Hoofdstuk 13 <3

4.4K 45 1
                                    

Nadat we thuis zijn aangekomen en ons eten op hebben gaan de jongens nog even de laatste dingen regelen voor morgen. Ik plof op de bank en bekijk even mijn social media en ondertussen kijk ik tv. Na een uurtje komen de jongens erbij zitten en kijken we een film.

Als die is afgelopen besluit ik om naar bed te gaan. 'Slaaplekker jongens!' zeg ik. 'Slaaplekker!' krijg ik terug. Ik loop naar Matthy zijn badkamer. Daar haal ik mijn make-up er af en trek ik mijn pyjama aan. Daarna loop ik terug naar de studio van Raoul en ga ik in bed liggen.

*Volgende ochtend*
Ik word wakker en ik kijk op mijn telefoon hoelaat het is. 10:00, prima tijd. Ik blijf nog even liggen en check mijn telefoon. Na een kwartier besluit ik op te staan. Ik loop weer naar Matthy zijn badkamer. Hij is al uit bed, dus ik denk dat hij in de woonkamer is. Ik loop door zijn kamer naar de badkamer. Ik doe de deur open en daar staat Matthy met alleen een handdoek om zich heen voor de spiegel. 'Oh shit, sorry.' zeg ik en ik draai me om en loop de deur uit.

'Kom maar binnen hoor, het is niets wat je nog nooit hebt gezien.' zegt hij en ik weet gewoon dat hij nu met een grijns tot aan zijn oren staat. Maar goed, hij heeft wel gelijk dus ik loop weer naar binnen. En zoals ik al dacht. Daar staat hij met z'n grijns. 'Haal die grijns is van je hoofd af.' zeg ik lachend. Hij draait lachend zijn hoofd weg en kleed zich dan aan.

🌶️🌶️🌶️
Ik draai me om om aan te kleden. Ik trek mijn pyjamabroek uit en ik trek mijn broek aan. Dan trek ik mijn shirt uit en wil ik mijn bh aandoen, maar uitgerekend nu krijg ik de sluiting niet dicht. Ineens voel ik 2 handen op mijn lichaam. Kippenvel verspreid over mijn lichaam en mijn lichaam verwarmt op de plekken waar Matthy zijn handen heeft. 'Hulp nodig?' vraagt hij nonchalant. Ik draai me om. 'Nou, zoals je zag lukte het aardig goed.' zeg ik sarcastisch.

'We kunnen hem ook uitlaten hoor.' zegt Matthy terwijl zijn hand naar mijn bandje reikt en hij hem afschuift. Ondertussen loopt hij naar voor waardoor ik wel naar achter moet lopen. Ik bots tegen de muur aan. Matthy kijkt mij met een glimlach aan.

Dan druk ik mijn lippen op de zijne. Mijn god, wat deze jongen met mij doet is echt niet normaal. Hij gaat er in mee en drukt mij steviger tegen hem aan. Zijn tong tikt tegen mijn lippen aan. Ik geef hem toestemming en de kus verandert in een zoen.

Matthy zijn handen glijden onder mijn kont en ik begrijp de hint. Ik spring omhoog en klem mijn benen om zijn middel. Hij draait ons om en zet mij op de wastafel. Daar vervolgen we de zoen weer.

Ik trek aan de onderkant van zijn shirt en hij trekt hem uit. Ik bestudeer mijn uitzicht even en dan vinden mijn lippen die van hem weer. Ik zit hier nog steeds met mijn bh maar half aan, maar dat maakt me nu niks uit. Zijn handen gaan naar de knoop van mijn broek. Hij verbreekt de zoen en kijkt mij aan.

Langzaam maakt hij de knoop open en maakt hij mijn rits los. Zijn vingers glijden langs de rand van mijn onderbroek. Ik huiver. Heel mijn lichaam, van top tot teen, verlangt naar hem en ik kan het gewoon niet weerstaan. Ik bijt op mijn lip en daarna verlaat een zachte zucht mijn mond. Zijn vingers gaan steeds verder naar onder en dan begint Matthy. Daar zit ik dan, in de badkamer op de wasbak en mezelf helemaal overgegeven aan hem.
🌶️🌶️🌶️- einde.

Als Matthy klaar is doet hij mijn rits en knoop weer dicht. Hij kijkt mij met een glimlach aan. Hij wast zijn handen en tilt mij dan van de wasbak af. Hij trekt zijn shirt weer aan en dan geeft hij mij nog een kus en helpt mij dan met de sluiting dicht te doen. Ik doe mijn shirtje aan en dan lopen we samen naar de woonkamer.

'Goeiemorgen!' zeg ik vrolijk als we de woonkamer binnen stappen. 'Goeiemorgen!' antwoorden de jongens. We lopen door naar de keuken en we maken ontbijt. 'Wil je ei?' vraagt Matthy. 'Ja lekker.' zeg ik. En hij pakt de eieren. Hij kookt ze en als ze klaar zijn gaan we aan de eettafel zitten en eten we alles op. Ik loop terug naar Matthy zijn badkamer om mijn tanden te poetsen. Als ik klaar ben werk ik mijn lipgloss nog even bij en dan loop ik terug naar de woonkamer.

Ik hoor de jongens al praten over vanavond, leuk om te zien dat ze er zoveel zin in hebben. Ik ben ook benieuwd wat Raoul, Koen en Robbie hebben gekocht, want dat heb ik natuurlijk niet gezien. De duo's weet ik al wel en dat maakt mij nog veel nieuwsgieriger.

De rest van de middag hebben we vrij weinig gedaan. We hebben op de bank gezeten en tv gekeken. Halverwege de middag gingen Koen en Rob een video opnemen en Raoul ging de beelden van zijn video nog even doorsturen naar zijn editor. Milo is er nog niet.

Ik zit dus samen met Matthy op de bank. Ik lig tegen hem aan. Ik draai mijn hoofd om zodat ik hem aan kan kijken. Hij kijkt terug en glimlacht. Dan drukt hij zijn lippen op die van mij. Het is een rustige, liefdevolle zoen. Heel de wereld om ons heen staat stil en ik geniet van dit moment.

Dan trekt Matthy snel terug en al snel heb ik door waarom. Rob en Koen lopen de trap af en ook niet zachtjes. Snel gaan we weer recht zitten en doen we alsof er niks aan de hand is. 'Alles gelukt?' vraag ik zodra ze de deur doorlopen. 'Ja! Het wordt echt een leuke video.' zeg Rob enthousiast. 'Mooi!' zeg ik.

Hallooo! Duurde even sorry! Had het best druk afgelopen dagen :( Ik heb dit geschreven tijdens mijn online les hehe.

I hate you.. right? || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu