Sara POV.
-Ma mut cu voi!striga Melissa.
In momentul ala eu si Ryan am ramas cu gura cascata si ne uitam unul la altul.
Poate parea ciudat, dar noi ne intelegeam din priviri.
Nu e de ajuns ca am cunoscut-o pe Medusa?Acu trebuie sa si locuim cu ea?De ce?
Ma intreb oare ce am facut gresit pe lumea asta ca sa merit o asemenea soarta.
Sa stau in aceeasi casa si cu fostul si cu iubita lui...
Cineva sa ma ajute...
-Ma duc sa o ajut pe Medusa.spune Ryan trist.
-Ok.zic fiind inca in stare de soc.
Dupa ce Ryan a plecat s-o duca pe Medusa la naveta ei spatiala sa-si ia catrafusele, m-am intors la vechiul meu obicei, si anume desenatul.
De obicei desenam numi cand ma eram trista, sau nu aveam somn noaptea, acum e din prima cauza.
Simt ca totul se duce de râpa in jurul meu...
Jake-baiatul pe care inca il iubesc, se vede cu o alta fata.
Derek-tipul cool, e acasa la parintii lui de o vesnicie si imi e dor de el.
Krista-fata care era prietena mea cea mai buna, e ocupata cu tot felulde intalniri cu o multime de ciudati.
Si Ryan-baiatul care i-a luat locul Kristei in inima mea, si pentru care nu stiu ce simt...
Nu pot spune ca nu ma simt atrasa de el, pentru ca as minti.
Am simtit ceva special intre noi inca decand mi l-a prezentat Mike in prima mea zi la liceul asta.
Dar, ma incerc din greu sa ascund aceste emotii pe care le simt cand e in preajma mea, pentru ca stiu ca el nu simte la fel.
Si probabil ca daca ar simti la fel, as proceda tot asa..Pentru ca nu vreau sa-l pierd ca prieten.
Nu vreau ca iubirea sa intervina intre noi si sa rupa lantul prieteniei noastre, un lant care e foarte gros si stabil.
Nu vreau sa ma simt in al noualea cer cu el doua saptamani si apoi sa apara ceva intre noi si sa ne despartim si sa sufar din nou.
Nu mai vreau sa imi pierd prietenii din cauza dragostei.
-Sara?aud pe cineva scotandu-ma din gandurile mele.
-Da?spun uitandu-ma spre usa si zarindu-l pe...Derek?!Ai venit?!intreb sarindu-i in brate.
-Acum jumatate de ora, dar am vazut ca esti prinsa in gandurile tale...Esti ok cu...
-Melissa?intreb.
-Mda..
-Invat sa trec peste..spun zambind trist.Derek POV.
-Invat sa trec peste.spune ea zambind trist.
Of, ma doare atat de tare sa o vad in halul asta.