Capitolul 61

14.5K 705 156
                                    

Ryan POV.
-Ce?spune Sara observand ca ma holbam la ea.

-Azi nu, dar maine ne vom petrece toata ziua impreuna.spun zambind.

Ea schiteaza un zambet dulce, dar totusi confuz.
-De ce?intreaba.

-Eh si tu acuma'.E gresit ca vreau sa te ajut?intreb.

-Sa ma ajuti sa ce?

-Sa treci peste.spun calm.

-Mersi.spune ea pupandu-ma pe obraz.

Ma imbratiseaza, apoi o vad cum tremura de frig.
-Inca iti mai place afara?spun eu dandu-i geaca mea.

-Tie nu iti e frig?intreaba ea.

E incredibil cat de draguta poate fi.
La prima vedere pare o adolescenta normala, dar daca te uiti mai atent vezi toata suferinta si sensiblitatea pe care incearca din rasputeri sa le ascunda.

-Nu.Sunt bine.spun zambind.

Ea imi arata un zambet trist, apoi ma ia de mana.
Ma uit confuz la mainile noastre impreunate, dar nu spun nimic.

-Vrei sa bem o ciocolata calda, inainte sa mergem acasa?intreb eu pentru ca as fi facut orice numai sa lungesc timpul cu Sara.

-S-a facut!spune ea aratandu-mi zambetul acela copilaros al ei care imi topeste inima.

Sara POV.
O ora si multa ciocolata calda mai tarziu, am ajuns inapoi in apartament.

Era deja ora 23:30 si m-am bagat la somn.
Sau asta incercam sa fac...dar gandurile cu Jake nu-mi dadeau pace.

Imi e dor de el..Stiu ca daca il iert, o va face din nou.Ma va rani din nou.

Nu durerea, ci speranta ma omoara.Speranta ca poate, undeva inauntrul lui, îi pare rau de ce a facut.Speranta ca poate mai exista o sansa pentru noi...candva.

Dar, cum as putea sa incerc sa ma convig sa-i dau o a doua sansa daca el nici macar nu a incercat sa-mi explice de ce a vrut sa o cunoasca "biblic" pe Hanah?

Stiu ca nu m-a uitat nici el, dar imi e frica sa-l accept din nou in viata mea sentimentala.

L-am acceptat in casa inimii mele si tot ce a facut a fost sa o distruga cate putin in fiecare zi, pana cand i-a dat lovitura de gratie si a distrus-o de tot.
Acum am nevoie de timp sa o reconstruiesc si sa o pun din nou pe picioare.

Cred ca tot ce am nevoie acum este sa stau mai retrasa si sa imi ling ranile.Sa pot sa-mi recapat increderea in cei din jurul meu.

Singurul care ma mai poate face sa schitez un zambet este Ryan cu felul lui de a fi.
El e diferit de ceilalti.E copilaros pana intr-un punct.Pana intr-o situatie dificila sau delicata cand Ryan copilarosul dispare, si in locul lui apare un baiat serios care ar face orice sa te ajute sa...sa treci peste. :)

Inchid ochii, si, pentru prima data in mult timp, adorm cu gandul la Ryan, si nu la Jake.

Jake POV.
-Unde ai fost?il intreb pe Ryan.

-In parc.raspunde scurt.

-Singur?

-Cu mă-ta.spune el serios.

-Ăhă..Si..i-a placut?intreb razand.

-S-a simtit bine.spune el.

Ceva e ciudat.E prina data cand Ryan face o gluma despre mama si...e serios.Ce gluma mai e si aia daca esti serios?!?

-Hai bă, Einstein, cu cine ai fost in parc?

-Cu Sara.raspunde scurt, la obiect si serios.

-Da' ce-ai de esti asa serios si rece?

-Frate, ma port cum te-ai purtat.spune.

-Ok...?Dar cand m-am purtat eu asa cu tine?intreb total confuz si debusolat.

-Nu cu mine.Cu Sara.Nu-i frumos ce ai facut...spune iesind din camera.

Serios?Acum a inceput si el?
Stiu ca nu e ok ce am facut, dar...dar nu a fost vina mea.

Aparent Hanah chiar s-a indragostit de mine, si la petrecere m-a convins sa beau putin mai mult apoi m-a ademenit in camera aia stupida.

Mi-a spus ca Sara nu o sa afle.
Dar apoi Ellie mi-a zis ca Hanah a pus-o sa o aduca pe Sara in camera aia si sa ne vada.

Sunt dur cu Sara pentru ca e prea copilaroasa.
Nici nu m-a lasat sa-i explic sau sa-mi cer scuze.

A renuntat direct la relatia noastra si a zis ca de acum incolo suntem doar prieteni.

Ce face ea acum e o chestie din orgoliu, si nu vrea sa-mi dea a doua sansa, chiar daca sufera ca o fraiera.

Eu nu am de gand sa ma tarasc in genunchi si sa-i spun ca imi pare rau, chiar daca imi pare.

Imi e dor de ea.Dar nu-mi e dor de latura ei sensibila si copilaroasa.
Parca as fi baby-sitterul unei fete de gradinita.
Nu ma simt ok...

Imi place doar latura aceea a Sarei care e dura si rebela.
Cea pe care...pe care o afiseaza in public.Adica,cu alte cuvinte cea falsa, cea care nu exista cu adevarat la Sara...

Va pup, flutusilor! ;))

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum