Jake POV.
Am fugit ca un disperat spre cel mai apropiat mini-market cu teama sa nu i se fi intamplat ceva Sarei din cauza nenorocitului aluia.
Cand am ajuns am ramas masca.
Sara...ii dadea mancare unui boschetar.M-am apropiat de ea, am smucit-o cu putere si am strigat:
-Ce dracu' faci aici?!
-Joc tenis cu Obama, ce ti se pare ca fac?raspunde ea indiferenta.
-Aseara ti-am spus ca te afli in pericol si tu ce faci?Pleci ca o nebuna singura in oras.strig la ea.
-Am plecat sa iau lapte, ce tipi asa?!?Si in plus, termina cu pericolul tau cu tot.Nu ti se pare ca exagerezi putin?intreaba vizibil enervata.
-Nu!Nu exagerez!Sara, treci acasa!
-Ti se pare ca sunt un animal de companie?!?intreaba nervoasa.
-Sara, du-te acasa la Derek, te rooog!spun exasperat.
-Asa mai merge.spune si o ia inainte.
Eu raman unde sunt.Astept pana nu ma mai poate vedea pentru ca vreau sa lamuresc ceva.
Ma apropii de boschetarul..ăă, ma rog nevoiasul, pe care Sara l-a ajutat si spun:
-Ce v-a facut fata aceea roscata?
-Sara?E o dulceata de fata.Mereu ma ajuta cu mancare.imi raspunde.
-Îhîm...multumesc.spun si alerg dupa Sara.
Tot drumul nici unul din noi nu a zis nimic.
Am intrat in bloc si apoi Sara a zis:-Si in ce pericol ma aflu,mai ma rog?intreaba ea sarcastica.
-Hâm..nu stiu, de moarte cred..raspund.
-Foarte amuzant.spune.
-Si foarte serios.adaug eu.
Se uita la mine speriata, apoi merge mai departe.
Îi e frica, dar nu vrea sa o arate.Sara POV.
Jake tocmai mi-a spus ca ma aflu in pericol de moarte.Mi-e putin frica, dar el nu trebuie sa stie asta.Si in plus, daca (,) chiar e adevarat, atunci ar trebui sa-mi dea niste explicatii.Bat la usa apartamentului si imi raspunde Derek.
-Gata?intreaba el.-Dap.spun eu si ii dau laptele.
Mergem sa mancam.Nu ma uit la Jake.Ma enerveaza.Pericol de moarte..da sigur.
Creier de aluna, de ce nu ii ceri explicatii?
Crezi ca o sa mi le dea?Te asigur eu ca nu.Krista, Jake si Ryan au plecat.Eu si Derek mai avem de stat vreo 3 ore.
-Si acum ce facem?il intreb facand botic.
-Hai sa ne plimbam.spune.
-Oke!raspund si merg sa imi iau geaca, dar aud un bazait.
Imi iau telefonul si verific mesajul primit.
Anonim,
Sper sa te simti bine la plimbare, ingerul meu negru!Of, deja ma enerveaza si ma si sperie.Dar nu-l bag in seama.Va inceta el.
Derek POV.
Aud un bazait si o vad pe Sara citind un mesaj pe telefon.Stiu ca nu e treaba mea, dar....-Ai primt un mesaj?
-Nu!spune ea inchizand repede telefonul.
-Ok.spun eu dand din umeri.
Ma plimb cu Sara prin parc de cateva minute.Prezenta ei ma linisteste.
-Derek?intreaba ea.
-Da, Sara?raspund.
-Nu ma simt prea bine..spune.
-Fizic sau psihic?intreb incercand sa-mi pastrez calmul.
-Ambele.spune ea trista.Ma doare stomacul.
-Vrei sa mergem acasa?
-Nu, putem sa ne mai plimbam..
-Sara, nu trebuie sa te plimbi prin parc, daca nu poti.Mergem acasa.spun autoritar.
-Dar...
Nu mai apuca sa termine ca o iau de talie si o pun pe umarul meu, apoi incep sa merg spre casa.
-Derek, da-ma jos.spune ea stins.
-Nup.raspund incapatanat.
Asa am dus-o pana acasa.Am asezat-o pe canapea, am invelit-o si i-am facut un ceai.
Acum stau la bucatarie si privesc in gol.
Nu reusesc sa mi-o scot pe Sara din cap.Desi sunt siur ca nu simte acelas lucru pentru mine, eu tot o plac.-Derek!o aud strigandu-ma si o iau la fuga spre ea.
-Ce s-a intamplat?!?intreb gafaind.
Ea se uita la mine,amuzata de panica mea apoi spune:
-Voiam sa te rog sa stai cu mine.De ce te-ai speriat asa?-Am crezut ca iti e mai rau.spun.
-Stai linistit, sunt mai bine.
Toata ziua am stat cu Sara.Stomacul o durea destul de tare, dar in final si-a mai revenit.
I-am facut ceai, i-am luat pastile, am ajutat-o sa manance :) si am tinut-o in brate, dar sunt sigur ca stiti deja care a fost partea mea favorita. :)Stateam cu Sara pe canapea, cand am auzit usa deschizandu-se.
-Băiii, nebunilor, unde dracu' ati fost azi?!?ne intreaba Ryan vizibil nervos.
-Acasa, de ce?intreb.
-Bai bine mă, unii stau si isi ard creierii la testul de la mate, si altii stau acasa?intreaba Ryan.
-Pe Sara a durut-o stomacul, nu puteam veni.spun.
-De ce te-a durut stomacul, Sara?intreaba Krista.
-Habar nu am, dar acum sunt mai bine...
-Ce bine..spune Krista si o imbratiseaza pe Sara.
Sara POV.
-Krista, nu mai am aer.spun eu din stransoarea ei.-Scuze, scuze.spune si imi da drumul.
-Bun, deci, gata cu prostiile.M-a lovit o idee buna, la pranz.spune Ryan.Si nu am vrut sa zic nimic pana nu suntem toti.Asa ca, uitati la ce m-am gandit.Ne-am simtit bine la Derek, pentru ca am fost cu totii, dar acum vine ideea mea, deci, tobele va rog! :) Ce ziceti daca....
Gata si capitolul asta.Ve rog dulce ca o savarina sa ma iertati ca nu am avut timp sa postez doua capitole.Defapt, nici azi nu prea am timp, pentru ca...teme si pentru ca...test la fizica.Dar, ce nu fac eu pentru voi?Asa ca, imi fac timp si postez cum am promis.Va iubesc, nebunii mei!!!