Episode 51

28 3 0
                                    

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

⚘ 𝘌𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦 51⚘

🌹 ඒත් පේන විදිහට නම් රේචල් එක්ක නම්........

𖠇  එතැන් සිට 𖠇

∘₊✧──────✧₊∘♦∘₊✧──────✧₊∘

🤵🏻 ආහ්...... love quarrel .... ඔයා taehyung එක්ක තියන ප්‍රශ්නේ විසඳගත්තා නම් හොඳයි . සමහරවිට හොඳ කාලයක් එයා එක්ක ගත කරන එකෙන් ඔයාගෙ හිතේ තියන ප්‍රශ්න ගොඩක් clear කරලා දාන්න ඒක උදවු වෙයි.  But now , හැම ප්‍රශ්නයක් ගැනම අමතක කරලා make a marvelous design .

🌹 yes , you are right   . I'm really sorry . තවදුරටත් මං ඒ ප්‍රශ්න මගේ ඔලුව ඇතුලට එන්න ඉඩ තියෙන්නේ නෑ . I'm going to focus on my works .

🤵🏻 Good .

👄 ඉන්පසු Soe hee ඇගේ මනස තුල වද දුන් කාරනා සියල්ල පසෙකින් තබා , ඇගේ design එක සෑදීම සඳහා අවදානය යොමු කරන්නට විය. Fortunately , දිනය අවසානයේ Sydney ගේ උපදෙස් සහ උදව් ඇතුව design එක නිර්මාණය කිරීමට Soe hee ට හැකි වූවා.

🌹 මේක හොඳයි ද? ඔයා මොකද ඒ ගැන හිතන්නේ ?

🤵🏻 මට නම් මේකේ ප්‍රශ්නයක් පේන්නේ නෑ . ඒත් මේකේ owner ඔයානෙ . ඒ නිසා decisions එක ගන්න ඕන ඔයා තමයි .

🌹 මට හිතෙනවා මේක හොඳයි කියලා . Sydney , ඔයාගේ වටිනා කාලය මං වෙනුවෙන් වෙන්කරාට thank you so much .

🤵🏻 ඔයා win කරාට පස්සේ මට thank කරන්න. ඒ වගේම මං මගේ වටිනා කාලය වෙන් කරන්නේ ඒක ලබා ගන්න සුදුසුම අයට විතරයි . ඒ  නිසා ඔයා ඒ ගැන worry වෙන්න එපා. ඒ වගේම මේක අද රෑම submit අරන්න මතක තියා ගන්න.

👄 Soe hee සිය දෑත් ඉහලට ඔසවා ඇඟ මැලි කඩන්නට වූ අතර Sydney ඒ දෙස බලා සිටින්නට විය.

🌹 මට ගොඩක් මහන්සියි ...... දැන් ගෙදර ගියා නම් හොඳයි වගේ.

👄 Soe hee , library එකෙන් එලියට පැමිණ ලිෆ්ට් එකෙන් Company එකෙන් එලියට පැමිනෙන්නට විය .

💫 Outside of Kim'T Company 💫

👄 Soe hee , 🚕 taxi එකකට කෝල් එකක් ගැනීම සඳහා දුරකථනය අතර ගත් අතර එයට සන් වූගෙන් කෙටි පනිවිඩයක් පැමිණ තිබුනා .

💫 His message 💫

🖤 හේයි....... කොහොමද ඔයාට ? මට අද ඔයා නැතුව පාලුයි . මට ඔයාට පෙන්නන්න දෙයක් තියනවා .මං හිතනවා ඔයාට ටික වෙලාවකට මෙහෙට ඇවිල්ලා යන්න පුලුවන් වෙයි කියලා .

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ M阮åkêñ Mårrïågê ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* || KTH || ff (On Going )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang