We zwemmen samen rond in het zwembad. Op een gegeven moment ga ik even tegen de rand staan. Matthy zwemt naar mij en komt voor mij staan. Hij pakt mij bij mijn heupen en trekt mij dicht tegen hem aan. Ik sla mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn nek. We drijven samen door het water.
Ik geniet van dit moment. Matthy en ik samen en verder niemand. Al gauw wordt dit verstoord door een bobbel onder mij. Ik moet glimlachen en kijk Matthy weer aan. Dan zoen ik hem en daarna laat ik hem los en wil ik weg zwemmen. Maar ik word terug getrokken.
🌶️🌶️🌶️
Matthy drukt zijn lippen op die van mij. Hij draait ons om en hij drukt mij tegen de rand van het zwembad. Zijn handen verplaatsen naar onder mijn kont en ik sla mijn benen weer om zijn middel.Zijn lippen vinden een weg naar mijn nek en weer terug naar boven. 'Fuck Yaar, de hele avond maak je me al gek. Eerst dat jurkje die je zo fucking mooi staat en dan je gedrag in de lift en het kleedhokje. En nu hier in het zwembad, je weet niet wat je met me doet.' zegt hij in mijn oor. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Wat ga je eraan doen dan?' vraag ik. 'Dit.' zegt hij en dan drukt hij hard weer zijn lippen op die van mij. Deze keer is zit de zoen vol lust.
'Ik wil je nu Matt.' zeg ik wanhopig. 'Kom.' zegt hij en we lopen het zwembad uit. We pakken allebei een handdoek en slaan die om ons heen. 'We gaan gewoon zo.' zegt hij en al snel zijn we bij de lift. 'Godver, waarom duurt dit zolang?!' hoor ik Matthy fluisteren. Ik moet lachen. 'Jij hebt ook geen geduld.' En precies dan openen de deuren.
We lopen de lift in en ik druk op het juiste knopje. Als ik me omdraai zoent Matthy mij weer en drukt hij me tegen de muur. 'Matt, er hangen waarschijnlijk wel camera's hier.' zeg ik tussen de zoen door. Hij kijkt om zich heen en ziet dan de camera hangen. Hij zwaait ernaar en dan zoent hij me weer. Ik moet glimlachen in de zoen.
De lift komt op de juiste verdieping en we lopen naar de goede deur. Matthy houdt het pasje, die hij onderweg al gepakt heeft, voor de deur en we lopen naar binnen. Matthy doet de deur dicht en gooit de tas ergens in de hoek. Dan vinden zijn lippen die van mij weer. Hij loopt naar voor waardoor ik wel naar achter moet lopen.
Ik loop tegen de rand van het bed aan en door een zacht duwtje van Matthy val ik op het bed. Hij komt boven me hangen en zijn handen glijden over heel mijn lichaam. Al snel ligt mijn bikinitopje ergens in de hotelkamer en dan verliezen we ons in elkaar.
🌶️🌶️🌶️- eindeIk word wakker van het zonlicht wat door de gordijnen naar binnen schijnt. Ik draai me om en zie Matthy liggen. Ik geef hem een kus en kriebel door zijn haar. Al snel wordt hij wakker. 'Goeiemorgen.' zeg ik. 'Goeiemorgen.' zegt hij terug. Hij trekt mij dicht tegen hem aan en zo blijven we even knuffelend liggen.
Ik sta op en ik loop richting de badkamer. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Ik was mijn haar en lichaam. Als ik klaar ben stap ik er onder uit en kleed ik me aan. Ik voel me gelijk weer fris, omdat ik gisteravond niet heb gedoucht na het zwemmen. Ik doe nog even mijn haar en make-up en dan loop ik terug de hotelkamer in.
Ik zie dat Matthy weer in slaap is gevallen. Een zachte grinnik verlaat mijn mond. Ik besluit om hem te laten liggen en alvast onze spullen op te ruimen. Ik pak onze tassen en zet deze aan de andere kant op bed. Dan pak ik al onze spullen en doe ik ze in de tas.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 9:30 is. Als we nog willen ontbijten dan mogen we wel opschieten. Nouja, vooral Matthy. Ik maak hem wakker op dezelfde manier als net. Langzaam wordt Matthy wakker. 'Hee schat, kom je? Dan kunnen we nog ontbijten.' zeg ik.
Als Matthy 10 minuten later ook helemaal klaar is lopen we samen naar de eetzaal. Het is een lopend buffet, dus we pakken allebei een bord en als we wat lekkers zien dan scheppen we dat op. Als we zitten pak ik mijn telefoon en maak ik een Insta-story.
Je ziet Matthy zijn schouder en een stukje van zijn haar. Alle fans gaan dit waarschijnlijk op TikTok zetten met speculaties. Ik geef ze geen ongelijk, want we hebben natuurlijk een relatie, maar dat weten zij nog niet.
Matthy en ik hebben het daar nog niet over gehad. Over onze relatie bekend maken. Mij lijkt het wel leuk, maar ik weet dat Matthy dat allemaal liever privé houdt en er niet zoveel over deelt. Ik begin er straks wel over, want ik vind wel dat we dat even moeten bespreken.
Na het eten gaan we weer naar onze kamer om tanden te poetsen en de laatste spullen te pakken. Als we dat hebben gedaan lopen we naar de receptie. We checken uit en bedanken ze voor de gastvrijheid.
Zodra we weer aankomen bij de auto zetten we onze tassen erin en stappen we in. We rijden weer terug naar het huis van de jongens en ik ga gezellig mee. Als we thuis komen pakken we onze tassen en lopen we naar binnen. Ik leg de tas in de gang neer en ik doe mijn jas en schoenen uit. Ik wacht even op Matthy die ook zijn jas en schoenen uit doet en dan lopen we samen de woonkamer in.
Ik zie alle jongens op de bank zitten. 'Hee!' zeg ik vrolijk. 'En?' vraagt Robbie gelijk. Matthy trekt mij dichter naar hem toe. 'Ze is officieel de mijne nu.' zegt hij. 'Lekker bezig Matt!' zegt Koen en ze staan op en ze geven ons een knuffel.
OMG Sorryy dat ik jullie zo lang heb laten wachten!! Ik was dit weekend naar K3 hehe en ik was heel het weekend bij een vriendin en ik had niks meer klaar staan, maar goed hier een nieuw hoofdstukje! :)
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanfictionYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...