Hoofdstuk 56 <3

1.5K 22 17
                                    

Niet veel later liggen we allemaal in bed. Iedereen heeft gedoucht en is daarna als een blok in slaap gevallen. Zelfs Matthy, die nu hier naast mij ligt. Ik bestudeer zijn gezicht en automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Zijn blonde lokken vallen over zijn voorhoofd en hij ligt er onschuldig bij.

Maar toch spoken er meerdere vragen door mijn hoofd. Het voelt alsof we hier op een roze wolk leven en alles vanzelf gaat, maar gaat dat thuis ook weer zo zijn? En daarnaast zit ik straks nog 4 weken hier voordat ik Matthy weer zie, want ze gaan overmorgen gewoon weer naar Nederland. Ik wil hier wel over praten met Matt, maar ik ken hem langer dan vandaag en hij wilt dat gesprek sowieso niet aan gaan. Hij denkt dat alles wel goed komt, maar dat komt het niet als hij er geen moeite voor doet.

Na lang nagedacht en vele pogingen tot slaap besluit ik dat het er niet in zit. Ik stap voorzichtig uit bed en ik probeer Matthy niet wakker te maken. Ik trek mijn badjas over mijn lingerie aan en loop dan zachtjes de trap af. De andere jongens slapen natuurlijk gewoon in de woonkamer, die grenst aan de keuken. Ik pak zachtjes een glas en vul deze met water en ga dan aan het kookeiland zitten.

'Hee, ik was je al kwijt.' hoor ik na een tijdje ineens zachtjes achter me. Ik draai me om en zie Matthy achter mij staan. 'Sorry, ik kon niet slapen.' fluister ik terug. 'Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.' En ik hoor dat hij zachtjes grinnikt. Hij pakt mijn hand vast en geeft er een kus op. 'Ga je mee naar boven?' vraagt hij. 'Ja.' antwoord ik.

'Waarom kon je niet slapen?' vraagt Matthy zodra we boven weer op bed zitten. 'Matt, het is 4:00 's nachts. Ik ga dit gesprek niet nu voeren.' zeg ik. 'Maar wat is er dan?' 'We leven nu zo erg op een roze wolk en alles lijkt zo goed te gaan, te goed zelfs als je het aan mij vraagt. En straks moeten we weer 4 weken zonder elkaar en wie zegt dat dat goed gaat komen?' ratel ik aan een stuk door. 'Ik.' zegt Matthy.

'Tja, dat zei je de vorige keer ook.' zeg ik sarcastisch. Ik hoor hem zuchten. 'Yaar, ik dacht dat we dat allemaal achter ons zouden laten.' 'Ja dat probeer ik, maar weet je hoe moeilijk het is? Hoe weet ik nou zeker dat je dit niet nog een keer flikt als we elkaar 4 weken niet zien.' 'Omdat ik heb geleerd van mijn fouten Yara. Ik zie zelf toch ook in dat het niet kan wat ik heb gedaan en toch zitten we hier samen.'

Daar heeft hij een punt en daarnaast wil ik hem niet nog een keer kwijt. 'Je hebt gelijk, het is vergeven en vergeten.' zeg ik en ik kijk hem met een glimlach aan. Al vraag ik me af of Matt die wel kan zien aangezien het aardig donker is. Het licht van de maan schijnt door de gordijnen en dat is dan ook het enige.

'Fijn, het komt echt goed die 4 weken. Dat weet ik zeker.' zegt Matthy en dan geeft hij me een kus. Het is een lange, liefdevolle kus. 'Laten we dan nu gaan slapen.' zeg ik als ik terug trek. 'Mhmm slapen? Volgens mij had ik nog iets tegoed van je.' zegt Matthy en hij drukt zijn lippen weer op die van mij.

🌶️🌶️🌶️
Ik ga er maar al te graag in mee en Matthy komt dan ook snel boven mij hangen. Ik verbreek onze zoen en trek zijn shirt over zijn hoofd. Zijn lippen vinden hun weg naar mijn nek en hij zet hier en daar wat kusjes rondom mijn nek. Al snel ligt mijn badjas ook ergens op de grond en verkennen zijn handen mijn lichaam. Ondertussen laat hij een spoor van kusjes achter van mijn nek naar mijn buik.

Ik trek hem naar boven en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden. Niet veel later laat hij zijn vingers langs de rand van mijn string glijden. Hij weet dat dit mijn zwak is en hij is me flink aan het teasen nu. Ik probeer me groot te houden door er niet op te reageren, maar hij blijft heel langzaam met zijn vingertoppen bewegen. 'Matt, kappen nu.' komt er nog net uit mijn mond.

Al snel is ons ondergoed ook uit en verliezen we ons zelf in elkaar.
🌶️🌶️🌶️-

'Goeiemorgen zonnestraaltje.' hoor ik naast me zodra ik wakker word. 'Zonnestraaltje?' herhaal ik zijn woorden en ik schiet in de lach. Ik draai me om zodat ik hem aan kijk. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg. 'Ja, die paar uurtjes die het waren.' zegt hij lachend. Ik moet ook lachen en kijk op. Hij gaat wat beter liggen en geeft mij dan een kus. Als hij terug trekt druk ik mijn lippen weer op die van hem en al snel verandert de kus in een zoen.

Matthy zijn hand glijdt onder mijn shirt die ik gisteravond had aangetrokken. Hij streelt langzaam heen en weer over mijn buik. Ik voel dat zijn hand steeds een stukje lager zakt, maar ik trek me er niks van aan. Als hij weer zijn vingers langs het randje van mijn string haalt trek ik terug uit de zoen. 'Matt, niet nu.' Ik weet gewoon als ik nu niks zeg, dat ik mezelf weer helemaal overgeef.

'Wat dan? Ik doe toch niks.' zegt hij onschuldig. 'Je weet heel goed wat je doet.' zeg ik en ik sla zijn hand weg. Hij legt zijn hand gewoon weer terug, maar nu op mijn bovenbeen. Nog iets waar ik niet tegen kan. 'Matt.' zeg ik en ik kijk hem streng aan voordat ik op sta.

'Gisterenavond vond je het niet zo erg hoor, toen lag je te smeken.' zegt Matthy en ik weet gewoon zeker dat hij nu weer met zo'n grijns op zijn gezicht staat.

Goeed, daar ben ik weer. 2 maanden verder, oepsie. Inmiddels is natuurlijk de Afas show geweest en wat was het vet omg aaa! Wie gaat er Ziggo Dome? Ik wel (natuurlijk hehe). Ik ga nog een paar hoofdstukken schrijven en dan is dit verhaal klaar, ik merk gewoon dat dit verhaal geen prioriteit meer is en ik vergeet gewoon om te schrijven haha. Ik ga proberen deze week alles af te schrijven, maar we weten allemaal dat dat niet gaat lukken oeps.

I hate you.. right? || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu