Ryan POV.
Il duc si pe ametitul celalalt in camera dar cand sa ies, dau nas in nas cu Sara si Krista.
-Sara, nu poti dormi in camera asta.spun
-De ce nu?intreaba ea cu un zambet dulce si copilaros care ma inebuneste.
-Voi fi sincer cu tine.spun
-Oke...
-Mike si Jake s-au imbatat ca niste porci si i-am dus pe amandoi in camera asta.Le-am spus sa faca un dus si acum cred ca dorm.
-Dar tu nu esti beat?intreaba ea putin speriata.
Eu zambesc si spun.
-Daca te poti imbata doar din suc de capsuni, atunci da, sunt beat.Amandoua au inceput sa rada.
-Adica nu ai baut alcool?!?intreaba ele uimite.-Neah.Nu le am eu cu alcoolul.spun.
-Deci, cum dormim acum?intreaba Sara.
-Pai, tu dormi cu Krista, iar eu dorm singur.
S-a uitat la mine si a facut botic.
-Dormi singur?intreaba Sara.-Pai, cum altfel?intreb.
Cand m-am trezit dimineata am constatat ca am dormit in patul Kristei, dar in bratele mele era Sara.
Era atat de draguta.Parul ei rosu era ravasit pe toata fata, pielea ei fina si alba era la fel de catifelata si....Ce dracu' faci ma?!?Asa iti descrii tu sora mai mica?!?
Am incercat sa ma ridic fara sa o trezesc si am reusit.
Krista nu era de gasit.Cred ca a dormit in camera mea.
M-am dus la bagajul meu si mi-am scos o pereche de pantaloni albastri, un tricou alb si un hanorac Nirvana negru.Mi-am luat o pereche de tenisi albi si am coborat la restaurantul hotelului sa iau micul de jun.Mike POV.
Ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare.Ce dracu' s-a intamplat aseara?!?Si de ce pitica mea nu a dormit cu mine?
Merg la baie, ma spal pe fata, fac un dus, si apoi ma schimb in pantaloni de trening si un tricou negru.
Cobor la restaurantul hotelului si il vad pe Ryan mancand clatite si gandindu-se la.....ceva.-Neatza coaie!zic eu frecandu-mi fruntea.
-Neatza' retatdule.spune el neutru.
-Ce-ai , frate?intreb eu.
-Ce am?Te-ai imbatat ca un boschetar aseara si mi-ai zis ca te muti in Londra cu ma-ta.striga el la mine.
Am ramas masca.Adica e adevarat ca ma mut, dar nu voiam ca ei sa stie...inca.
-Noua cand aveai de gand sa ne spui?zice Ryan mai calm.
-Linisteste-te.V-as fi spus.
Imi comand si eu niste clatite si mananc alaturi de Ryan.Durerea de cap tot nu imi dadea pace.
-Si ce-am mai facut aseara?intreb eu band apa.
-I-ai tras-o unei tarfe de la bar.spune Ryan nervos, iar eu ma inec cu apa.
Am inselat-o pe pitica mea?Ce retard sunt
!Aici sunt de acord cu tine!
Ma, firar rasa ta, tu unde dracu' erai cand o inselam pe Sara?Nu de asta esti constinta?Sa ma opresti din a face lucruri de cacat?
Te-as fi oprit daca nu eram imbibat in alcool, copil tembel.Jake POV.
Ma trezesc pe jos.Ce dracu' caut pe jos?Nu stiu..
Ma duc la baie imi fac rutina, ma schimb in blugi negri, tricou rosu, si tenisi negri si cobor sa iau micul dejun.Ii vad pe Mike si Ryan.-Neatza'!spun eu.
-Neatza!zic ei simultan.
Amandoi erau ingandurati.Mi-am comandat de mancare si le-am spus.
-Voi stiti ceva ce eu nu stiu?intreb.
-Nu, de ce intrebi?spune Mike.
-Va vad ingandurati.
-Pe mine ma doare capul de mor!striga Mike.
-De ce?intreb.
-Tu chiar nu-ti aduci aminte ce-ati facut aseara?intreaba Ryan.
-Nu, ce am facut?intreb.
Apoi Ryan imi povesteste cum aseara eu si Mike ne-am imbatat ca niste retardati si ne-am dat la toate tarfele de acolo, si cum el ne-a carat pana in camera unde m-am trezit de dimineata.
-Pe tine cum de nu te doare capul?ma intreaba Mike.
-Simplu!zice Ryan.S-a drogat.spune calm.
Eu aveam o fata confuza si ingrozita.
M-am drogat?!?
Serios, Jake?Din nou?!?
Taci dracu'!Sara POV.
Ma trezesc si vad ca Ryan a disparut.Merg la Krista in camera si o gasesc dormind.
Iau o perna si o lovesc in cap.Primesc niste maraituri somnoroase.O lovesc din nou.Aceleasi maraituri.O lovesc din nou si atunci se ridica brusc ia o perna si incepe sa dea in mine.
-Asa faci?!?o intreb eu razand.
-Asa fac!spune ea mandra.
Ne batem cu pernele vreo 5 minute, apoi ne facem rutina de dimineata, ne schimbam cu cate o pereche de blugi albastri si cate un tricou, Krista unul albastru, iar eu unul verde si coboram la restaurant.
Ii vedem pe baieti la o masa si mergem spre ei.
-Neatzaaaa!strig eu.
-Neatza.raspund ei indiferenti.
Mike statea cu capul pe masa, Jake se uita in gol, iar Ryan se juca Flappy Birds.
Eu si Krista ne asezam langa ei si ne comandam clatite.Am mancat in liniste.Nimeni nu zicea absolut nimic.Din cand in cand se auzeu injuraturile lui Ryan din cauza jocului. :)))
La un momentdat Mike se ridica si merge in camera.Eu merg dupa el.
-Hei..spun eu retinuta.
-Hei.spune Mike, fara sa se uite la mine.
-Ok, Ce e cu tine?spun eu cu mainile in san.
El se uita confuz la mine.
Eu adaug:
-Nu face pe prostul Mike, pentru ca nu-ti sta bine!Sti foarte bine despre ce vorbesc!Aseara te-ai imbatat ca un porc si acum nu-mi spui nimic.Plus ca de cateva zile te comporti ciudat.Ce e in neregula cu tine?
-Cu mine?Ce e in neregula cu tine!!Ce te bagi asa in viata mea?spune el nervos si pleaca.
Nici nu mi-am dat seama ca plangeam.Ce se intampla cu el?M-am asezat pe parchetul rece si am inceput sa plang.Nu plangeam doar din cauza a ceea ce mi-a zis acum.Plangeam din cauza a tot ceea ce se intampla.
Se poarta ciudat, tipa la mine, m-a inselat la bar, (da mi-a spus Ryan), si tot eu sunt aia vinovata si nebuna.
Brusc vad ca.....
Gata si capitolul 12!Incet-incet ne apropiem de final..Dar stati calmi, am o surpriza pentru voi.
O veti afla la sfarsitul cartii.Va iubesc, nebunii mei!