Capitolul 3

39.4K 1.7K 202
                                    

In fata mea statea...un baiat inalt, cu parul castaniu si ciufulit, cu ochi verzi, care era imbrcat cu....un prosop?!?Avea un simplu prosop infasurat in jurul lui...Normal, desteapta ce esti!Tocmai a iesit din dus...zi mersi ca il are si pe ala...Da...Stai, ce?!?Uneori nu imi inteleg constinta.Chiar daca suntem aceeasi persoana...

Ma holbez cateva secunde la abdomenul lui bine lucrat,fiind inca in stare de soc, apoi ma intorc stanjenita cu spatele.

---Ăm...imi p-pare r-rau...ma balbai eu.

---Ăăă...nu-i nimic.spune el..
Se pare ca nu il deranja la fel de mult ca pe mine faptul ca l-am vazut aproape dezbracat...

---Dar, ă..sti ca asta este vestiarul baietilor, nu?ma intreaba el.

---Da, mi-am dat seama..spun eu si incep sa ii explic de ce sunt aici si cum incercam doar sa il evit pe director, in tot timpul asta am stat cu spatele la el.

---Hei, tu esti fata noua, nu?spune el.Eu sunt Mike.Am auzit la ore ca vom avea o colega noua...suntem in aceeasi clasa si...avem si cateva cursuri impreuna.

Oh...ce dragut!Adica da, multi au auzit ca voi veni, dar el...el a tinut minte!Stai!A spus cumva ca il cheama Mike?!? Sa fie vorba despre acelas Mike de care vorbea regina drama in baie?

---Hei!!Mai esti pe Terra?ma intreaba razand Mike.

---Hăm?A..da...spun eu inca stand cu spatele la el.

---Cred ca poti sa te intorci acum...

Vrea sa ma intorc?Sa il vad din nou doar cu un prosop?Nu ca nu mi-ar placea...Termina, Sara...

Decid sa ma intorc si constat ca acum era imbracat.Normal, fraiero ca era imbracat!Ai vorbit ca o moara stricata vreo 20 de minute!Ce voiai sa faca?...Mai taci din gura!Constinta bagacioasa.
Acum, Mike purta un tricou alb si o pereche de pantaloni negri.Eram usurata ca s-a imbracat dar in acelas timp si...dezamagita?!?Iti place tipu', nu-i asa?Ce?Nu! Ba da!
Of nu am timp sa ma cert cu mine acum!

---Esti ok?intreaba Mike.

---Ce?Da!spun eu rapid.Apropo eu sunt Sara...

---Bună Sara! Felul cum mi-a spus numele m-a facut sa zambesc...Hei..spune Mike.Simti si tu?Miroase a...portocale!!!spune el cu o voce de copil mic.Ce dragut!Vocea lui e asa dulce...TERMINA SARA

Dar stai putin...Eu miros a potocale...Am uitat de asta...La dracu'!

---Ăm..cred ca eu sunt...spun eu foarte stanjenita si ii explic ce s-a intamplat de dimineata.

---Hei nu fi stanjenita!spune Mike si imi arata un zambet urias pe fata.Eu ador portocalele!!!spune si imi intinde ceva.

Vazand expresia confuza de pe fata mea adauga:
---Este un tricou de al meu...Cred ca incepe sa devina lipicios sucul ala de portocale.spune si pe buze ii apare un ranjet.

---Oh..mersi.imi zambeste si imi face semn sa merg sa ma schimb intr-o cabina din baie.
Il ascult si merg sa ma schimb.

Imi sta chiar bine in tricoul lui...Este un tricou negru, simplu.Ies din cabina si ma indrept spre iesirea din baie.

---Iti sta super!il aud pe Mike si tresar speriata.Ce s-a intamplat?

---Scuze am crezut ca ai plecat...

---Neah...am ora libera acum si in plus trebuia sa raman sa te vad cu tricoul meu!
Si din nou, Mike are fata aia atat de simpatica (,) care, sunt sigura ,ca ma face sa rosesc la maxim...
---Cred ca numai tie iti sta bine cu orice!spune Mike si ii apare o sclipire in ochi.
---Lingusitorule!spun eu cu o voce de copil mic.
Dupa cateva secunde in care am avut un concurs de priviri si a fost egalitate am pufnit amandoi intr-un ras nebun.

Dupa cateva minute de ras incontrolabil, clopotelul de iesire suna si reusim sa ne oprim.
Apoi Mike isi strange cartile de pe banchetă, le pune in ghiozdan iar apoi se opreste in fata mea.

---Vi si tu..sau mai astepti si alti baieti?glumeste el.

Eu fac ochii de catelus si apoi radem impreuna si il lovesc usor in umar.
Iesim din vestiar, iar Mike imi spune ca urmatoarea ora avem matematica amandoi, asa ca ii spun sa ma astepte sa imi iau cartea de mate.

---Sigur!Dar...cred ca si eu am lasat-o in dulap.Ma duc dupa ea si revin imediat!spune Mike si ma ciupeste de obraz.E un semn de prietenie...nu?!?Nu prea cred ca e doar de prietenie...Mai taci!

Imi alung toate gandurile despre cat de bine arata baiatul asta si ma duc spre dulap.

Imi pun tricoul meu albastru in dulap dar....

Hei!Gata si capitolul 3! Va asteptati ca in fata Sarei sa fie Mike?
Cum vi s-a parut acest capitol?

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum