ICHU Bölüm - 18

204 32 171
                                    

Yeni yılın İlk bölümü~~

Yorum atmayı unutmayın bebeklerim sizi çok seviyorum~~~

Şarkı önerisi :
Robabeh Jan - Farid Farjad
.

Minho'nun o gün çekimleri olacaktı.

Belki çıkışta arkadaşları da çağırır güzel bir yemeğe giderlerdi. Aklında böyle bir plan vardı.

Üstüne spor bir şeyler giyindikten sonra Ryujin'in arabasına binmek için aşağı indi. %40 engelli sayıldığı için araba sürmesi yasaktı çünkü ehliyet alması için bu engelin %30' a inmesi gerekiyordu.

Geçenlerde yurt dışından gelen bir hastane teklifi için Bay Junmyeon onunla iletişime geçmişti. Bunu kesinlikle değerlendirmesi gerekiyordu. Resmi bir yanıt için bir hafta beklemesi lazımdı ama değerdi kesinlikle.

Asansöre binerken bugün Han'ın da onun yanında olmasını istiyordu. Mesaj attı, cevap gecikmemişti.

"Arkadaşım Yeosang da gelse olur mu?"

Aklına Ryujin gelince hafifçe gülümsedi.

"Olur aşkım."

Ryujin'in arabasına bindiğinde kadının boynundaki inci kolye dikkatini çekti.

"Kolyen çok güzel."

"Sadece özel günlerde takıyorum. Aile yadigârı."

Minho gülümseyerek önüne döndü. Ailesi yaşıyor olmasına rağmen onlar hakkında hiçbir anısı yoktu. Sadece teyzesini tanıyordu. O da Jeongin sayesinde olmuştu.

Kafa dağıtmak için radyoyu açtı.

"Ocak ayında yayınladığınız son kitap. Şimdiden 100 bin sattı. Yıl sonuna kadar 1 Milyon olursa ödüle aday olabilirsiniz."

Minho heyecanla dudaklarını ısırdı.

Düşünüyordu da...

Oxford'un düzenlediği Million Seller Writer "GoldPen" Awards gerçekten ünlüydü.

Bu, Paris basın konferansına katılmak kadar ciddi ve resmi bir olaydı.

Orada olmak... Ödül almasa bile orada bulunmak.

Minho'nun kalbi hızla atarken derin bir nefes aldı. Aslında en büyük hayallerinden biri o sahneye çıkmaktı. Kayıp parçalarından birini bulmuş gibi hissedecekti. Zaten diğerini bulmuştu. Küçük sincabı, Han'ı. Han onu mutlu eden üç şeyden biriydi. Bir sıraya koyamıyordu ama müzik, kitap ve Han üçlüsünden manevi olarak hep Han kazanıyordu.

Çekim mekanına geldiklerinde Minho basın mensuplarının arasından geçerken Ryujin'in arkasından ilerledi. Hemen güvenlik gelerek yanında yer alsa da şuan Ryujin'e sığınıyor gibiydi.

"Rahat olun. Çok fazla insan yok. Erken geldik."

Bir dergi çekimini kabul etmişti. İlk sessiz röportajı olacaktı bu. Bu nedenle çok heyecanlıydı.

İçeri girdiklerinde kulisi buldular.

"Hoşgeldiniz Bay L.Know. Oturun lütfen. Ryujin hanım sizin de burda kalmanız gerekiyor sanırım. Biz işaret dilini... Ee-"

"Sorun değil. Burada durabilirim. Zaten birazdan sevgilisi gelecek. O zaman çıkarım."

Minho sevgili kelimesini duyunca oturduğu koltukta 32 diş gülümseyerek gözlerini kıstı.

"Efendim, yalan söylemiyorum~"

Minho başını salladı.

"Saçlarınızı kısaltalım mı?"

I Can Hear U || MinSung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin