Capitolul 91

12K 673 61
                                    

Sara POV.
-Sara!o aud pe mama strigandu-ma a saptea oara in dimineata urmatoare.

Eu o ignor si imi continui somnul, in ciuda ploii care imi bate in geam.E ora 8:10 si afara e atat de intunecat incat poti spune ca e 12 noaptea.

Peste cateva clipe usa se da de perete si pe ea intra mama.
-Ce vrei tu, femeie nebuna, la ora asta?!intreb moracanoasa in timp ce ma intorc cu spatele la ea.

-De ce nu ai vrut sa-i deschizi lui David aseara?

-Era 11 noaptea!Daca vrea sa-mi vorbeasca sa o faca la o ora decenta.

-Esti asa un fenomen!striga mama nervoasa iesind din camera mea.

-Ho, femeie!spun doar pentru mine.

Acum ca am scapat de ea si somnul meu s-a dus in crang, mai bine ma ridic din pat sa merg sa vad ce face Martha.

Ma dau jos din pat, merg la baie, fac un dus, apoi imi iau o pereche de pantaloni de yoga negri, un tricou verde si un hanorac pe deasupra.

Cobor la bucatarie si o gasesc pe Martha punand micul de jun pe o tava.
-Bine c-ai venit!spune ea bucuroasa, dar in acelas timp putin suparata.Ia astea si du-le pe terasa!

-Ok...spun eu putin speriata de tonul ei e comandant al fortelor NATO.

Iau tava si o duc exact cum mi-a zis ea, pe terasa, unde il gasesc pe Ryan horcaind in hamac.

In mod normal as lua sucul de pe tava si i l-as turna in cap, dar acum doarme prea frumos, asa ca le asez incet pe o masuta si ma trantesc pe un scaun de langa hamac.

Ma uit la el cum doarme, si incet incet, imi aduc aminte de tot ce am trait cu urangutanul asta blond.

Mutra lui speriata cand el si Mike m-au "rapit", zambetul pervers de fiecare data cand ma certam cu Jake, vocea lui stinsa cand l-a batut Mike, ingrijorarea lui extrem de mare cand a venit cu Jake sa ma scape de Luke, iubirea care o vad in ochii lui de fiecare data cand ma priveste...plus poza care mi-a tromis-o din autobuz cand avea cel carton prins de gat pe care scria ca ma iubeste.

Baiatul asta a facut al naibii de multe lucruri pentu mine.El imi dovedeste ca ma iubeste inca de cand l-am cunoscut.

Brusc ochii lui se deschid si tresar speriata.
-Ce-ai patit?intreaba el cu acea voce somnoroasa.

-Nimic.mint eu.Ti-am adus micul dejun.

-Mersi.spune el in timp ce se ridica.Cine m-a invelit?

-Martha cred.spun eu indiferenta.

-Spune-i ca-i multumesc.

-Ok.zic ridicandu-ma.

-Sara?

-Ce?

-Crezi ca pot dormi si diseara aici?A fost confortabil.glumeste el.

-Nu eu te-am pus sa faci asta.

-Dar am crescut in ochii tai?!

-Poate...zic intrand in casa si ,chiar daca nu vad, lasandu-l cu un zambet imens pe fata.

Intru in bucatarie unde il vad pe David band lapte direct din cutie.
-Mister Pig nu stie ce sunt alea pahare?intreb enervata.Daca nu, atunci iti explic eu.Sunt niste cilindre din sticla, in cazul nostru, inchise doar la un capat unde poti pune laptele.Daca nu sti ce e ala cilindru, spune-mi.

El ranjeste fasolea la mine apoi intoarce cutia cu fundul in sus, semn ca e goala.
-Oh, deci dupa ce ca ai baut direct din cutie, acum nici nu mai e lapte?intreb si mai enervata.

El arunca cutia la gunoi, apoi scoate una noua din frigider si o aseaza pe masa alaturi de cerealele mele preferate.

Eu iau un castron apoi intreb:
-Si...cum ai vorbit singur?

-A fost ok.Am facut cunostinta si cu partea exterioara a usii tale...

-Mda, stai linistit vei avea multe ocazii sa vorbesti cu ea.spun indiferenta.Unde-i mama?

-Ăă...la cumparaturi!

-Ce barbat esti tu, daca o lasi sa mearga singura?

-Pai nu a vrut sa o ajut.

-Fraiere..

Ma ridic de la masa, spal castronul si lingura, apoi urc la etaj cu gandul sa ma duc in camera mea,dar ceva ma distrage.

Prin usa crapata din dormitorul mamei, pot vedea ceva pe pat.
Daca tot nu e acasa...

Imi schimb directia si vad ca e un catalog.
Mama nu le are cu moda, de ce pandicorni verzi ar vrea sa inceapa acum?

Intru in camera si rasfoiesc catalogul de moda pana la o pagina unde era facut semn.
Ce dracu' se intampla?!?!?

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum