Selam bebeklerimmmm finaller bitince kendimi nitroya taktım jcjfjcjrcj kaççovvv
Iyi okumalar bebek sincaplarım 🐿️Şarkı Önerisi:
Lana Del Rey - Born to Die
.
.
.
.Satır arası bir boşluk gibiydi yokluğun
Doldurulması zor,
Rüzgarda dalgalanan saçlarımın arasında sanki Yaralı ellerin.Geçen her saniye nefesimi kesiyor soğuk.
Bu karanlık odada üşüyorum.
Kalbimdeki kelebekler donuyor.
Hayatın anlamı buğulu,
Gözlerimin feri kaybolmuş.Ayaklarımın altındaki yakamoz gibi,
Bir nehrin geçtiği vadiydi kısılan gülüşün.
Perilerin parmakları arasından dökülmüş,
Şifa tozuydu senin varlığın.Han karanlık zihninin derinlerinde hala sesler duyuyordu.
Bir sirenin şarkı söylemesi gibiydi. Buğuluydu ve büyülüyordu.
Han kimden geldiğini çözemiyordu ama o bilindik satırlar ezberindeydi.
Gel vahşi tarafta bir yürüyüşe çık
Come take a walk on the wild sideSağanak yağmurda seni sertçe öpmeme izin ver
Let me kiss you hard in the pouring rainSo, choose your last words, this is the last time
Bu yüzden son sözlerini seç, bu son kez'Cause you and I, we were born to die
Çünkü sen ve ben, ölmek için doğduk.-Lana D. Rey
Bir kadının değildi bu ses, elbette şarkının kime ait olduğunu biliyordu ama söyleyen o değildi.
Gözlerini kapatıp açtığında kendini bu sefer oldukça aydınlık bir bahçede buldu.
"Dikenler ellerine batıyorsa bu gülün güzelliğinden."
Sesin geldiği tarafa baktığında kulağındaki ezgi de durmuştu.
Minho üstündeki beyaz gömleğin eteklerindeki pembe gül yapraklarına bakarken nedensizce Han bu görüntüde huzur bulmuştu. Saçları alnını örtüyordu ve bembeyaz giyinmişti.
Bir ağaca yaslanmış elindeki deftere bir şeyler yazıyordu.
Han ilerleyip onun karşısına oturdu. Toprak üstündeki tüm elektriği almış gibiydi.
Minho onu görünce gülse de bakışları endişeliydi.
"Ne oldu sana? Yorgun gibisin~"
"İyiyim..."
"Bedenindeki çizikleri hissediyorum ama."
Han onun gözlerine baktı. Oldukça derin bir okyanus gibilerdi.
"Bu ses gerçekten sana mı ait Minnie?"
"Minnie? Hahahah bilmem... Belki sadece bir hayaldir. Şuanda olduğun gibi."
Minho'nun gülüşünü duymak onu o kadar mutlu etmişti ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Hear U || MinSung
Fiksi PenggemarBu gürültülü hayatımda kendi sesimi duyamıyorum ben. Ben seni duyuyorum Minho... Ben sessiz çığlıklarını görüyorum. Beni tamamlayan, boşluklarımı dolduran tek kişi sensin Han... ----- Angst değildir ama sonuna kadar ağlatır . Dram içerir ama mutlu...