⚘ 𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 3⚘

74 6 0
                                    

👇 From Previously Chapter

👄 මනමාලයා එසේ කියා අවසානයේ මදක් සිනාසී Soe heeගේ Veil එක ඇගේ ඇස් ලඟට යනකන් ඉස්සුවා ................

𖠇 එතැන් සිට..........𖠇

:۞:••:۞:••:۞:••:۞:••:۞::۞:••:۞:••:۞:••:۞:••:۞::۞:••:۞

👄 මනමාලයා සිනාසී Soe hee ගේ Veil එක අයින් කරා. නමුත් ඔහුගේ මුහුනේ තිබුන සිනහව ක්ෂණයකින් නැති වී ගියේ ඔහු Soe hee ව දුටු පසුවයි . මොකද මනමාලයා Soe heeව දුටු පලමු අවස්තාව මෙය වූ නිසා. ඔහු ගොඩක් කලබල වූ ස්වරූපයක් දිස් විය.

??? ( 2 ) ක...... කවුද තමුසෙ ?

🌹 ආහ්..........? ම........ මං කවුද .....?

( Soe hee යි San Wu යි පුංචි කාලේ පෙම්වතුන් උනාට Soe hee ට අවුරුදු 11 න් පස්සේ අද වෙනකන් මේ දෙන්නා මුනගැහිලා නෑ . ඒ කියන්නේ අවුරුදු 8 කින් මෙයාලා හම්බවෙලා නෑ . ඒ නිසා Soe hee දන්නේ නෑ San Wu ගේ හැඩරුව කොයි වගේද කියලා . ඒ වගේම දැන් Soe hee ට වයස අවුරුදු 19 යි. )

♡♥ Back to Story ♥♡

??? ( 2 ) මේ........ මේ..... මං Marry කරන්න හිටපු Girl නෙමේ....... කවුද තමුසෙ ? මොන විකාරයක් ද මෙතන වෙන්නේ .......

??? ඇත්තටම කවුද තමුන්......? බොරු Bride කෙනෙක්. ඒයි බොරුකාරි. කවුද කියනවා තමුසෙ.

🌻 ඒයි Joker තමුසෙ කාටද බොරුකරි කියන්නේ ආහ්....... කට පරිස්සම් කර ගන්නවා. කට කුඩු කරනවා තව මොනවා හරි කීවොත් .... බොරු Bride ලු. මොනවද තමුසෙලා මේ කියවන්නේ ?

👄 Soe hee එක්වරම මනමාලයා දෙසට හැරී ඔහුගෙන් ඇසුවේ ,

🌹 ඔ.....ඔයා....... Parak San Wu නෙමේද.......?

( [ ??? ( 2 ) ] ඔන්න Guys මං දැන් මෙයාව එයාගෙ නමින් කතාවට ගේන්න යන්නේ ..... මේ මනමාලයාගෙ real emoji එකෙන් මං මෙයාව කතාවට හඳුන්වනවා.)

♡♥ 𝘉𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘚𝘵𝘰𝘳𝘺 ♥♡

💚 නෑ ...... මං San Wu නෙමේ..... මං Kim Taehyung .

👄ඒක ඇහුනට පස්සේ Soe hee ගේ කකුල් දෙකත් පණ නැතුව ගියා . "" කොහොමද මෙච්චර ලොකු වැරදීමක් වුනේ ? "" ඇය එසේ සිතන්නට විය .

***** Soe hee's pov ( 💭 )*****

🌹 දෙයියනේ ....... මේ මොකක්ද මේ වුනේ ? මං හීනෙකින්වත් නොහිතපු දෙයක්නෙ මේ වුනේ.

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon