Hoofdstuk 48 <3

2.2K 40 10
                                    

*4 weken later*
POV Yara:
Ik ben inmiddels al 4 weken bezig met dit werk, de tijd is echt voorbij gevlogen. Ik heb helemaal niet het idee dat ik hier al zolang ben. Alles gaat goed en mijn werkgevers zijn erg tevreden met mij. Ook het contact met de jongens en Eva verloopt goed. Ik was eerst bang dat het door het tijdverschil lastig ging worden, maar we houden het aardig goed vol.

Na een lange, maar hele leuke dag ben ik weer in mijn appartement. Deze ga ik wel missen als ik weer naar Nederland ga, ik voel me namelijk helemaal thuis hier. Maar gelukkig heb ik nog 4 weken. Ik mis de jongens en Eva, maar vooral Matthy enorm. We proberen wel elke avond te bellen, maar dat lukt niet altijd. Soms loopt mijn shoot uit of de opnames van de jongens, er is altijd wel wat. Maar we appen elkaar erg vaak en we sturen elkaar nu veel foto's van onze bezigheden. Ik kan echt niet wachten om weer in zijn armen te liggen.

POV Matthy:
Inmiddels is het 2 dagen geleden. De dag dat ik de grootste fout in mijn leven heb gemaakt. Ik heb de jongens gevraagd niks tegen Yara te zeggen, want ik wil het haar zelf vertellen. Maar ik weet gewoon niet hoe. Ik heb zoveel spijt, woorden kunnen het niet omschrijven. Ik voel me zo dom en zo stom.

*Flashback 2 dagen geleden, 's avonds*
Ik ben me aan het klaarmaken om met de jongens een avondje uit te gaan. Eigenlijk wilde ik helemaal niet, maar ze hebben me toch omgepraat. Ik mis Yara gewoon, de dagen gaan zo langzaam voorbij. Ik kan echt niet wachten tot ik haar weer zie en dat is al snel, want we zijn van plan om haar te verrassen in Amerika.

Eenmaal aangekomen in de club lopen we rechtsreeks naar de bar om een drankje te bestellen. 1 drankje dat werden er al snel 2 en voor ik het wist was ik de tel al kwijt. Ik zit nog steeds op de barkruk en ik scan de omgeving. Dan blijven mijn ogen hangen bij een meisje, ze lijkt precies op Yara.

Ze kijkt mij ook aan en komt dan naar me toelopen. Al snel zie ik dat het Yara niet is, maar ze lijken best wel op elkaar. 'Hey daar.' zegt ze wanneer ze naast me komt zitten. Ik krijg er alleen niet zo veel van mee, omdat ik nog steeds denk dat Yara voor me zit. Waarschijnlijk door de hoeveelheid drank die ik zojuist gedronken heb.

Voordat ik het zelf doorheb druk ik mijn lippen op die van haar en ze gaat er meteen in mee. Nog geen 5 seconden later besef ik me dat dit Yara helemaal niet is. Snel duw ik haar weg en gechoqueerd loop ik zelf ook weg. Ik loop snel naar de toiletten, ik moet even alleen zijn. Wat heb ik zojuist gedaan?!

POV Robbie: (Dezelfde avond)
Ik sta samen met Raoul een klein stukje van de bar weg. We praten over van alles en dansen een beetje mee op het ritme van de muziek. Ondertussen zie ik Matthy staren naar een meisje en niet veel later loopt ze naar hem toe. Ik focus me weer op het gesprek met Raoul en besluit Matthy even te laten. Wat contact met de buitenwereld is ook niet verkeerd.

Dan zie ik iets wat ik liever niet had willen zien gebeuren. Snel trek ik Raoul mee en achtervolg ik Matthy. Onderweg vraagt Raoul de hele tijd wat er is gebeurd en waar we heen gaan. 'Ik leg zo alles uit.' schreeuw ik boven de muziek uit. Ik zie dat Matthy de toiletten in loopt en voordat hij een hokje in kan lopen draai ik hem aan zijn schouder om. 'Waar denk jij dat je mee bezig bent?' vraag ik boos.

POV Matthy: (Heden)
'S ochtends heb ik Robbie alles uitgelegd en gelukkig snapte hij mijn kant van het verhaal. Robbie heeft wel gezegd dat ik het meteen aan Yara moet vertellen, maar ik kan het gewoon niet. Ze heeft het daar zo naar haar zin en ik wil het niet verpesten. En daarnaast, wat misschien nog wel erger is, ze vertrouwde mij eindelijk weer volledig en nu heb ik dat helemaal beschadigd.

Onbewust app ik haar ook minder, terwijl ik dat zelf niet eens wil. Maar ik kan het gewoon niet, ik kan haar nu niet doodleuk gaan appen. 'Matt, kom je? We gaan zo opnemen.' vraagt Raoul die mijn kamer binnenkomt. 'Ja.' is het enige wat ik antwoord. 'Het gaat echt slecht met je of niet dan?' vraagt hij als hij bij mij op bed komt zitten. En zo zitten we een kwartier te praten over de situatie. 'Waar blijven jullie nou?' vraagt Robbie die nu binnenkomt. 'Ja sorry, we komen.' zeg ik en we lopen samen achter Robbie aan.

Tijdens het opnemen probeer ik zo vrolijk mogelijk mee te doen, maar ik merk dat ik niet de energie in me heb die ik normaal gesproken altijd heb. Ik merk dat ik niet de enige ben, maar dat alle jongens wat minder meedoen dan normaal.

Nu komen er waarschijnlijk weer op TikTok allemaal speculaties dat het niet goed met mij gaat en deze keer hebben ze gelijk ook. Ik moet het haar vertellen, na de opnames stuur ik haar meteen een appje.

POV Yara:
Ik sta, zoals gewoonlijk, weer lachend voor de camera. Ik heb echt plezier in het werk wat ik nu doe. Nadat ik nog wat verschillende outfits heb aan gehad en daarin foto's heb gemaakt heb ik pauze.

Ik kleed me weer om naar mijn eigen kleding en ik zoek een wat rustiger plekje om te zitten en even uit te rusten. Zodra ik ga zitten pak ik mijn telefoon en er verschijnt al gelijk een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat Matthy geappt heeft.

Die glimlach verdwijnt al snel als ik zijn appje lees. Van schrik laat ik mijn kop thee op de grond vallen. Waarom? Is het enige wat door mijn hoofd spookt.

I'm back! Ik heb eindelijk mijn laptop, na meer dan een maand, terug en ik kan dus nu weer nieuwe hoofdstukken gaan schrijven! Veel van jullie hadden dit hoofdstuk waarschijnlijk al zien aankomen. Matthy, wat heb je nou gedaan?

I hate you.. right? || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu