Hoofdstuk 47 <3

2.3K 52 6
                                    

🌶️🌶️🌶️
Ik kruip langzaam boven op hem en ik trek gelijk zijn shirt uit. Ik weet dat Matthy graag de leiding neemt, maar vanavond is dat even anders. Matthy kijkt mij nog steeds vragend aan, maar al snel verschijnt er weer een grijns op zijn gezicht.

Ik zet een spoor van kusjes van zijn borst, naar de rand van zijn broek en weer terug omhoog. Al snel staat er ook een zuigzoen in zijn nek en dan druk ik mijn lippen weer op die van hem. Ondertussen gaan Matthy zijn handen richting de rits van mijn jurkje. Ik hou hem tegen en trek terug. 'Nog niet.' zeg ik met een grijns. 'Yara.' bromt Matthy.

Ik ga een stukje naar beneden zitten en ik maak de knoop en rits van zijn broek open. Ik trek zijn broek naar beneden en dan ga ik weer wat verder naar boven zitten, precies op zijn bobbel. Langzaam begin ik te bewegen met mijn heupen. 'Fuck, Yara.' fluistert Matthy en hij gooit zijn hoofd naar achter en sluit zijn ogen. Ik zet wederom kusjes over heel zijn borstkast en buik.

Dan trek ik ook zijn onderbroek uit en ik kijk hem even sensueel aan voor ik begin. Zijn hand plaatst hij gelijk in mijn haren. Net voor zijn hoogtepunt stop ik. Hij kijkt me vragend aan. Ik doe de rits van jurkje open en al snel trekt hij deze uit. Dan verliezen we ons zelf helemaal in elkaar.
🌶️🌶️🌶️-

Ik word wakker van het licht wat door de gordijnen naar binnen schijnt. Ik wil me omdraaien, maar 2 sterke armen houden me tegen. Voorzichtig probeer ik mijn telefoon te pakken en zonder Matthy wakker te maken is het me gelukt.

Eva🤍: 'Hey mop, ik heb je niet meer gezien. Ik ben alvast naar huis, geen zorgen ik heb gewoon op de bank geslapen. Dat was oke voor de jongens. Hopelijk was het leuk met Matthy.😚'

Ohja shit! Ze kwam natuurlijk met mij mee, gelukkig is ze niet boos. Ik zie ook nu pas de tijd. Het is al 12:30. Ik maak Matthy langzaam wakker. 'Nee, nog heel even.' zegt Matthy. 'Matt, kom. De rest wacht vast al op ons.' zeg ik. 'Oke dan.' zegt hij met een zucht.

Als we ons allebei hebben klaargemaakt lopen we de woonkamer in die, tot mijn verbazing, al helemaal schoon en opgeruimd is. 'Zo dan, zijn jullie ook eindelijk wakker?' vraagt Robbie lachend. 'Ja sorry, volgende keer helpen we.' zeg ik. 'Maakt niks uit, was het gezellig?' vraagt Koen. Ik word rood en kijk weg. 'Ja zeker, goede beurt gehad joh.' zegt Matthy en ik sla hem op zijn arm. 'Ja wat? Het is toch zo.' zegt hij lachend. 'Ik ga eten maken.' zeg ik en snel loop ik door naar de keuken.

Als we ons ontbijt op hebben en onze tanden hebben gepoetst gaan we bij de jongens op de bank zitten. 'Dus, je vertrekt al bijna.' begint Robbie. 'Ja klopt, ik moet nog wel beginnen met inpakken.' zeg ik lachend. We vervolgen ons gesprek en bespreken de laatste dingen voordat ik vertrek naar Amerika.

'Mannen, het was weer gezellig!' zeg ik als ik in de deuropening sta om te vertrekken. 'Zeker!' zegt Raoul. Ik geef de jongens allemaal nog een knuffel en dan loop ik naar de deur. Matthy loopt mee. Hij trekt mij in een knuffel en zo blijven we even staan. 'Matt, ik moet echt gaan.' 'Maar je mag niet weg.' zegt hij en hij drukt mij, zo ver het kan, nog dichter tegen hem aan.

*1 week later*
'Eef schiet op! Ik kom anders echt te laat.' zeg ik tegen Eva. We staan op het punt om naar het vliegveld te gaan. Snel komt Eva aanlopen en we lopen meteen door naar de auto. Eva was zo lief om mij weg te brengen, maar nu hebben we wel haast. Ik leg mijn koffer in de achterbak en snel stap ik naast Eva in.

Eenmaal aangekomen lopen we naar de ingang en daar zie ik de jongens al staan. Snel lopen we naar ze toe en ik vlieg Matthy gelijk in zijn armen. Daarna geef ik de andere jongens ook nog een knuffel. We blijven even staan en praten nog wat bij, maar dan is het toch echt tijd voor mij om te gaan.

Ik geef de jongens en Eva allemaal nog een knuffel en als laatste Matthy. We blijven even zo staan. 'Ik bel je gelijk zodra ik aangekomen ben oke?' vraag ik. 'Ja, doe maar.' zegt hij. Dan pak ik mijn spullen en loop ik naar mijn gate.

*Aangekomen in de hotelkamer*
Met een zucht laat ik mezelf op bed vallen. Ik moet wel even wennen aan het tijdverschil hier, het is hier namelijk 6 uur vroeger dan in Nederland. Ik pak mijn telefoon en ik app Eva en de jongens dat ik goed ben aangekomen en daarna bel ik Matthy.

Na een uurtje hang ik weer op. We hebben het vooral over mijn vlucht gehad, Matthy lijkt er gelukkig steeds beter mee om te kunnen gaan. Ik besluit om mijn spullen uit te pakken. Vandaag en morgen ben ik nog vrij, vooral vanwege jetlag en zodat ik even de omgeving kan verkennen.

Als ik klaar ben kleed ik me gelijk even om en ga ik even wat eten hier in het hotel. Ik had gezien dat je zelf eten kan pakken wanneer je wil, het is 24/7 geopend namelijk. Als ik het eindelijk gevonden heb loop ik naar binnen en pak ik een bord en schep ik wat op.

Na een lekkere douche stap ik in bed, morgen de omgeving verkennen. Daar heb ik echt zin in! Ik stuur Eva en de jongens nog een appje en dan leg ik mijn telefoon aan de oplader. Ik draai me om en niet veel later val ik in slaap.

Ben ik weer :) Hopelijk vinden jullie het weer een leuk hoofdstuk, vergeet vooral niet te stemmen! ;) <3 Mijn laptop is trouwens kapot en ligt nu bij de maker, net wanneer m'n motivatie een beetje terug komt.. Hopelijk is ie snel gemaakt en kan ik weer nieuwe delen schrijven!

I hate you.. right? || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu