Capitolul 39

17.4K 828 48
                                    

Sara POV.
Dupa ce Jake ne-a spus planul lui, am mers in camera mea, si desi eram dezgustata de ce faceam stiam ca trebuie, asa ca l-am sunat pe Luke.

"Conversatie telefonica"

S(ara):-Alo?

L(uke):-Cine e la telefon?

S:-Eu, S-Sara..

L:-Sara?!?De ce?

S:-Vrei sa spui de ce te-am sunat?

L:-Da!

S:-Pai...m-am certat cu Jake si cu restu' si ma gandean daca nu cumva ai vrea sa iesim impreuna...

L:-Serios?Normal ca vreau!

S:-Super!Ne vedem la restaurantul de langa liceu.Bye!

L:-Pa, frumoaso!
"End call"

-Gata?intreaba Krista.

-Yep.spun eu dezgustata de ceea ce tocmai am facut...

-Oke, hai sa te aranjam!!!striga ea la mine.

Dupa vreo doua ore cu Krista, nu ma mai recunosteam.

Parul meu rebel si ondulat era acum perfect drept,cazand in valuri pe umerii mei lasati goi de rochia neagra putin mai lunga de genunchi si de balerinii eleganti dar tot odata lejeri.

Krista nu a exagerat nici cu machiajul...Putin rimel, putin lip gloss si gata!

Am iesit din camera si am mers in sufragerie.
-Wow!Arati...wow!spune Jake, aparent, ramas fara cuvinte.

-M-Mersi!spun eu putin stanjenita.

Jake POV.
Eram ocupat cu ultimele detalii ale planului,cand a aparut ea..
Sara arata...wow!Parul ei, de regula, rebel, acum era asezat cu grija pe umerii ei goi.

Rochia neagra pe care o purta nu arata nici prea putin, dar nici prea mult.

Era perfecta din toate punctele de vedere.
-Sara, Ethan te va duce la restaurant.spun apoi merg in alta camera, incercand sa-mi iau gandul de la ea macar pentru cateva clipe.

Sara POV.
In douazeci de minute am ajuns la restaurant.
Imi era scarba de ce urma sa fac.

Sa merg la o intalnire cu Luke...nici in cele mai intunecate cosmaruri ale mele nu credeam ca voi face asa ceva! :p

L-am pupat pe obraz pe Ethan apoi am iesit din masina si m-am indreptat spre intrarea in restaurant.

Am intrat si am inceput sa-l caut cu privirea pe Luke.
Brusc simt doua brate puternice inconjurandu-mi talia si strangandu-ma senzual.
M-am intors si nu mica mi-a fost scarba sa il vad pe Luke, la camasa si blugi, cu parul ciufulit si spray mentolat.

-Ce face iubita mea?ma intreaba cu o sclipire in ochi.

Imi venea sa il las fara mostenitori, dar in loc de asta am inghitit in sec si am zis:
-Nu la fel de bine ca tine!Arati minunat!

-Vai merci!Si tu arati splendid.Desi tu esti buna oricum ai fi imbracata..sau dezbracata...spune si imi arata zambetul lui arogant si extrem de pervers.

Am zambit fortat si l-am lasat sa ma conduca la masa.
M-am asezat si am comandat.
-Spune-mi Sara, de ce ai vrut sa iesi cu mine?intreaba el.

Ok...aici va fi tare greu de raspuns..Trebuie sa ii hranesc ego-ul cat un elefant....care a mancat o balena. :)))

-Mereu mi s-a parut ca esti un tip interesant si pasional.spun si imi umezesc buzele.Dar niciodata nu am putut sa ti-o arat pentru ca intervenea afurisitul de Jake, mereu.

-Inteleg...spune si se apleca spre mine.

Ce?!?Deja vrea sa ma sarute?Nici nu a venit primul fel de mancare, nici nu vreau sa ma gandesc in ce o dam daca Jake nu aduce mai repede politia si vom fi nevoiti sa ajungem la desert.

Era din ce in ce mai aproape de mine.
Era atat de aproape incat ii puteam simti respiratia mentolata.

In ochii lui se citea un singur lucru.Acelas lucru care se citea si cand eram sechestrata, dorinta.

O dorinta arzatoare fierbea in el.
Voia sa ma sarute, si eu o stiam.
Acum buzele lui sunt doar la cativa centimetri de ale mele.

Incep sa ma panichez.Ce sa fac acum?!?
Daca il sarut, voi vomita tot ce am mancat azi, dar daca nu-l sarut...isi va da seama ca e o capcana.

Pana sa mai apuc eu sa cantaresc argumentele pro si contra buzele lui le si striveau pe ale mele intr-un sarut, dupa cum ziceam si mai inainte, plin de dorinta.

Fiind luata prin surprindere si nestiind ce sa fac am inceput sa-i raspund la sarut.

La un momentdat mi-a cerut permisiunea sa intre in lacasul meu, iar eu stiam ca va trebui sa accept.

Urmaream dansul nebun al limbilor noastre, cand deodata m-a prins de coapsa si a inceput sa ma mangaie tandru.

Stiam ca deja merge prea departe, dar nu-l puteam opri.
Nu pentru ca nu as fi vrut, sau pentru ca si-ar fi dat seama de plan...pur si simplu nu puteam.

El avea control suprem asupra sarutului si singurul lucru pe care il puteam face era sa ma supun lui si sa ma rog ca Jake sa soseasca mai repede cu politia...

Gata si acest capitol.. :))
Scuze ca ati asteptat atat... :((
Dar a meritat!La media e rochita Sarei! Aww <3
Va iubesc!!!

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum