Sara POV.
Cand am intrat in bucatarie aproape ca am vazut scena conceperii unui bebe.-Ce dracu faceti?ii intreb eu pe Sophia si Jake care se sarutau ca nebunii lipiti de perete.
Am asteptat sa-mi raspunda, dar nimic.
Asa ca am mers la frigider, mi-am luat sucul si l-am turnat intr-un pahar.In tot timpul asta scotand sunete de voma.-Imi faceti greata.spun.
-Esti geloasa.spune Jake printre...bleak, gemete.
-Oh, da.Mor de gelozie.Cat as vrea sa raman si eu gravida la 17 ani...spun sarcastica.
Imediat ce mi-am terminat propozitia, Sophia l-a impins puternic pe Jake de langa ea.
-Mai usor, armasarule.Sara are dreptate.spune ea iesind din camera.
-Te urasc.spune Jake la vederea zambetului meu urias.
-De ce?Pentru ca ma pricep sa-mi aleg cuvintele?spun prapadindu-ma de ras.Sau pentru ca am facut o tipa sa nu mai vrea viol?
Jake nu a mai zis nimic si a iesit din camera trantind usa puternic.
-Uraganule!strig dupa el.Imi place asa de mult sa-l enervez.Si ce-mi place si mai mult, e ca acum cand il vad cu Sophia nu mai simt nici pic de gelozie, cum simteam cu Medusa.
Acum sunt libera sa fac misto de el.-Neata, dovlecel.spune Ryan intrand in camera.
-Argh...Ti-am spus sa nu-mi pui nume de mancare.spun eu spaland paharul.
-Bine, bine.
***
Intr-o ora, toti eram la un restaurant unde Krista a facut rezervarile.
A trebuit sa pierd o ora jumatate, sa le povestesc despre David, despre cum m-a "ajutat" sa scap de opt ani de amintiri si despre cum drogatul asta, va deveni tatal meu vitreg.Ne-am intors inapoi acasa si am vazut ca am primit peste 30 de apeluri de la mama.
-Nu ti-ai luat telefonul?intreaba Ryan.-L-am uitat.zic aruncandu-l in pat.De ce te uiti asa la mine?intreb la vederea fetei lui confuze.
-Nu o suni inapoi?
-Nu.De ce as face-o?intreb indiferenta.
-Pai...Ea nu stie ca te-ai mutat din nou aici.Ar fi bine sa stie ca nu esti moarta intr-un sant.
-De ce as fi moarta intr-un sant?intreb nedumerita.
-De ce pui atatea intrebari?spune el exasperat.
-De ce nu ma lasi in pace?
-De ce vorbiti doar cu "de ce"? intreaba Jake intrand in camera.
-Ce cauti aici?
-E camera mea...
-Nup.A fost camera ta.Acum e a mea.Camera ta e in amalganul ala roz.spun.
-Hai ma, doar patul e roz!se apara el.
-Si dulapul, hainele, prosoapele, parchetul si floricelele de pe perete.spune Ryan.
-Ma rog.Am venit sa-mi iau hainele.
-Bine faci!
***
-Bun.Acum ca Jake a plecat, sun-o pe maica-ta, si spune-i ca nu esti moarta intr-un sant!spune Ryan categoric.-Iar incepi cu chestia asta?intreb exasperata.
-Sara, nu e bine sa fi suparata pe parinti.Ei se duc repede, si nu-i vei mai vedea niciodata.Chiar vrei sa ramai mereu suparata pe mama ta?
-Ok.Pana aici!spun eu concepandu-mi planul in minte.
-Ce-i?
-Am chef de un lucru.zic descheindu-ma la camasa.