Hoofdstuk 25 <3

3.9K 45 20
                                    

🌶️🌶️🌶️
Hard drukt Matthy zijn lippen op die van mij. Zijn handen gaan richting mijn billen. Dan tilt hij mij een beetje op en legt hij mij neer op de bank. Zijn handen gaan dan over heel mijn lichaam. Ik trek hem aan zijn shirt dicht tegen mij aan. Dan zoent hij mij weer. Zijn tong vraagt om toestemming en ik geef die aan hem.

Hij tilt mij op en dan loopt hij naar mijn slaapkamer. Hij zet mij neer en dan doet hij de rits van mijn jurkje open en daarna doet hij het jurkje uit. Ik trek zijn shirt uit en dan tilt hij mij weer op en legt hij mij neer op bed. Matthy komt boven mij hangen en dan vervolgen we onze zoen weer. Zijn handen glijden weer over heel mijn lichaam. Hij gaat dan met zijn handen naar mijn rug en maakt de sluiting van mijn bh open. Dan schuift hij hem af.

Hij kijkt me aan. Zijn pupillen zijn donker en zitten vol lust. Dan druk ik mijn lippen weer op die van hem. We vervolgen onze zoen en dan gaan mijn handen richting zijn broek. Ik maak zijn riem open en daarna zijn knoop en gulp. Hij doet hem snel uit. Dan vinden zijn lippen die van mij weer en al snel volgt ons ondergoed ook ergens in de kamer. We verliezen ons zelf helemaal in elkaar.
🌶️🌶️🌶️- einde

Ik word wakker van mijn telefoon die af gaat. Mijn baas belt me. Snel neem ik op. 'Hey Yara! Bel ik gelegen?' vraagt hij. 'Ja zeker. Ik ben al een tijdje wakker, dus komt prima uit.' lieg ik. 'Oke, we hebben personeel tekort vandaag, dus kan jij vandaag extra werken?' vraagt hij. 'Ja tuurlijk!' zeg ik. 'Oke, dan zie ik je over 30 minuten.' zegt hij. '30 minuten? Ja dat is goed, tot straks!' zeg ik en dan hang ik op. Gehaast zoek ik mijn werkkleren, maar ik kan ze nergens vinden. Dan zie ik ze aan mijn kast hangen.

'Yaraaaa.' mompelt Matthy. 'Yara, kom terug in bed.' zegt hij. Ik wil me gaan omkleden. 'Yara!' zegt Matthy weer. 'Wat?! Wat moet je?' vraag ik redelijk geïrriteerd. 'De andere Yara, die Yara die aardig is?' zegt hij. 'Ja nou, zij is laat voor werk.' snauw ik terug.

Ik loop in alleen mijn ondergoed terug naar mijn slaapkamer. Precies op dat moment komt Matthy in alleen zijn onderbroek uit de deur gelopen. 'Hallo, een beetje privacy?!' zeg ik en ik draai me om. Matthy begint te lachen. 'Privacy? Na wat we vannacht hebben gedaan?' vraagt hij. 'Ja, herinner me er niet aan.' zeg ik.

Ik heb me snel klaar gemaakt en dan pak ik mijn sleutels. Ik laat Matthy hier gewoon achter, hij ziet zelf maar of hij naar huis gaat of niet. 'Ik ga naar werk!' zeg ik terwijl ik de gang in loop. 'Tot straks.' hoor ik nog voordat ik de deur dichtdoe. Oke, hij blijft dus.

Ik kom aan op werk en snel leg ik mijn spullen achter. Ik loop terug en begin aan mijn shift. Gelukkig hoef ik maar tot 19:00 vandaag. De hele tijd dwalen mijn gedachten af naar vannacht. Ondanks dat ik dronken was heb ik eigenlijk geen spijt.

De tijd ging heel langzaam, maar het is eindelijk 19:00 en dat betekent dat ik naar huis mag. Ik berg mijn werkspullen op en loop dan naar achter. Ik pak mijn spullen en zeg gedag tegen mijn collega's. Dan loop ik naar mijn auto en rij ik naar huis.

Als ik aan kom lopen zie ik licht branden. Ohja, helemaal vergeten. Matthy bleef natuurlijk wachten totdat ik thuis was. Ik draai de deur open en stap naar binnen. De geur van pasta dringt mijn neus binnen. Ik doe de deur achter me dicht en doe mijn jas en schoenen uit. Dan loop ik de woonkamer binnen.

Daar staat Matthy, met een witte blouse aan en een bos rozen in zijn hand. Ik loop verder en zie dat de tafel is gedekt met mijn favoriete eten. Er staan kaarsen bij en er liggen rozenblaadjes over de tafel. 'Lieve Yara, ik weet dat ik het niet slim heb aangepakt. Maar je moet echt weten dat dat voor alles was. Voordat ik je leerde kennen, voordat wij samen een fantastische tijd hadden. Ik hoop dat je me kan vergeven en dat we verder kunnen zoals hoe het eerst was.' zegt hij.

Dit is echt het liefste ooit. Ondanks dat hij mij veel pijn heeft gedaan geef ik hem nog een kans. 'Matt, dit is echt heel lief. En tuurlijk vergeef ik je!' zeg ik. Ik hoor opeens gejuich en ik draai me om. Daar staat Matthy zijn telefoon en ik zie de andere jongens met z'n alle voor het beeldscherm zitten.

'Omg serieus!' zeg ik lachend. Ik loop naar de telefoon toe en pak hem op. 'Ik ben blij voor jullie!' zegt Raoul. 'Ik ook.' zeggen de andere jongens in koor. Matthy en ik moeten lachen. Dan pakt hij zijn telefoon uit mijn handen en zet hem op tafel. Hij pakt mij bij mijn heupen en trekt mij dichter naar hem toe. Dan drukt hij zijn lippen op die van mij.

Als ik terug trek rust hij zijn voorhoofd tegen die van mij. 'Ik heb dit echt gemist.' zegt hij. Ik moet glimlachen. 'Ik heb jou stiekem ook wel gemist.' zeg ik. Dan horen we Robbie kuchen. Ohja, de jongens waren er ook nog. 'Nou, veel plezier vanavond samen.' zegt Raoul. 'Dankjewel Roelie!' zeg ik. 'Doe het veilig!' roept Milo nog en dan hangen ze op. Matthy en ik moeten lachen.

Dan pakt hij de rozen van tafel, hij had ze daar even neergelegd. 'Alsjeblieft schatje.' zegt hij. 'Dankjewel.' zeg ik met een glimlach en ik pak een vaas en zet de rozen daarin. Dan loop ik naar de eettafel en Matthy schuift de stoel naar achter. Ik ga zitten en dan schuift hij de stoel aan. Hij komt tegenover mij zitten.

We beginnen aan de pasta. 'Dit is echt goed gemaakt! Heb je dit zelf gemaakt?' vraag ik aan hem. 'Ja!' zegt hij trots. 'En misschien een beetje hulp van Raoul.' zegt hij dan wat zachter en hij kijkt naar beneden. Ik leg mijn hand op zijn hand. 'Ik vind het heel lief dat je dit gemaakt hebt Matt.' zeg ik en ik glimlach naar hem.

YEEEEY het is weer goed!!! :) AAA Omg, ik ben zondag weer naar de Bankzitters geweest! Het was een top show en ik ben zo zo zo trots op ze! <3

I hate you.. right? || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu