝඩ් කෑලි නොලියා. 😅💔)
💚 ආහ්..... i didn't mean it like that. I mean..... මං ඔයාව ආරක්ෂිතව නාන තැනට එක්කගන යන්නම්. මොකද i'm pretty sure ......ඔයා heater එක වැඩ කරන්නේ කොහොමද කියලා දන්නේ නෑ කියලා.
👄 Soe hee , taehyung දෙස බලා ඇගේ ඇස් බෝල කරකවන්නට විය. නමුත් ඔහු පැවසූ දෙය සම්පූර්ණයෙන්ම නිවැරැදියි .
💚 මං මොකක්ද judgeට කියන්නේ , බැරි වෙලා හරි ඔයාට සීතලේ ඉඳලා මොනවා හරි වුනොත් ? මට divorce එක ගන්න බැරි වුන නිසා මං මගේ wife ව freeze කරලා මරදා දැම්මා කියලා කියන්නද ?
🌹 ඔයා කියන දේ නම් හරි ...... මෙහේ සීතල හොඳටම වැඩියි . මට තවත් නම් මේ සීතල දරා ගන්න බැරි වෙයි.
💚 you will feel better soon , එන්න මාත් එක්ක යන්න.
( අහ්ම් අහ්ම්...... guys ...... ඊලඟට මොනා වේවිද .........? ඊලඟට වෙන දේ ගැන ඔයාලාට මොකද හිතෙන්නේ කියලා කමෙන්ටුවක් දාගන යන්න.... 🤭🤭)
━◦○◦━◦○◦━◦○◦━◦○◦━◦○◦━◦○◦━
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
◌⑅⃝●♡⋆♡ ♥ ✍🏻 ⏤͟͟͞͞★ᴷⁱᵐ ᴱᵘⁿ ᴴʸᵉ⏤͟͟͞͞★✍🏻 ♥ ♡⋆♡●⑅⃝◌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )
Romantizmමේක මගේ 1st story එක..... කොහොම වෙයිද කියන්න දන්නේ නෑ . ඒත් කියවාලා බලන්න.... 💔 ඔම්මා අප්පා නැතිව තනිවුන අහිංසක කෙල්ලෙක්..... 💔 ඔම්මා නිසා අනිත් සියලුම ගෑනු ළමයි ගැන කලකිරුන , නපුරු පෝසත් කොල්ලෙක්.... 💍 අත්වැරැද්දකින් සිද්ද වුන විවාහයක් 🤵👰...