Hoofdstuk 54 <3

1.6K 28 4
                                    

Als ik mijn slaapkamer binnen loop staat Matthy voor de spiegel zijn haar te doen. Ik blijf even staan en leun tegen de deurpost. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, wat een geluk heb ik toch met deze jongen.

Als Matthy klaar is merkt hij mij pas op. 'Sta je mij nou gewoon te begluren?' Ik moet lachen en loop verder de kamer in. 'Ik kom je ophalen voor het ontbijt, maar je was zo gefocust op je haren dat ik je niet wilde storen.' zeg ik.

'Jij stoort nooit als je binnen komt.' zegt Matthy en hij draait zich om zodat hij mij aankijkt. 'Ga je mee naar beneden?' vraag ik. 'Mhmm, moet dat?' vraagt hij terwijl hij een kus op mijn lippen geeft. 'Ja, de rest zit te wachten.' 'Ze kunnen nog wel heel even wachten.' Voor ik het weet heeft Matthy zijn lippen op die van mij gedrukt en ik ga er maar al te graag in mee.

Niet veel later trek ik terug. 'Kom, we moeten nu echt gaan.' zeg ik. 'Oke, ik ga al mee.' zegt Matthy en samen lopen we naar beneden. 'Dat duurde lang.' zegt Milo zodra we plaats nemen aan de eettafel. 'Ja sorry, mijn haar wilde niet meewerken.' zegt Matthy. 'Ja, dat zal wel.' zegt Robbie lachend.

Na het ontbijt ruimen we met z'n allen de rotzooi op en het is dan ook snel klaar. 'En nu? Wat gaan we nu doen?' vraagt Koen. 'We moeten eigenlijk nog wel wat video's opnemen.' zegt Raoul. 'Dan doen jullie dat toch? Ik kan nu filmen.' zeg ik. 'Ja klopt, maar wat voor video gaan we maken dan?' vraagt Milo. 'Tikkertje?' mengt ook Matthy zich in het gesprek. 'Bijna geen voorbereiding voor nodig en het concept is altijd wel leuk. Daarnaast zijn we dan ook buiten en krijgen we nog wat mee van de stad.'

'Ja, goed idee Matt!' 'Laten we even snel wat kleine voorbereiding doen dan, we moeten ook plekken hebben voor power-ups enzo.' En dus zitten we 5 minuten later aan tafel om de video voor te bereiden.

Als we helemaal klaar zijn pakken we alle spullen die we nodig hebben en gaan we naar het park. Ook wel, het beginpunt van de video. Zodra de jongens helemaal klaar zijn en goed gaan staan voor de video richt ik de camera op hun en klik ik hem aan.

Als eerste gaat Matthy tikken en zodra de tijd in gaat rennen de andere jongens weg. 'Zo, wij gaan deze tijd even goed benutten.' zegt Matthy als hij mij bij mijn heupen naar hem toe trekt en zijn lippen op die van mij drukt. 'Matt, we zijn in een openbaar park.' zeg ik, ondanks dat ik er maar al te graag in mee wil gaan. 'Boeie, iedereen mag zien dat je van mij bent.' En door die zin beantwoord ik zijn zoen.

Niet veel later gaat de timer af, wat betekent dat Matthy mag gaan zoeken. Matthy trekt zich terug en kijkt mij met een glimlach aan. Dan pakt hij zijn telefoon uit zijn broekzak om naar de live locatie van de andere jongens te kijken.

Na een lange middag zijn we eindelijk weer bij mij thuis. De jongens ploffen gelijk op de bank en ik pak wat te drinken voor iedereen. 'Dit wordt oprecht wel een leuke video denk ik!' hoor ik Matthy enthousiast zeggen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, ik vind het zo leuk om te zien dat hij zoveel passie in zijn werk heeft.

We besluiten om eten te bestellen, aangezien we allemaal geen zin meer hebben om te koken en het al best laat is. 'Ik zat dus te denken, wat nou als jullie een pubquiz opnemen?' vraag ik zodra het gesprek stil valt. 'Eigenlijk wilde ik uit gaan, maar een pubquiz is net zo leuk en we kunnen morgenavond ook nog uit.' vervolg ik mijn zin.

'Vind je het goed dat we dat hier doen dan? We willen je niet tot last zijn.' vraagt Robbie. 'Ik weet misschien wel een andere plek, maar als dat niet lukt dan kan het wel hier. Ik vind dat geen probleem hoor.' zeg ik. 'Wie gaat de pubquiz maken?' vraag ik daarna. 'Dat wil ik wel doen.' zegt Matthy. 'Top! Wil iemand ook even drank halen dan? Ik heb hier niet zoveel staan namelijk.' vraag ik. 'Raoul en ik regelen dat wel.' zegt Milo en hij staat al op om zijn schoenen en jas aan te trekken. Raoul volgt hem al snel.

'Hier zijn mijn autosleutels. Ik vertrouw jullie ermee, maar doe alsjeblieft wel voorzichtig.' zeg ik. 'Ja tuurlijk, komt goed.' zegt Raoul. 'Ik rijd wel.' zegt hij daarna iets zachter waardoor we allebei moeten lachen.

'Ik ga even bellen voor die plek, ik ben zo terug.' zeg ik en ik loop naar mijn slaapkamer zodat ik even de rust heb. Ik bel Mia op, Mia is een van de assistenten van onze bazin. Op kantoor hebben wij een perfecte ruimte hiervoor, maar daar kan ik niet zomaar gaan zitten zonder toestemming.

De telefoon gaat een paar keer over voordat Mia opneemt. Ik leg haar het hele verhaal uit en wat onze plannen zijn. 'Dat ga ik even overleggen met Suzan. Ik bel je zo terug!' zegt ze.

Niet veel later word ik terug gebeld. 'Hee! Het mag van Suzan, zolang jullie de boel heel houden enzo.' zegt ze. 'Ja tuurlijk, dat komt sowieso goed. Heel erg bedankt Mia!' zeg ik en daarna hangen we op.

'Goed nieuws jongens!' roep ik zodra ik terug loop naar de woonkamer. 'Ik heb de plek kunnen regelen, het is bij mij op kantoor.' zeg ik. 'Yes, top!' zegt Matthy enthousiast. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. Daarna ga ik achter hem staan. 'Lukt het een beetje?' vraag ik aan hem.

Matthy is bezig met de powerpoint voor vanavond, maar daar zit natuurlijk best veel werk in. 'Ja opzich, maar wat hulp is zeker niet verkeerd.' zegt hij. Ik besluit om hem te helpen, zo zijn we sneller klaar.

Hee, ben ik weer. Alweer een maand verder, echt zo zo zo sorry! Maar ik denk er gewoon niet aan haha oeps.

I hate you.. right? || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu