Na een, nogal heftige, zoensessie lopen we terug naar de andere jongens. Hand in hand komen we de woonkamer in lopen. 'Zo te zien is het weer goed?' vraagt Raoul. 'Ja.' antwoord ik en we ploffen op de bank. Er staat, zoals altijd, weer voetbal op.
'Beetje zin in de show morgen?' vraag ik aan de jongens. Dit weekend hebben ze 2 shows, 1 op vrijdagavond en de ander zaterdagmiddag. 'Ja zeker!' antwoordt Robbie enthousiast. Ook de andere jongens reageren enthousiast en zo raken we in een gesprek over de shows.
Zodra het gesprek ten einde komt sta ik op. 'Ik ga naar bed, welterusten!' zeg ik. 'Ik ook.' zegt Matthy en hij komt naast me staan. 'Simp.' zegt Koen lachend. 'Ik zei het toch!' zeg ik tegen Matthy. De jongens kijken mij vragend aan. 'Matthy wilt zelf niet toegeven dat hij een simp is.' zeg ik. 'Oh ja echt wel Matt.' zegt Koen. We moeten lachen en dan vervolg ik mijn weg naar de slaapkamer.
Ik haal mijn make-up eraf en poets mijn tanden. Dan kleed ik me om, ik heb een oversized shirt uit de kast van Matthy gepakt. Ik loop terug de slaapkamer in en zodra Matthy mijn 'pyjama' ziet ontstaat er een grijns op zijn gezicht. 'Ik herken dat shirt.' zegt hij. 'Ja, zou kunnen.' zeg ik terug. Ik kom naast hem in bed liggen. 'Dat shirt staat je echt verdomd goed.' zegt hij en hij drukt een kus op mijn lippen.
Als hij terug trekt, trek ik hem aan zijn shirt weer dichterbij. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en onze kus verandert naar een zoen. Ik voel Matthy zijn hand op mijn been omhoog en omlaag gaan. Zijn hand rust op mijn bovenbeen en hij knijpt er zacht in. Ik trek terug en Matthy kijk mij met een glimlach aan.
'Slaaplekker.' zeg ik en ik druk nog een kusje op zijn lippen. 'Slaaplekker.' zegt Matthy en hij doet hetzelfde. Ik moet lachen en dan draai ik me om en kruip ik dicht tegen hem aan.
*Volgende ochtend*
Ik word wakker van Matthy die niest. 'Shit, sorry. Ik wilde je niet wakker maken.' zegt hij snel. Ik moet glimlachen. 'Maakt niet uit.' zeg ik. We blijven nog even knuffelend liggen en dan besluiten we op te staan. Matthy loopt snel naar de badkamer en claimt de douche. Ik moet lachen en zoek alvast een outfit voor vandaag.Als Matthy klaar is loop ik naar de badkamer en stap ik onder de douche. Na 10 minuten kom ik er weer onderuit en kleed ik me aan. Ik heb voor nu even een simpele outfit aan, ik kleed me straks wel weer om als we naar de show gaan. Dan föhn ik mijn haar droog en doe ik de helft omhoog in een knot. Als laatste doe ik mijn make-up nog even en dan loop ik terug naar Matthy.
We lopen samen naar de woonkamer en groeten de andere jongens. We maken ontbijt en dat eten we op. We ploffen, nadat we onze tanden hebben gepoetst, bij de andere jongens op de bank.
Het is inmiddels alweer later op de middag en ik besluit om mezelf om te kleden. Ik sta op van de bank, waar ik de hele middag op heb gelegen, en loop naar de slaapkamer van Matthy. Ik zoek tussen mijn kleren wat leuk en gepast is. Ik wil natuurlijk wel een beetje indruk maken als 'manager' van de jongens.
Mijn oog valt op een glitter top, dus die besluit ik aan te doen en daarover doe ik een zwarte blazer. Ik werk mijn make-up bij en krul mijn haren. Ik doe casual zwarte hakken aan en als laatste pak ik mijn tasje in. Dan loop ik terug naar de woonkamer.
'Klaar om te gaan?' vraag ik aan de jongens zodra ik in de deuropening sta. Ze draaien zich om en staan dan op. 'Wat zie je er weer mooi uit.' zegt Matthy en hij geeft me een kus. De jongens hadden zich ook al omgekleed en ze hebben allemaal een shirtje van hun merch aan.
We rijden eerst naar het kantoor om de laatste spullen daar te pakken en Rutger komt daar ook heen. Zodra we alles hebben gepakt en Rutger er is rijden we in onze mooie bus naar het optreden.
Onderweg zit de sfeer er aardig goed in en Milo en Rutger hebben al aardig wat flugels op, omdat ze een wedstrijdje deden. Daarnaast zingen we keihard mee met allerlei liedjes.
Als we zijn aangekomen stel ik me voor aan de locatiemanager daar en worden de jongens naar hun kleedkamer gebracht. Samen met de locatiemanager bespreken we nog wat dingen en dan loop ik ook naar de kleedkamer.
Nadat we daar even hebben gezeten is het tijd voor de jongens om op te gaan. Eerst loopt Rutger naar de DJ-set en doet hij de intro. Dan rennen de Bankzitters het podium op en de hele zaal begint te gillen. Ik ga naast Rutger staan en we praten over het draaien.
De jongens zitten er lekker in en er hangt een gezellige sfeer in de zaal. Als ze het laatste liedje hebben gedaan lopen we met z'n allen terug naar de kleedkamer. 'Deze was leuk joh!' zegt Koen enthousiast.
Nadat we nog even hebben gepraat over het optreden gaan we weer naar kantoor. Daar zetten we Rutger af en droppen we de spullen die we hadden meegenomen. Wat basic dingen die de jongens altijd meenemen.
Na nog een klein uurtje rijden komen we weer aan bij het huis van de jongens. We lopen naar binnen en iedereen gaat rechtsreeks naar hun kamer. We wensen elkaar slaaplekker en dan lopen Matthy en ik naar zijn kamer.
Als ik mijn make-up eraf heb gehaald, mijn skincare heb gedaan en mijn pyjama aan heb ga ik in bed liggen. Ik scroll wat door Instagram en TikTok. Niet veel later komt Matthy naast mij liggen. Ik leg mijn telefoon aan de lader en leg hem dan weg.
'Slaaplekker.' zegt hij en hij geeft me een kus. 'Slaaplekker.' zeg ik terug en dan ga ik tegen hem aan liggen en ik val gelijk in slaap.
Dat heeft even geduurd, sorry! Mijn motivatie is erg slecht, maar ik heb een verhaallijn bedacht en ik ga proberen weer zo veel mogelijk te schrijven! <3
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanfictionYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...