POV Yara:
Langzaam word ik wakker van de wekker. Ik draai me om en zie dat Matthy al wakker is. 'Goedemorgen slaapkop.' zegt hij zodra hij ziet dat ik wakker ben. 'Goeiemorgen.' antwoord ik terug. We blijven nog even liggen, maar na een tijdje staan we toch op om ons klaar te maken. Matthy en ik lopen tegelijk naar de douche. 'Oh, ga jij maar eerst.' zeg ik zodra ik doorheb dat hij ook wilt douchen. 'Of we gaan samen.' zegt Matthy terwijl hij mij met een grijns aan kijkt.'Mhmm.' zeg ik en ik doe alsof ik na denk. Ik loop wat dichter naar hem toe en laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden. 'Leuk aanbod, maar ik sla deze over.' zeg ik terwijl onze hoofden nog geen 15 centimeter van elkaar vandaan zijn. Ik geef hem nog een knipoog en loop dan richting de deur. 'Ohja en succes.' zeg ik terwijl ik mij omdraai en naar de bobbel in zijn broek wijs. Dan loop ik glimlachend weg.
POV Matthy:
Zuchtend kijk ik Yara na als ze weg loopt. Ze maakt mij helemaal gek en dat weet ze dondersgoed. Ik zet de douche aan en zodra het water warm is stap ik eronder. Ik doe mijn ding en sop me in met douchegel. Als dat er af is gespoeld draai ik de kraan uit en droog ik mezelf af. Dan trek ik mijn kleren aan en loop ik terug naar mijn slaapkamer.'Jij kan.' zeg ik tegen Yara. Als Yara na een tijdje ook klaar is lopen we samen naar de keuken om te ontbijten. Raoul was zo lief om pancakes te maken, dus daar pakken we er wat van en die eten we op. 'Dankjewel Raoul.' zeg ik als we het op hebben.
Alleen nog even tandenpoetsen en we zijn klaar om te gaan. Tenminste dat dacht ik. Yara moet weer even haar make-up bijwerken en haar tasje nog inpakken. Glimlachend kijk ik haar aan. 'Wat?' vraagt ze. 'Nee niks.' zeg ik en ik geef haar een kus. 'Klaar om te gaan?' vraag ik. 'Ja, nu wel.' zegt ze lachend. We lopen naar de woonkamer en wachten totdat iedereen er is.
We zitten verdeeld over 2 auto's, omdat het anders simpelweg niet past. Koen en Rob rijden en ik zit samen met Milo en Raoul bij Koen en Yara zit bij Rob. Op de snelweg zijn Koen en Rob steeds aan het racen. Rob rijdt met zijn blije hoofd ons weer voorbij. Naast hem zie ik Yara ook lachen. Vlinders fladderen door mijn buik en automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.
Als we zijn aangekomen en de auto's geparkeerd staan lopen we de stad in om een leuk lunchtentje te zoeken. Zodra we deze hebben gevonden nemen we plaats aan de aangewezen tafel van 6. Ik zit naast Yara en van de ober krijgen we de menu's. Ik besluit om een broodje gezond te nemen. Heel simpel, maar wel lekker.
Als we allemaal ons eten op hebben besluiten we de stad in te gaan. We lopen langs een feestwinkel en ik zie allemaal opblaasbare dingen. 'Milo, kom eens.' zeg ik terwijl ik naar de winkel wijs. Milo komt eraan en ook de andere jongens lopen mee. 'Jullie gaan straks maar, want het moet een verrassing blijven.' zeg ik en dan lopen Milo en ik naar binnen. Ik zie dat Yara ook snel achter ons aan loopt.
We kijken wat rond en dan zien we van die typische zomerse blousjes met bloemen hangen. 'Dit is goed.' zegt Milo lachend. Ik besluit de rode te kopen en Milo neemt de blauwe. Dan kopen we nog een opblaasbaar zwembad, een opblaasbare krokodil, een opblaasbare eend en nog een opblaasbare palmboom. 'Zo dit moet wel genoeg zijn toch Matt?' vraagt Milo. 'Ja, dit is helemaal goed.' zeg ik.
Dan komt Yara aanlopen met slingers die we om kunnen hangen. Met van die bloemen eraan. 'Als kers op de taart.' zegt ze en ze gooit het in het mandje. Ik moet lachen. 'Oh Matt, ik heb een goed idee. Een fles Grey, voor in het zwembad.' zegt Milo. 'Ja goeie! Die halen we zo ook nog even.' zeg ik enthousiast. Dan lopen we naar de kassa en rekenen we alles af. We stoppen alle spullen in een tas zodat de andere jongens niks kunnen zien en dan lopen we weer naar buiten.
POV Yara:
Terwijl Rob, Koen en Raoul nu de winkel binnenlopen loop ik snel naar de dichtstbijzijnde slijterij om een fles Grey te halen. Ik vlog even snel wat voor in de video, de meeste fans weten nu toch wel wie ik ben. Ik berg de camera weer op in mijn tasje en pak vast mijn ID.Ik heb de pinpas van Matthy meegekregen, ondanks dat ik zei dat dat niet hoefde. Het waren op de kosten van Bankzitters en bla bla bla. 1 fles Grey is nou ook geen rib uit mijn lijf, maar goed. Als ik hem heb gekocht loop ik terug naar de jongens die buiten staan te wachten, ik stop snel de fles in de tas bij de andere spullen. Als dit geen leuke video wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Als we uiteindelijk alle spullen hebben gekocht lopen we weer naar de auto's en ik ga nu met Matthy bij Koen in de auto en Raoul en Milo gaan bij Rob in de auto zitten. We besluiten om naar de McDonald's te gaan. We gaan door de drive en nemen het dan mee naar huis om het daar op te eten. Na een korte rij zijn wij aan de beurt.
'Goedenavond, welkom bij McDonald's. Mag ik uw bestelling alstublieft?' wordt er door de paal geroepen. 'Ja hoi, goeieavond. Mag ik 1 mcchicken menu groot alsjeblieft. Met fritessaus en een fanta als het kan.' zegt Matthy terwijl hij helemaal over Koen heen hangt om terug te praten. Koen leunt naar voor en geeft Matthy een kus op z'n wang. 'Ah gadverdamme, vieze homo.' zegt Matthy en hij veegt zijn wang af. 'Verder nog iets?' vraagt de medewerker. Matthy gaat weer zitten en dan zegt Koen zijn bestelling.
Daarna ik nog en dan rijden we verder naar het volgende raam. Koen betaalt voor ons en dan rijden we door na het tweede raam. Na even wachten hebben we onze bestelling en rijden we naar huis.
Yehesss weer een hoofdstukje! :) Moet weer even m'n inspiratie zoeken wantja we willen drama ofc. Als jullie ideeën hebben laat ze dan vooral achter!! Ik hoop dat jullie het weer een leuk hoofdstuk vonden!! <3
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanficYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...