🌶️🌶️🌶️
POV Yara:
Matthy drukt zijn lippen op die van mij en ik ga er in mee. Zijn tong tikt tegen mijn onderlip aan. Ik glimlach in de zoen en dan trek ik terug. Nog steeds glimlachend kijk ik hem aan, terwijl hij verbaasd terug kijkt. Ik wil mij omdraaien en richting de deur lopen, aangezien er nog meer stukjes gefilmd moeten worden.Matthy grijpt mijn hand vast en trekt mij terug, waardoor ik dicht tegen hem aan sta. Hard drukt hij zijn lippen weer op die van mij. De zoen zit vol lust. Deze keer geef ik hem wel toestemming en we vervolgen de zoen. Ik trek aan de onderkant van Matthy zijn shirt en hij trekt hem uit. Hij draait ons om en loopt naar voor waardoor ik wel naar achter moet lopen. Na een paar stappen loop ik tegen zijn bed aan. Hij duwt mij op zijn bed en komt boven mij hangen. Dan vinden zijn lippen die van mij weer. Al snel ligt onze kleding ergens in zijn kamer en verliezen we ons helemaal in elkaar.
🌶️🌶️🌶️- einde.Snel fix ik mijn haren nog even voordat ik de kamer van Matthy uitloop. Hij ligt nog in bed en met een grijns kijkt hij mij aan. Ik glimlach nog en dan loop ik snel door naar de kamer van Rob. Ik klop op zijn deur. 'Binnen.' hoor ik aan de andere kant. Ik loop binnen en ga op zijn bed zitten. 'Dat werd tijd.' zegt Robbie lachend. 'Hebben de andere jongens ook goede ideeën bedacht?' vraagt hij dan. Shit, ik heb hun natuurlijk nog niet gefilmd.
'Ik heb alleen Matthy gefilmd tot nu toe.' zeg ik eerlijk. 'Alleen Matthy? We zijn al bijna 2 uur bezig!' zegt hij. 'Ja sorry, we kwamen ergens niet uit en toen hielp ik hem daarmee.' 'Jullie kwamen niet uit jullie kleren zeker?' vraagt hij lachend. Ik word rood en kijk weg. 'Oh shit, jullie hebben echt geneukt.' zegt hij dan vol verbazing. 'Rob niet zo hard! Koen zit ook op deze verdieping sukkel.' fluister ik. 'Ohja sorry. Maar was hij goed?' vraagt hij dan weer lachend. 'Jezus Rob.' lach ik nu ook mee.
Na nog een halfuur eraan gewerkt te hebben, heb ik alle jongens gefilmd en heb ik ze geholpen met de dingen waar ze niet uit kwamen. We hebben alle duo's en de liedjes. De attributen en outfits kopen we morgen. We zitten weer met z'n alle in de woonkamer op de bank. De geur van bitterballen dringt mijn neus in. 'Ik denk dat de bitterballen klaar zijn.' zeg ik en ik sta op om ze uit de airfryer te halen.
Ik hoor dat nog iemand op staat van de bank, maar ik schenk er verder geen aandacht aan. Als ik de bitterballen in een schaaltje doe voel ik ineens 2 handen op mijn heupen. Ik kijk om en zie Matthy staan. Hij geeft mij een kus. Ik glimlach bij het idee dat de rest van de jongens gewoon in de woonkamer zitten.
POV Koen:
Yara loopt weg om de bitterballen te pakken, Matthy loopt er achteraan. Wij vervolgen gewoon ons gesprek. Dan zie ik dat Matthy achter Yara gaat staan en haar een kus geeft. Volgens mij zijn ze vergeten dat de ramen weerspiegelen. Het is al donker buiten, maar we hebben de gordijnen nog niet dicht gedaan en de lampen branden. Dus de weerspiegeling zie je extra goed nu. Ik tik snel de andere jongens aan en wijs naar de weerspiegeling. 'Zie je wel, ik wist dat er iets speelde tussen hun.' zegt Milo zacht. Ik pak snel mijn telefoon en maak een foto van de weerspiegeling. Als ze weer terug komen lopen gaan wij snel verder met ons gesprek, alsof we niks doorhadden.POV Yara:
Ik zie dat de jongens nogal geheimzinnig doen als wij terug komen lopen. Ik schenk er verder geen aandacht aan en ga weer op de bank zitten. Matthy komt naast mij zitten. De jongens besluiten een film te kijken. Een horrorfilm natuurlijk. En als ik ergens niet tegen kan is het horror. Maar goed ik laat me niet kennen, dus ik zeg er niks van.Nadat de film een kwartier bezig is vind ik het al eng en onbewust schuif ik dichter naar Matthy toe. Matthy heeft het door en slaat een arm om mij heen. Dit stelt mij al een beetje meer gerust. Bij de jumpscares verberg ik mijn hoofd in zijn trui. Matthy moet iedere keer lachen wanneer dat gebeurd. 'Niet lachen, het is niet grappig.' zeg ik en ik kijk hem onschuldig aan. 'Je kan wel onschuldig kijken, maar net was je niet zo onschuldig Yaar.' fluistert hij in mijn oor zodat alleen ik het hoor. Flashbacks vliegen voorbij en ik onderdruk de glimlach die op mijn gezicht verschijnt.
Als de film eindelijk afgelopen is ruimen we alles op en bespreken we het plan voor morgen. 'Dus 11:00 beneden? Dan kunnen we eerst met zijn alle ergens gaan lunchen en dan gaan we daarna door om de spullen te kopen.' zegt Raoul. 'Ik vind het goed.' zegt Rob en de rest stemt er ook in mee. Dan doen we de lampen uit en loopt iedereen naar zijn kamer.
Ik loop ook richting de studio van Raoul, maar dan voel ik 2 sterke handen die mij op tillen. 'Jij gaat met mij mee.' hoor ik Matthy zeggen terwijl hij mij over zijn schouder gooit. Eenmaal in zijn kamer legt hij mij weer neer op zijn bed. Hij hangt boven me en geeft me een kus.
Dan loopt hij naar zijn kast om een shirt te pakken. 'Heel leuk, maar nu heb ik geen pyjama.' 'Hier.' zegt Matthy en hij gooit een oversized t-shirt naar mijn hoofd. Ik kijk hem aan en wacht voor een broek ofzo. 'Wat? Alsof ik het niet eerder heb gezien.' zegt Matthy met een grijns. Ik schud lachend mijn hoofd en dan kleed ik me ook om en kruip ik naast Matthy in bed. Hij slaat een arm om mij heen en al snel val ik in slaap.
Yehess weer een nieuw hoofdstuk! :) Ohja jullie moeten het maar met deze smut doen, want ik ga dat niet uitgebreid lopen typen hehe kusjes
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanfictionYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...