Dupa ce am mancat toti clatite, am mers pe rand la baie.
-Frate, nu stiam ca te pricepi la gatit.spune Mike.
-Nu stii multe despre mine, spune el trist si se uita la mine.
De ce la mine?Nu stiu...
-Hai, la scoala!spun eu.
-Mai bine chiulim!spune Mike.
-S-a facut, frate!spune Ryan.
-Ma bag si eu.zice Jake.
Toti trei se uitau la mine si la Krista.Sa chiulim?!?
-Nu stiu ce sa zic, baieti..spun eu.
-Spune da!zice Mike si imi adreseaza acei ochi de catelusi si boticul, pe care nu le pot refuza niciodata.
-Mbine..zic eu.
-Pai daca mergeti toti, merg si eu.spune Krista nu tocmai convinsa.
-Sa mergem atunci!
Mike vine la mine si ma ia in stilul miresei, apoi ma scoate afara si mergem la masina.
Acelas lucru face si Jake cu Krista, iar Ryan ramane singur.Mergem de mai bine de o ora cu masina si tot nu am ajuns.
-Mai avem mult?ma plang eu, din spate la Mike.-E a 10 oara cand intrebi, pui!striga Mike.
-Pai daca nu imi spui!O sa te intreb pana imi raspunzi.
-Nu pot sti cat mai e, ca nu sunt GPS.
-Atunci spune unde mergem!strig eu.
-Sa le spunem, baieti?
E clar.Matahalele astea au planuit ceva.
-Nu stiu, cred ca ar trebui sa le spui, frate.zice Ryan.-Mno binie.Fatelor mergem la mare!!!striga Mike.
-Tu esti prost?intreb eu si Krista simultan.
-De ce?
-Mai sunt cateva saptamani pana cand incepe iarna, si tu mergi la mare?strig la el.
-Usor mami!Ca nu mergem sa ne balacim.Mergem sa ne imbatam!
-Du-te dracu' Mike!strig eu la el.
Cum sa mergem la mare?E chiar prost.
Si mai sunt si iubita lui...Dar tot il iubesc.Ma rog trecem si peste ziua asta.
Oricum eu nu pun gura pe bautura.
Ia deruleaza printeso!Ai spus ca il iubesti pe Mike?Sunteti impreuna de aseara...
Da dar mie imi place de el de cand am ajuns aici, deci taci.Peste inca o ora ajungem la mare.(-,-)
Ne cazam la un hotel si mergem drept la barul hotelului.-Nu inteleg de ce ne cazam, stam aici doar o zi.spun eu.
-Ba nu!Azi e vineri!Deci stam si in weekend.
De aseara Mike se poarta tare ciudat.Pe la ora 23:30 l-a sunat cineva si a vorbit mai bine de 20 de minute.De atunci se poarta tare ciudat.
-Mn, bine.Baieti, voi duceti-va si faceti-va una cu alcoolul, iar eu merg sa ma plimb cu Krista.
-Ne ne ne.Vreau sa stau mai mult cu tine.spune Mike si ma saruta, apoi ma prinde intr-o imbratisare de urs.
-De ce?Ai timp acasa Mike!spun si plec.
-Dar..
Chiar nu voiam sa-l vad beat ca un porc.M-am plimbat pe faleza cu Krista.
-Imi vei spune vreodata ce e cu tine si Jake?intreb.
-Ti-am spus, suntem prieteni.
-Mi-ai mai spus-o de 70 de ori.Eu vreau adevarul, Krista.