Sara POV.
-RYAN!!!strig pentru a zecea oara.
-Ce-i?intreaba el stins.
Eu si Ryan suntem singurii ramasi in living.Toti ceilalti au plecat sa se distreze la parada.Dap.In jumatate de ora va fi o parada unde vor fi oameni imbracati in cele mai creepy costume, mai ceva ca de Halloween.
Nu stiu ce e cu Ryan.Mai are decat o saptamana pana pleaca, si se indeparteaza de mine din ce in ce mai mult.Imi arunca priviri reci, e distant si nici nu mai stiu cat a trecut de la ultima data de cand m-a luat de mana...
-Mergem si noi la parada?intreb cu o voce de copil mic pe care stiu ca nu o poate refuza.
-Nu mersi.spune el.
Hopa!Daca a refuzat vocea de copil e chiar grav!
-Haide!Stiu ca o sa-ti placa!spun eu incercand sa il conving.
-De unde sti?intreaba el cu acea voce rece pe care o foloseste din ce in ce mai des.
-Vorbesti despre parada asta de cateva luni.Chiar daca eram cu Jake atunci, tot te-am ascultat.Mereu am facut-o.spun trista.
Nu am mai asteptat sa imi raspunda.E clar ca nu merge..
M-am ridicat dupa canapea si am iesit din living mergand spre camera mea.
-Sara..il aud pe Ryan spunand cu o urma de regret in voce.
Nu ii inteleg comportametul.Eu incerc sa ma prefac cat de bine pot ca sunt fericita ca sa-l ajut sa plece mai usor, si el se indeparteaza de mine ca un fraier.
Am intrat in camera am facut un dus rapid si m-am dus sa ma schimb.Mi-am luat o pereche de blugi negri, rupti un tricou cu Metallica si o pereche de tenisi.Mi-am pieptnat claia de par si l-am lasat desfacut pe spate.
Cand am iesit din camera, Ryan ma astepta in fata usii, imbracat exact ca mine,cu parul ciufulit intr-un mod dulce,dar sexy si cu o ciocolata aerata in mana.
Mi-a zambit cald si mi-a dat ciocolata.
-Hai sa mergem!spune el luandu-ma de mana.
-Whoa.Ce-s cu toate astea?intreb eu coplesita, vrand sa-l aud spunand-o.
-Inseamna ca imi pare rau.
-Si mie.spun muscandu-mi buza.
Ryan POV.
-Whoa.Ce-s cu toate astea?intreaba ea vrand sa scoata cuvintele de la mine.
Am oftat usor din cauza vicleniei sale si am spus:
-Inseamna ca imi pare rau.
-Si mie.spune ea muscandu-si buza, gest care ma innebuneste.
Am luat-o in brate si am pornit spre usa.
In zece minute am ajuns langa Derek,Krista si Jake.
Nimeni nu a discutat nimic despre faptul ca Jake si Medusa s-au despartit, dar mie tot imi vine sa-i sparg bijuteriile, daca ma intelegeti ce spun, fiindca a hartuit-o pe Sara prin mesaje.Retardatul..
-Ce-ai acolo?intreaba Derek uitandu-se la ciocolata din care am mancat eu si Sara in drum spre ei.
-Nimic..spune ea ascunzand-o la ,,Are ciocolata!,, si Sara a luat-o la fuga prin multime. :))
*****
-Uai, ce urat e ala.spune Sara, jumatate de ora mai tarziu, dupa ce a inceput parada.
Zeci de oameni, unii mai creepy decat altii defilau frumos pe toata strada.Eu si Sara aratam ca doi rockeri nebuni, in timp ce restul erau perfect normali, dar ce sa-i faci, persoanele sarite de pe fix trebuie sa mai iasa in evidenta dinn cand in cand.
-Taci si fa-i poze.spun eu razand.
-Incerc, dar nici aparatul de fotografiat nu vrea sa-l vada.Nu se vede clar..
-Nu mai da pe zoom.spun regland aparatul.
-Nu ma pricep la aparatura moderna.De ce nu faci tu poze?Tu esti ala care merge la facultate IT, nu eu.zice ea.
-Si tu la ce facultate pleci?intreb eu incercand sa trec peste faptul ca mi-a reamintit de plecare.
Sara POV.
-Si tu la ce facultate pleci?intreaba Ryan.
Adevarul?Initial ma gandisem la ceva simplu, din orasul asta, dar cu ultima schimbare vreau sa fac facultatea in Canada.
Desi mi-a fost greu sa recunosc, am facut-o pana la urma.Sunt indragostita de Ryan pana peste cap!
Stiu ca el nu simte la fel, si ca probabil nu ne potrivim atat de bine pe cat crede Krista, dar totusi vreau sa pastrez relatia apropiata de prietenie pe care o avem.
Cat despre ce i-am spus...Ei, bine...
-Nu stiu inca..Ma gandesc la ceva legat de arta sau fotografie.zic incercand sa par cat mai credibila.
****
-Sunt franta!striga Krista cand am ajuns acasa.
-Hai nu ma innebuni!Eu care credeam ca esti sparta...spun.
-La cat mananca poti sa spui si asta.zice Derek in soapta.
-Si..Ryan, ti-ai facut bagajul?
-Nu inca.Mai am totusi o saptamana de stat pe capul vostru.spun eu glumind.
-Iar ai fata aia de tractor!striga Sara sarind pe mine, la propriu.Stateam bine mersi pe canapea si ma trezesc cu maimuta Pamantului in bratele mele.
-Imi pare rau ca am fata asta, pentru ca imi va fi dor de voi.spun trist.
Nu o inteleg deloc.Inainte sa aflu ca am fost acceptat la facultatea din Canada totul era bine si frumos intre noi, eram de nedespartit si acum ea se poarta de parca nici nu plec, de parca nici nu-i pasa ca plec.E toata numai un zambet si o fericire.Se pare ca pana la urma nu sunt atat de important pentr ea, cum e ea pentru mine...Poate ca după ce plec se va cupla din nou cu Jake..Cine stie? :((
*******
Hei hei hei!In acest capitol vreau sa-i multumesc lui CreppyPastaGirl12 pentru recomandarea facuta in cartea ei.Vreau sa-ti spun ca esti minunata!Te lăăv!Imi pare rau ca nu ti-am raspuns mai devreme, dar abia azi am vazut mesajul tau.Va iubesc pe toti!!!