Capitolul 2

47.6K 1.8K 239
                                    

Imi dau seama ca tricoul meu albastru are un miros intepator de portocale...of..si acel compliment era defapt o remarca...
Imi aduc aminte ca mama m-a batut la cap ieri sa imi iau un tricou de schimb pentru ca am sportul.Da!!Asta e!Voi intra in liceu apoi drept la baie si ma schimb.Sunt salvata!
.......,...........
Dupa zece minute groaznice in autobuz in care toti se uitau foarte ciudat la mine, din cauza mirosului meu de portocala am ajuns la liceu.
Trebuie sa recunosc ca era mult mai mare decat vechea mea scoala, dar si mai inspaimantatoare...Ma gandeam intruna ca este posibil ca prima mea porecla sa fie fata-portocala sau ceva si mai nasol, inventat de un elev fara viata sociala.
Clopotelul de intrare la ore m-a trezit din visare si am pornit spre baia fetelor.Pot spune cu mana pe inima ca era enorma.poate de cinci ori mai mare decat dressing-ul mamei, iar mama nu este genul de persoana care sa se multumeasca cu un simplu sifonier ca mine si tata...
Dupa ce ma holbez cateva secunde, intru intr-o cabina si cand sa caut in ghiozdan aud usa trantindu-se apoi niste sunete ingrozitoare de tocuri cui, urmate de altele putin mai normale...
---Mike e un idiot!!!aud o voce enervanta strigand.

---A avut un motiv bun sa lipseasca de la petrecerea ta stupida,Hanah!aud protestand o voce putin mai pritenoasa.

---In primul rand, ai grija cum vorbesti cu mine!Eu te-am facut populara!Dar nu uita ca iti pot face viata un iad, cat a-i clipi!!!ameninta fata cu numele de Hanah.Si in al doilea rand, de unde sti tu ce motiv a avut el?
Ei, trebuie sarecunosc ca eram chiar curioasa.Desii nu le cunosc pe niciuna chiar voiam sa aud.

---Normal ca stiu!Poate suntem noi veri departati tinem legatura mereu!Si matusa lui a avut un accident rutier!!o aud pe cealalta fata strigand.

---Da,da.Bravo, Elie!Normal ca ii iei apararea!Ce sa zic!Accident.o aud pe Hanah, scuipand ultimul cuvant.Daca asa e, de ce l-am vazut plimbandu-se cu o fufa, aseara?

---Hanah..esti asa o....spune fata pe nume Elie si imi dau seama ca ii este foarte greu sa se abtina sa nu o jigneasca.Acea "fufa" era sora lui, si nu se plimbau, MERGEAU SPRE SPITAL!!!

Pfff.Ce infumurata mai este si fata aia Hanah.Stiti ca in fiecare liceu sa gaseste cate o Regina drama si anturajul ei?Ei bine cred ca tocmai am auzit-o pe Regina drama din acest liceu.HANAH...

Imi aduc aminte ca sunt aici ca sa ma schimb asa ca bag mana in ghizdan sa scot tricoul dar....ia-l de unde nu-i!
Nu mi-am pus nici un tricou!!!Acum va trebui sa raman cu tricoul asta imbibat in suc de portocale...si sigur pana la sfarsitul zilei toata lumea imi va zice fata-portocala, sau mai rau...

Bomban ceva fara sens apoi ma hotarasc sa merg la ora de chimie si ies din cabina pentru a ajunge la dulapul meu, unde directorul i-a spus mamei ca ma asteapta toate manualele, cu numarul....496!!!
Super!-.-

Dupa zece minute de ratacit printre dulapuri il gasesc si pe al meu...Dar nu apuc sa deschid usa ca imi bazaie telefonul...un simplu mesaj de la mama in care isi cere din nou scuze ca nu m-a putut duce la scoala, vreau sa il inchid dar inainte ma uit la ceas. Este ora....08:32?!?

Ce rost maiare sa ma duc la prima ora?Sa mai pierd zece minute ascultand cum ma cearta un bosorog de profesor pentru ca nu sunt punctuala?Neah...

Decid sa iesin curtea,scolii, la aer curat.Incerc sainchid dulapul dar imi cad toate cartile pe jos...(-.-).

Fac un zgomot grozav de tare...
Bravo Sara!imi aud constinta spunand.

Le strang repede apoi aud niste pasi grabiti si o voce:
---Cine e acolo?
O recunosc ca fiind vocea domnului Brown, directorul.Mama nu mi-a spus decat un singur lucru despre el.E foarte generos....cu pedepsele.!

Cum se apropia spre mine si nu voiam ca prima mea zi de scoala in New York sa se incheie cu o detentie, m-am panicat si am fugit spre cea mai apropiata usa.

Am deschis-o si am intrat grabita, dar am inchis usa incet pentru a nu atrage atentia.Ma aflam intr-un...vestiar?!?Dulapurile, bancile si hainele aruncate peste tot imi spuneau ca da.
Iar mirosul de transpiratie, after shave si spray in exces imi spuneau ca este un vestiar al baietilor.

Am vazut usa deschizandu-se si capul chel al domnului Brown intrand pe ea.
---Alo!Este cineva aici?Tinere ar trebui sa fi la ore!spune el.

Tinere?Eu sunt fata!!!Oh, stai!Sunt o fata, care a intrat in vestiarul baietilor...Upss.

De frica sa nu intre directorul si sa ma gaseasca am fugit si am ajuns intr-o aripaa vestiarului unde cred ca erau dusurile.
Cand m-am oprit si am inghetat.
In fata mea statea....

Hei, gata si capitolul 2! Cum vi se pare?Va place de Sara? Ly.

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum