Sara POV.
Il ascult pe Ryan de cateva minute bune.Nu reusesc sa pun ideile cap la cap.Habar nu am ce vrea urangutanul ăsta, asa ca enervata la culme strig la el:-Poti sa lasi introducerile pentru postul de prezentator, acum treci la subiect, urangutanule!
-Okey, okey.Ideea mea este...sa ne mutam toti intr-un apartament!
-Crezi ca vom avea loc toti?intreaba Krista.
-Normal.Tata e agent imobiliar, la firma propie si se ocupa cu vanzari de apartamente care sunt mai mari decat o casa.Ne va gasi un loc perfect.spune Ryan.
-Nu stiu ce sa zic...spun eu.
-De ce?intreaba Ryan.
-Pentru ca e...ciudat.raspund.
Si chiar este ciudat.Toata viata am fost singura la parinti si nu am avut cu cine sa-mi impart lucrurile si casa, dar acum, ideea de a locui cu inca patru nebuni, mi se pare intr-un fel placuta.
Dar ce tot vorbesc aici?Parintii mei nu ma vor lasa niciodata sa ma mut.Abia ma lasa (,) sa merg la magazin...
-Mie mi se pare ok.spune Jake.
-Si mie.zice Krista.Si sigur parintii ne vor lasa, Jake.
-Ai mei oricum m-au lasat sa vin aici, deci, de ce nu?spune Derek.
-Super!Dar...mai e cineva care nu a spus nimic.Sara?Ce zici?intreaba Ryan cu o urma de speranta in voce.
-O voi suna pe mama.spun si aud urale.
Merg la bucatarie si formez numar mamei.
"Conversatie telefonica"
-Alo, mama?-Scumpo, te distrezi la Dark?
-Derek, mama nu Dark.
-Ei, nu conteaza.Spune-mi de ce m-ai sunat?
-Pai...mami, ti-am spus cat de mult te iubesc?
-Sara Elizabeth James, spune imediat ce ai facut, sau ce vrei sa faci!
-Ok, ok.Ăă..p-pot să..ă..să..
-Spune odata, Sara!
-Bine!Pot sa ma mut intr-un apartament cu prietenii mei?intreb atat de rapid incat credeam ca nu v-a intelege, dar...
-Sara scumpo, ăsta nu e un subiect de vorbit prin telefon..
-Spune-mi macar daca o sa te mai gandesti, mamă!
-Vorbim acasa, scumpo!Eu una sunt de acord, dar tatal tau este problema.
-Incerci sa-l convingi?Te roooog!
-Voi face tot ce pot scumpo!
-Mersi mama!Esti cea mai tare!
"End Call"Cred ca voi reusi pana la urma sa ma mut.
Daca mama il convinge pe tata...atunci pot foarte bine sa ma bucur.Un bazait ma trezeste din gandurile mele.
Ma uit pe telefon si vad un mesaj.Anonim,
Daca nu vei mai sta cu parintii tai, imi va fi mai usor sa iti admir frmusetea, ingerul meu negru.Ok, Sara, stai calma.Din mesajul asta imi dau seama ca e un obsedat.
Dar totusi..Ma roade curiozitatea.
Asa ca i-am raspuns.S(ara):De unde sti lucrurile astea despre mine?
A(nonim):Cum sa nu le stiu?Doar te urmaresc de cand ai ajuns in New York.
S:De ce?!?
A:Asta sa iti spuna Jake.Sigur stie..
S:De ce imi zici inger negru?
A:Asa imi place sa imi numesc victimele frumoase..
S:Esti obsedat!!!
Am trimis mesajul, apoi a intrat Krista.
-Ce ai patit, Sara?Esti palida!-Sunt bine.Doar ca...spun.
-Doar ca ce?Intreaba Jake intrand in bucatarie.
-Doar ca...ă...tata nu ma lasa (,) sa ma mut.Asta e.Mama a zis ca v-a incerca sa il convinga.spun.
Chiar voiam sa-i spun Kristei depre anonimul ala obsedat.A zis ca Jake stie de ce ma urmareste, deci presupun ca stie si cine e.
Trebuie neaparat sa vorbesc cu el.Merg spre living unde il gasesc pe Ryan vorbind la telefon.
-Aha.Nu stiu.Mai mare.Nuu, e prea departe..Pai nu stiu.Aprope toti.Da.Ala e bun.Ok.Venim!
-Sa inteleg ca ai vorbit cu tatal tau despre apartament?intreb confuza.
-Yep.Si ghici ce facem acum!spune bucuros.
-Ce facem?intreb putin speriata.
-Mergem sa vedem un apartament!spune si ma ia de talie si ma pune pe umarul lui.
-Da-ma jos, gorilo!strig la el.
-Nup.spune scurt.
In 20 de minute am ajuns la un bloc urias, care arata primitor, dar si inspaimantator in acels timp.
Am intrat intr-un apartament urias.Era aproape la fel de mare ca si casa mea.Dupa treizeci de minute in care tatal lui Ryan ne-a facut turul, am mers in living.
-Ce ziceti, copii?Va place?ne intreaba tatal lui Ryan.
-E destul de ok.spune Ryan.
-Sara, am auzit ca tatal tau nu e de acord cu ideea fiului meu, este adevarat?intreaba din nou tatal lui Ryan.
-Da, domnule.El este mai strict de fel.
-Daca vrei, pot vorbi eu cu el.Sa va mutati impreuna este un mod de a va testa nivelul de responsabilitate si de a vedea cum este cu adevarat in viata.spune el.
-Da da.Responsabilitate..blah, blah.Dar tu cumperi apartamentul, nu?intreaba Ryan.
-Din pacate da, fiule.raspunde.
Am mai stat putin de vorba, apoi m-a sunat mama si mi-a zis ca tata e de acord sa ma mut :))), tatal lui Ryan a platit pentru apartament, apoi fiecare am mers acasa sa ne facem bagajele.
Cand am intrat in casa, in living mama si tata....
Gata!Am terminat de invatat, mi-am facut si temele, am scris si un nou capitol, ce mai, am facut de toate!
Sper ca v-a placut!Urmatorul capitol va fi putin mai....sincer, (din partea lui Jake) :)
Va iubesc!