Uzun zaman oldu bebeklerim! Ben geldimmmm şimdi rahat rahat bölüm atabilirim~
İyi okumalar nilüfer çiçeklerim 🌸
Şarkı Önerisi:
Han - Blue Whale
Mavinin derinliklerinde kaybolduğumda
Seni bulacağımı sandım
Karanlıkta boğulurken aşkını aradım
Bulduğum senin soğuk ellerin olmuştu.Kötülüğün her zerreni kuşatmış
Yüreğimi prangalarla esir almış
Bir oyundu bu bana oynadığın
Hilekârlıkla kazandığın
Şahın mat olduğu zamanmış
İntikamını alacağım günHan, Minho'nun defterine bakarken çenesini omzuna koyarak iç çekti.
"Bu... Son satırlar diğeriyle bağımsız değil mi?"
Minho sakin bir şekilde başını sallarken başka bir sayfa açtı.
"Nilüferim-"
"Neden nilüfer?"
Han sırıtarak onunla uğraşmaya devam etti. Minho ise gülerek kağıttan konuşmaya başladı.
"Çünkü ben bir bataklığım, sen de bende açan o mükemmel nilüfer çiçeğisin."
Han tatlı bir kahkaha atarken kollarını önündeki adamın beline sardı ve boynuna dudaklarını bastırırken gözlerini kapattı.
"Sen bataklık olamayacak kadar güzelsin bebeğim."
Minho, Han fark etmese de en içten gülüşlerinden birini bıraktı. Küçük olan Minho'nun saçlarına küçük örgüler yapmıştı bir süre sonra.
"Sevgilim~ Çok yakıştı!"
Minho başını çevirdi ve kalemi, defteri bırakarak Han'a sarıldı. Bu adamın küçüğüne olan bakışları çok farklıydı.
Sanki gözlerinin içinde yıldızlar vardı ancak sadece Han görüyordu o karanlıkta parlayan küçük simleri.
Han koltukta kıpırdanıp Minho'nun dizlerine uzandığında büyük olan küçük sehpayı ileri itti. Etrafta ne kadar şüpheli nesne varsa aşık olduğu adamdan uzak tutmak istiyordu.
"Hadi saçlarımızı boyayalım."
Minho ellerini Han'ın saçları arasında gezdirirken hafif bir iç çekti.
"Ya eskisi gibi olmazsa bu ipek saçların?"
"Kötü olursa sevmez misin ki?"
Minho eğilip onun dudaklarına kelebek öpücüklerinden bıraktı.
"Sen istersen bu dünyadaki en kötü insan ol, ben yine seni seveceğim."
"Sen saçlarını kesmeyi düşünüyor musun hala?"
"Kesmek zorundayım sanırım. Bakımı biraz zor oluyor."
"Eheheh"
Han gülerek onun örgülerine dokundu.
"Ben de kıyamıyorum sanırım. Ama haklısın. Gerçekten uzadılar. Tam bir sanatçı kimliğindesin şuan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Hear U || MinSung
FanfictionBu gürültülü hayatımda kendi sesimi duyamıyorum ben. Ben seni duyuyorum Minho... Ben sessiz çığlıklarını görüyorum. Beni tamamlayan, boşluklarımı dolduran tek kişi sensin Han... ----- Angst değildir ama sonuna kadar ağlatır . Dram içerir ama mutlu...