Ik word wakker van het licht wat door de gordijnen schijnt. Ik heb voor vandaag geen wekker gezet en lekker uitgeslapen. Ik blijf nog even liggen en daarna sta ik op. Ik doe nu gewoon even een trainingspak aan. Dan doe ik mijn skincare routine, mijn make-up doe ik straks. Ik loop naar de keuken en maak daar een ontbijtje. Eva is werken, dus zij is er niet.
*Tijdskip naar 's avonds*
Ik heb nog anderhalf uur om mezelf klaar te maken. Ik loop naar mijn kast en zoek een leuk jurkje. Dan valt mijn oog op een mooi satijnen jurkje met lange mouwen. Hij is lichtblauw en aan de korte kant, niet te kort natuurlijk want ik wil wel formeel blijven.Dan ga ik zitten aan mijn bureau en ga ik mijn make-up doen. Ik doe nu wat extra op. Ik heb een mooie oogschaduw kleur die perfect bij mijn jurkje past, dus deze doe ik op en uiteindelijk maak ik er iets moois van. Als laatste krul ik mijn haren en dan pak ik mijn tasje nog even in.
Het is 18:45 en dan hoor ik de deurbel gaan. Ik loop naar de deur en maak deze open. 'Hee!' zeg ik tegen Luca. 'Wauw, je ziet er mooi uit Yara!' zegt hij. 'Nou dankjewel!' zeg ik lachend en dan draai ik de deur op slot en lopen we naar Luca zijn auto. 'Waarschijnlijk pakken we een taxi terug.' zegt Luca lachend zodra we in de auto zitten. 'Dat lijkt me een goed plan.' zeg ik. Dan start hij de auto en rijden we weg.
We komen aan bij een mega groot kantoor. We stappen uit en Luca steekt zijn arm uit. Ik haak mijn arm erin en samen lopen we naar binnen. Het is een heel mooi, modern en luxe kantoor.
'Hai Luca, fijn dat je er bent!' zegt een wat oudere man tegen hem. 'Hai! Ja, ik kon dit natuurlijk niet missen.' zegt Luca met een lach. 'En jij bent?' vraagt de man aan mij. 'Yara, een vriendin van Luca.' zeg ik en ik steek mijn hand uit. 'Aangenaam Yara, ik ben Alex.' zegt hij en hij schudt mijn hand. 'Maak er een leuke avond van.' zegt Alex nog tegen Luca en dan loopt hij weg.
Ondertussen zijn er al aardig wat drankjes doorheen en ik sta te dansen met Luca. De hele tijd bieden mensen ons weer een drankje aan, soms zelfs al als we de andere nog niet op hebben. Maar wij doen gewoon gezellig mee en drinken het op.
Ik loop een trap op naar een wat meer afgelegen plekje. Ik pak mijn telefoon en open camera. 'Wauw, ik zie er wel goed uit vanavond.' praat ik tegen mezelf. Helemaal dronken natuurlijk. Zonder erover na te denken bel ik Matthy. Na een paar keer overgaan neemt hij op.
'Yara?' is het eerste wat hij zegt. 'Hey Matthy, ik wilde je gewoon even laten weten dat ik er echt goed uit zie vanavond en dat je dat nu mist.' 'Yara, waar ben je?' vraagt hij. 'Mhmm, ergens waar jij niet bent.' antwoord ik. 'Yaar, ik heb je locatie. Ik kan je zo vinden. Hoeveel heb je gedronken?' 'Ik heb geen idee.' zeg ik. Ik praat nog wat onzin daarna.
'Ik moet nu gaan, maar het was leuk om je te gesproken hebben meneer Matthyas.' zeg ik. En dan hang ik op. Ik loop weer naar Luca en we besluiten om te gaan. Hij regelt een taxi en dan zet de chauffeur mij als eerst af. 'Dankjewel voor deze avond!' zeg ik tegen Luca en ik geef hem een knuffel. 'Geen probleem!' zegt hij en dan loop ik naar de lift. Ik pak mijn sleutel en draai de deur open. Ik plof op de bank.
Ineens wordt er hard op mijn deur gebonsd. Het blijft maar doorgaan. Ik loop erheen en doe de deur open. Ik zie Matthy staan. 'Hai. Probeer je ervoor te zorgen dat ik hier word uit gestuurd ofzo?' vraag ik aan hem, omdat hij zo hard stond te bonzen. Hij rolt zijn ogen en loopt dan naar binnen. 'Ja, kom maar binnen hoor. Waarom niet?' zeg ik dan sarcastisch. Hij gaat zitten op de bank.
'Waar was je?' vraagt hij. 'Ik was op een feestje.' antwoord ik droog. 'Met wie?' 'Luca.' 'Wie de fuck is Luca?!' 'Gewoon een vriend.' 'Gewoon een vriend?' herhaalt Matthy sarcastisch. 'Je weet wel dat niet iedere jongen probeert om mij in bed te krijgen he?' zeg ik. 'Je zou er verrast door zijn.' zegt hij. 'Matthy, jij kan mij niet vertellen met wie ik wel of niet seks kan hebben.' zeg ik. 'Was je het van plan dan?' vraagt hij. 'Oh mijn god, je bent echt niet normaal.' zeg ik. 'Jij vermijdt de vraag.' zegt hij. Ik ga op de stoel tegenover hem zitten.
Het is even stil. 'Stel ik was het wel van plan.' zeg ik dan en ik kijk hem recht in zijn ogen. 'Wat?' vraagt hij. Ik loop naar hem toe. 'Je hebt me wel gehoord.' zeg ik en ik ga op zijn schoot zitten. 'Stel ik was dat wel van plan.' zeg ik en mijn hand gaat naar beneden over de bobbel in zijn broek. Matthy slikt. 'Vind je dat niet leuk? Het idee van Luca zijn handen over heel mijn lichaam.' Ik geef hem een kus in zijn nek. 'Ik heb dit gemist.' zeg ik dan terwijl mijn handen door zijn haren gaan.
'Yara, je bent dronken.' zegt hij. 'Mhm, dus?' zeg ik terwijl ik weer een paar kusjes in zijn nek plaats. 'Yaar.' zegt hij. 'Je gaat me zeggen dat je dit niet wilt?' vraag ik aan hem terwijl ik hem weer aan kijk. 'Natuurlijk wil ik dit, maar.' zegt hij, maar ik onderbreek hem. 'Matthy, je hebt hier nu 2 opties. 'Of je neukt me nu, of je gaat weg. Jouw keuze.'
Dat hoef ik Matthy geen 2 keer te zeggen.
Oehh wat gaat er gebeuren?? Weer beetje inspiratie van After We Collided! :) Hopelijk vinden jullie dit deel leuk! Vergeet geen ster achter te laten xx
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanfictionYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...