*Tijdskip naar vrijdagochtend*
Ik ben aangekomen op kantoor en ik haal een keer diep adem voordat ik naar binnen loop. Ik kreeg van de week een mail van het bureau terug dat vandaag goed was, wat dus betekent dat ik vanmiddag dat gesprek heb.Ik wil echt niet dat de jongens doorhebben dat er wat is. Ik wil gewoon eerst het gesprek afwachten, maar omdat ik nu zo zenuwachtig ben zie je wel dat er wat is. Ik haal nog een keer diep adem en loop dan toch maar zo normaal mogelijk naar binnen.
'Goedemorgen!' roep ik als ik binnenkom en de deur achter me sluit. Rob komt net naar beneden lopen en geeft me een knuffel. 'Goedemorgen.' zegt hij terug. Ik hang weer mijn jas op en besluit dan maar gelijk aan de slag te gaan, in de hoop dat het zenuwachtige gevoel weg gaat.
'We gaan lunchen!' roept Raoul en ik loop naar de eettafel. Ik kijk op de klok, het is inmiddels al 12:00. De tijd ging echt snel vanmorgen en ik heb dan ook veel kunnen doen, ik heb zelfs al vooruit gewerkt.
'Ohh lekker hoor!' zeg ik zodra ik zie dat Raoul panini's heeft gemaakt. We gaan allemaal zitten en pakken een panini. 'Dus vanmiddag weer vrijdagmiddag borrel neem ik aan?' vraagt Koen dan. 'Ik kan vanmiddag niet, sorry.' zeg ik. De jongens kijken me vragend aan.
'Maar het is altijd zo gezellig met jou.' zegt Rob. 'Ik ben ook heel gezellig, weet ik.' zeg ik sarcastisch en ik neem nog een hap van mijn broodje. 'Maar waarom kan je niet dan?' vraagt Matthy en hij kijkt me serieus aan. 'Ik heb een gesprek ergens en daar moet ik heen.' zeg ik.
'Huh een gesprek? Je gaat toch niet bij ons weg?' vraagt Milo. 'Nee! Natuurlijk niet.' zeg ik meteen. 'Wat voor gesprek dan?' vraagt Matthy weer. 'Gewoon een gesprek, het stelt niet veel voor. Laat het maar gaan.' lieg ik. Oh wat haat ik dit! Natuurlijk stelt het veel voor. Er is een kans dat ik naar Amerika ga en ik doe alsof het niks is.
Ik zie dat de jongens mij niet geloven, maar ze gaan er gelukkig niet over door en beginnen een ander gesprek. Matthy legt ondertussen zijn hand op mijn been, omdat ik deze de hele tijd op en neer beweeg. Dit doe ik altijd als ik zenuwachtig ben en Matthy weet dat.
Na de lunch ruimen we even alles op en dan wil ik weer aan mijn bureau gaan zitten om verder te gaan. 'Wij gaan eerst even praten.' zegt Matthy en hij neemt me mee naar boven en we gaan weer op de bank zitten.
'Yara, wat is er? Je kan wel zo'n dom antwoord geven dat er niks is, maar we merken allemaal dat er wel wat aan de hand is. Je been trilt de hele dag al, je speelt de hele dag al met je handen en je bent harstikke zenuwachtig. Wat voor gesprek heb je?' vraagt hij serieus.
'Ik, uhm.' Ik kom niet uit mijn woorden. Terwijl ik zoek naar de juiste woorden trekt Matthy mij in een knuffel. 'Kom eens hier. Word eerst maar even rustig en dan kan je het vertellen.' zegt hij. Ik knuffel hem terug en adem een paar keer diep in en uit. We blijven even zo liggen.
Ik ga weer rechtop zitten en vertel wat er aan de hand is. 'Ik heb straks om 16:00 een gesprek bij een modellenbureau.' zeg ik en ik kijk Matthy niet aan. Het stuk van Amerika laat ik nog even weg. 'Wat? Waarom heb je me dat niet eerder verteld?' vraagt hij. 'Ik wilde niet dat jij je er druk om ging maken.' antwoord ik. 'Tuurlijk niet. Ik ben harstikke trots op je.' zegt hij en hij geeft me een kus.
Hij trekt terug en kijkt me met een glimlach aan. Ik ga op zijn schoot zitten en zoen hem. Hij zoent meteen terug en ik begin langzaam met mijn heupen te bewegen over zijn kruis. Een zachte kreun verlaat zijn mond. 'Yara, de andere jongens zitten beneden.' zegt hij.
'Ja inderdaad, beneden en wij zijn boven.' zeg ik en ik sta op om de tussendeur dicht te doen. 'Yara, we kunnen dit niet op kantoor doen.' zegt hij, maar toch zie ik een kleine grijns rond zijn mond vormen. 'Alles kan.' zeg ik en ik loop terug naar hem. 'Maar het hoeft niet hoor.' zeg ik en ik draai me om om weg te lopen.
🌶️🌶️🌶️
Matthy pakt mijn pols vast en draait me in een ruk weer om. Hij drukt hard zijn lippen op die van mij, de zoen zit vol lust. Onze tongen vechten om dominantie, maar al snel wint Matthy. In 1 beweging liggen we op de bank en ik lig bovenop. Daar ga ik natuurlijk gebruik van maken.Snel trek ik zijn shirt uit en gooi ik hem ergens op de grond. Ik zet een spoor van kusjes van zijn nek naar de rand van zijn broek en weer terug naar boven. Ik laat nog een zuigzoen achter net onder zijn nek, zodat je die niet ziet als hij zijn shirt aan heeft.
Ik schrik als Matthy ons opeens omdraait. Dat was ook wel te verwachten, Matthy neemt graag de leiding. Zijn handen glijden onder mijn shirt en verkennen mijn lichaam. Ondertussen geeft hij mij kusjes in mijn nek en ik geniet er optimaal van.
Als onze lippen weer verbonden zijn maak ik zijn riem los en ook gelijk zijn knoop en gulp. Matthy doet hetzelfde bij mij en schuift mijn broek een stukje omlaag. Dan begint hij te teasen door zijn vingers langzaam langs het randje van mijn string te bewegen. Maar wat hij kan, kan ik ook. Ik trek zijn broek ook een stukje naar beneden en ik raak zachtjes zijn kruis door zijn onderbroek aan. Langzaam wrijf ik heen en weer.
'Oke, genoeg.' zegt hij met een hese stem. Hij trekt mijn string nu ook naar beneden en daarna zijn eigen onderbroek ook. Dan verliezen we ons zelf helemaal in elkaar.
🌶️🌶️🌶️-Terwijl we nog bezig zijn gaat de deur open. Verschrikt kijken we allebei naar de deur. 'Hey Matt, kom je weer na-' zegt Robbie terwijl hij naar binnen loopt. 'Oke, dit had ik niet hoeven zien.' En snel doet hij zijn hand voor zijn ogen en loopt hij weer weg.
Matthy en ik schieten in de lach en we maken nog even af waar we aan begonnen waren.
Zodan, gewoon op kantoor. Heftig wel. Niet vergeten te stemmeenn x
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanfictionYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...