Episode 85

14 2 0
                                    

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

⚘ 𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 85⚘

💫 On The Card Inside The Envelope Is End.....💫

𖠇  එතැන් සිට  𖠇

**✿❀○❀✿****✿❀○❀✿****✿❀○❀✿**

👄 ලියුම දෙස මද වේලාවක් බලාසිටි සෝහී එහි වූ උපහාසාත්මක භාවයට සිනාසී ,

🌹 What's going on Nancy ?

💙 you didn't get it ? Mr. Taehyung සර් මිස්ගේ win එක celebrate කරන්න large party එකක් arrange කරලා තියෙන්නේ .සර් පැරිස්වල ඉඳලා ආව දවසේ ඉඳලාමයි මිස්ට party එකක් දෙන්න ඕන කියලා හිතුවේ . ඒ වගේම ඔයාගේ මේ party එක plan කරන එකේ ගෞරවය සර් මට භාර දුන්නා .

🌹 ඕහ්.......

💙 I Am so excited ! Yahoo ! අද රෑ නම් මතක හිටින රැයක් කරන්න මං පොරොන්දු වෙනවා.

🌹 Thanks . I will be looking forward to it.

Soe hee's pov💭

🌹 අද රෑට මොනා සිද්ද වෙයිද කියලා ඉතිං දෙවියෝ තමයි දන්නේ  

Soe hee's pov💭 end

👄 සෝහීට සාදය පිලිබඳව තොරතුරු ලබා දීමෙන් පසු , නැන්සි විසිර යන්නට විය.

🌹 ඒ කියන්නේ ....... ටේහ්‍යුන්ග් Hint කරපු surprise එක මේකද?

👄 ඒත් සමඟම නැවතත් සෝහී ඇය අතේ වූ කාඩ් එක දෙස බලන විට එහි අමුත්තන්ගේ ලැයිස්තුවේ රේචල්ගේ නම දැක ඊට මැසිවිලි නගන්නට විය. එවිටම සෝහීගේ දුරකථනය නාද වන්නට විය.ඇගේ දුරකථනයේ screen එකේ දිස් වූයේ Jessica ගේ නමයි. 

📲 In A Call With Jessica 📲

🌻 සෝහියා ,ඉක්මන්ට building එකේ 3rd floor එකට වරෙන්කො . මං උබ එනකල් බලාන ඉන්නවා .

🌹 හහ්? වේ?

🌻 ඇයි උබ මට කීවේ උබට private investigator කෙනෙක්ව හොයලා දෙන්න කියලා. ඉතිං මං උබට එහෙම එකෙක්ව හෙව්වා. දැන්වත් ඉතිං ඉක්මන්ට පහලට ඇවිල්ලා ඒ යකාව meet වෙයන්. Hurry up. බායි.

🌹 ඒත් ජෙස්.........
ආයිශ් ........ Cut කරා නේද මේකි.

👄 දුරකථන ඇමතුම විසන්ධි කල සෝහී ඉක්මන්ටම Elevator එක වෙත දිව යන්නට විය. Elevatorයට ගොඩ වූ සෝහී එහි 3rd floor button එක press කර, පහල මහල කරා  ගමන් කරන්නට විය.

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz