ICHU HyunLix +18

232 33 125
                                    

(Yoğuuuuuun bir istek üzerine hazırladığım bir bölüm olacak bu. Aslında yan karakterlere çok girmeyi düşünmüyordum. Ama HyunLix sanki 3.-4. başrol gibi olmaya başladı. Okuyanlardan güzel dönüşler alınca böyle sürpriz bir bölüm hazırlamak istedim. Tekrar uyarı veriyorum bölüm cinsellik içermektedir. Bir sonraki bölüm yine çok aksiyonlu 😉 olacağı için bu bölümü istemeyenler onu beklesin)

İyi okumalar bal peteklerim 🍯

1 Ay Sonra

Felix

G

ecenin saat onunda elimdeki market poşetleri ile eve girmek adına anahtarımı ararken arkadan bir elin uzanması ile irkildim.


"Selam~"

Neyse ki sesin sahibi Hyunjin'di.

"Hyunjin! Ödüm koptu."

Arkamı dönerek sarı saçlarını kısaltıp yetmezmiş gibi kızıla boyatan adama baktım. Kaşlarımı çatarak derin bir nefes verdim ama o gülmemeye çalışıyordu. Dayanamayıp genişçe gülümsedi.

"Özür dilerim bebeğim."

Sesindeki alay çok barizdi ama bunu umursamadım. Gözlerimi devirerek arkamı döndüm ve anahtarı aramaya devam ettim.

"Ne ara geldin hem? Görmedim seni."

"Senden önce."

Omuzlarımı tutarak beni kenara çektiğinde işaret parmağında sallanan anahtarı deliğe taktı.

"Nerde buldun onu~?"

"Büyük ihtimalle düşürmüşsün. Şu merdivenlerdeydi."

Villanın önündeki küçük basamaklara baktım.

"Hala korkuyor musun? Seni arıyor diye."

Mingi'den bahsediyordu. Üstünden bir ay geçmişti ama hala birilerinin beni takip ettiği düşüncesi aklımı kemiriyordu. Umarım kafayı yemezdim.

İstemsizce başımı sallarken elimdeki poşetleri aldı ve içeri girdi.

"O da korkuyordur. Yoksa çoktan gelmişti. Geldiği anda da beni bulurdu."

Ayağıma pofuduk mavi terlikleri giyerken kapıyı kapattım.

"Hyunjin, silah kullanmayı bile bilmiy-"

"Öğreniyorum."

Hyunjin ukala bir tavırla söylediğinde kaşlarını yukarı kaldırdı ve yan bir bakış attı bana. Tekrar başımı salladım.

"Başına bela almanı istemiyorum. Zaten yeterince dardayız."

Poşetleri kenara bıraktı.

"Ne anlamda dar?"

Hyunjin yanıma gelip çenemi okşadığında dudaklarımı büzüp iç çektim.

"Bir kere... Fazlasıyla endişeliyim. Sana bir şey olacak diye korkuyorum. Diğer yandan, çok görüşemiyoruz. Senin davaların peş peşe, benim de aldığım birkaç kısa dizi projesi ve seslendirmem var."

I Can Hear U || MinSung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin