De film is weer afgelopen en op een paar jumpscares na ben ik er aardig goed vanaf gekomen. De jongens zijn nu de camera en lampen aan het neerzetten voor de intro, terwijl ik de laatste afwas in de vaatwasser zet en deze dan aan zet.
'Goededag kijkertjes van het Bankzitters kanaal.' opent Matthy de video. Ze doen de intro en natuurlijk ook even een sponsor ertussendoor en dan gaan we naar buiten. Ik film ze vanaf hier. Rob legt even uit wat de bedoeling is, want hij is ook de zoeker.
Rob staat met een nerf pistool in zijn hand en als hij 1 van de jongens heeft gevonden dan mag hij diegene afschieten. De jongens krijgen 3 minuten om te verstoppen en dan gaat Rob zoeken. Snel rennen ze weg, opzoek naar een verstopplek.
Ik heb geen idee waar de jongens zich verstoppen, want ik film Rob. '3, 2, 1.' telt Rob af. 'Mijn uurtje gaat nu in en ik ga gewoon beginnen in de tuin.' vertelt Rob tegen de camera. En dan loop ik achter hem aan terwijl hij zoekt.
We lopen richting de schuur. 'Dit schuurtje is ook een ding.' zegt Rob en we lopen er naartoe. 1 van de andere jongens heeft de deur open gezet, waarschijnlijk als afleiding. Dan lopen we door richting de auto's. 'Ik moet natuurlijk ook even de kofferbakken checken.' zegt hij en hij maakt ze 1 voor 1 open.
Dan opent hij die van zijn eigen auto en ligt Koen daar. 'Neee!' zegt Koen lachend. En dan begint Rob ook te lachen. 'Ik zei nog dat ik Koen als eerste ging vinden!' zegt Rob enthousiast. Hij schiet Koen af en dan lopen we verder.
Omdat Koen nu is gevonden mag Rob 1 iemand appen en diegene moet dan schreeuwen. Rob besluit om Raoul te appen. Niet veel later horen we een schreeuw. Snel rent Rob die kant op. 'Kom, kom, kom, kom!' roept hij. 'Die honden zijn aan het blaffen broer.' zegt Rob, omdat er dus honden aan het blaffen zijn die Raoul waarschijnlijk zien.
Raoul zit aan de rand van de tuin in de bosjes en Rob bukt en probeert op Raoul te schieten. 'Fakka, niffo.' horen we ineens uit de bosjes komen. 'Was ie raak?' vraagt Koen. 'Ja, denk het wel.' antwoordt Rob. 'Nee, dat zeker niet.' zegt Raoul dan. En we moeten lachen.
'Oh, nu zie ik je wel.' zegt Rob en hij schiet nog een keer. 'Nee.' horen we Raoul zeggen, omdat Rob weer niet raak schoot. Dan schiet Rob nog een keer en deze keer raakt hij Raoul wel. Dan komt Raoul uit de bosjes lopen. 'Ik vind het toch wel heel raar dat jij om kwart voor 12 's avonds uit de bosjes komt.' zegt Rob lachend.
Omdat Raoul nu is gevonden mag Rob wederom iemand appen of bellen. Hij belt nu Milo. 'Yo Milo.' begint hij als Milo opneemt. 'Yo.' antwoordt Milo zachtjes terug. 'Jij moet schreeuwen, want ik heb Raoul gevonden.' zegt Rob. 'Oke, dat is behoorlijk klote.' antwoordt Milo waardoor de jongens moeten lachen.
Milo schreeuwt kort, maar krachtig. Want de jongens horen dat ze in de buurt zijn en draaien zich gelijk om en lopen naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ze zoeken overal, maar ze kunnen Milo niet vinden.
Ze lopen een stukje terug en dan belanden Rob en Raoul in een kleine discussie. Raoul beweert dat Milo op de plek zit waar Rob net heeft gezocht, maar Rob gelooft dat niet omdat hij daar net heeft gekeken en Milo niet zag.
Uiteindelijk besluit Rob toch terug te lopen en nog een keer te kijken. Rob heeft Milo toch gevonden en nu is alleen Matthy nog over. Rob belt Matthy omdat Matthy nu moet schreeuwen, want Milo is gevonden. 'Yoo.' begint Rob weer zodra Matthy opneemt. 'Yo.' zegt Matthy terug. 'Je moet schreeuwen, want ik heb Milo gevonden.' zegt Rob. 'Oh.' zegt Matthy.
Dan schreeuwt hij uit het raam waar wij met z'n alle onder staan waardoor we moeten lachen. Rob en ik lopen naar binnen en Rob zoekt overal op de bovenverdieping. Maar Matthy is al weg, dus we lopen weer naar beneden.
Uiteindelijk gaat Rob toch weer buiten zoeken, want binnen kon hij Matthy niet vinden. Dan komen we aan bij het hutje bij het zwembad en precies dan komt Matthy omhoog. Rob wil Matthy afschieten, maar er kwam geen kogel uit.
Deze kans laat Matthy niet liggen en hij rent snel weg. Rob en ik rennen erachter aan en we denken dat hij naar binnen is. Snel checkt Rob alle deuren en dan opent hij de deur waar Matthy achter staat. Rob schiet hem af en daarmee heeft hij gewonnen.
De jongens doen nog even de outro en dan ruimen ze alle spullen weer op. 'Het was wel kouder dan ik verwacht had hoor.' zegt Rob dan. 'Ja echt zo, dus weet je wat ik ga doen? Lekker warm douchen. Slaaplekker en tot morgen!' zegt Raoul als hij op staat. 'Slaaplekker.' zeggen we terug.
Matthy draait zijn hoofd naar mij en kijkt mij aan. 'Mocht je willen.' zeg ik, want ik heb hem al door. Matthy zucht en staat op. 'Dan niet.' zegt hij en hij loopt verder. Bij de deur draait hij zich nog even om. 'Welterusten.' zegt hij en dan loopt hij door. Ik wens de andere ook een fijne nacht en dan loop ik snel achter hem aan.
'Gelijk zo boos.' zeg ik sarcastisch als ik Matthy zijn kamer in loop. 'En dat zeg jij.' zegt hij terwijl hij zijn shirt uit trekt. 'Ja, inderdaad.' 'Alsof jij niet zo reageerde.' zegt hij. 'Wat ga je eraan doen dan?' vraag ik. 'Yara, niet zo doen.' zegt hij. 'Hoe? Ik doe niks.' zeg ik terwijl ik naar hem toe loop en voor hem ga staan.
'Yara, serieus.' zegt hij. 'Aw, ben je op je teentjes getrapt?' vraag ik wederom sarcastisch. 'Nee, natuurlijk niet.' antwoordt hij snel. 'Ohja en daarom doe je zo.' zeg ik. Matthy zucht. 'Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.' zeg ik en ik laat mijn handen over zijn blote bovenlichaam glijden.
'Fuck, Yara.' fluistert hij en dan drukt hij zijn lippen op die van mij.
Sorry beetje saai deel! Er komt iets leukers aan, I promise! Maar hopelijk vinden jullie het alsnog leuk! <3 Vergeet niet een ster achter te latenn x
JE LEEST
I hate you.. right? || Bankzitters
FanfictionYara is nu al een tijdje beste vrienden met de Bankzitters. Ze kan het met alle jongens goed vinden, behalve met Matthy. Altijd doet hij chagrijnig en ontloopt hij Yara. Zit hier meer dan alleen haat achter? - Dit verhaal bevat scheldwoorden, geweld...