Capitolul 5

32.8K 1.4K 104
                                    

Ma ridic, imi deschid cutia cu suc dar, ma lovesc de....regina drama si tot sucul meu ii sare ei in piept.Am mentionat ca era suc de struguri?Frate, azi chiar ai o problema cu sucul, idioato!Idioata esti tu!Mie imi convine, suntem aceeasi persoana!

O aud pe Hanah tipand, apoi injurand.

---Ce dracu' faci?Idioato!Uita-te dracu' pe unde mergi!Scoala asta e plina de retardati!

---Imi p-pare r-rau!spun eu.De ce pana mea ma bâlbâi?Nu imi e frica de tarfulita asta.

---Ar trebui sa iti para, retardato!Hainele mele valoreaza de un milion de ori mai mult decat tine!
Ok, acum ai dat de dracu'!Mai taci!
Lumea se stransese in jurul nostru, parca strigand: bataie! Bataie!

---Ce mai vrei?ti-am spus ca imi pare rau!Nu te-am vazut!

La ultima propozitie, toti au inspirat zgomotos, parca zicand:te-a mancat in cur sa spui asta!

---Hă!Nu m-ai vazut?tu stii cine sunt eu, roscato?!?

Si din nou apelativul ala sexist.Ce dracu' aveti toti?Simt ca imi ies din minti...

---Ce dracu' aveti toti, frate?In pana mea, nici nu am venit bine aici ca trebuie sa ma intalnesc cu un idiot arogant si sa am de-aface si cu regina tarfelor!strig eu fara sa imi dau seama ce zic.

Hanah ramane cu gura cascata in semn de "Cum indraznesti!".

---tu sti cine sunt eu, idioato?spune Hanah.

Imi era putin teama de ce am spus, dar am hotarat sa continui si sa nu las asta sa se vada.

---tocmai am spus.zic eu cat se poate de calma.

---Roscato, eu iti pot face viata un iad!Ai grija cum imi vorbesti!Nu sti cat de periculoasa pot fi!

Dă să plece, dar se intoarce.
---Si apropo, Stiu ca azi te-ai dat la Mike, asa ca nu te mai obosi ca e luat deja!Ma faci pe mine tarfa, dar defapt aia esti tu!Si tu si ma-ta!

O, nu a zis asta!Ba a zis-o!Ce dracu' ,esti surda?
Poti sa ma injuri si sa ma faci in toate felurile, dar NIMENI nu se ia de familia mea!
In secunda 2 eram peste ea, si ii dadeam pumni, palme si tot ce nimeream, drept in fata ei " perfecta".
Apoi intr-o clipa ma arunca si isi ia revansa.In jurul nostru se auzeau numai urale, dar nu stiu pentru cine erau..Pff...pentru Hanah, dââ!Da..merci de incurajare!

Printre pumni si picioare am auzit-o pe Hanah zicand:
---te supara adevarul, nu?

Ma ridic de pe jos, inchid ochii si ii deschid, semn ca m-am calmat apoi, nevrand sa o omor, ma intorc si dau sa plec.Dar no!Regina drama, nu se opreste aici!

---Hopa!Ce e roscato?Ai vazut ca nu ai sanse sa ma bati si te retragi, huh?

Simt ca explodez.Ma intorc cu fata la ea si o vad stand acolo...cu parul ca un cuib de ciori, cu hainele mototolite, si cu zgarieturi pe brate, pe picioare si pe fata.Apoi ma uit la mine.Parul era la fel de rebel si hainele nu aveau nimic.Din toata bataia nu m-am ales decat cu buza sparta.
Incep sa rad si ii zic:
---Uita-te dracu' la tine cum arati!Zici ca ai scapat de la nebuni!zic eu si incep sa rad, apoi mi se alatura si multimea.Radeam in hohote, iar scorpia statea si se uita la mine ca la ora 12.

---Sa sti ca nu s-a terminat aici!Ai castigat tu lupta, dar nu si razboiul, James!

---Crezi ca daca ma strigi pe numele de familie ma voi speria?spun eu cu un ranjet dracesc.

Imi arunca o privire gen " nu te pune cu mine!" apoi pleaca (,) cu tot cu grupul ei de tarfulite.
Imi sterg sangele de la gura si ma intorc sa plec.Dar nu reusesc.In fata mea statea retardatul de Jake.

---Hopa!Esti dura, roscato?ma intreaba el rautacios.

---taci in puii mei din gura!apoi analizez ce a zis si imi dau seama ca mi-a zis din nou "roscato".

Ma apropii de urechea lui si ii soptesc:
---Daca imi mai spui o singura data " roscato" te asigur ca te las fara mostenitori...brunetule!

---Ma ameninti?spune el cu o urma de batjocura in voce.

Eu zambesc si ii spun:
---Nu, te informez doar.Îi fac cu ochiul si plec.

Ma intorc in liceu si o vad pe Krista, apropiîndu-se de mine.

---Hei...spune ea putin retrasa.

---Hei, spun eu.

---Esti ok?intreaba ea.

---Da..spun eu incruntandu-ma.Dar de c...aaa, sti si tu ce s-a intamplat?spun eu putin stanjenita .

---Ămm...toata scoala stie..dar e ok.E numai gura de Hanah.

---Asa zic si eu.

---Vrei sa mergem la un suc dupa scoala?spune Krista.

---Sigur!spun eu zambindu-i.

---Super!Eu am engleza acum, dar ne vedem dupa.

---Ok!
Ma intorc si ma lovesc de ceva tare.Imi ridic privirea si il vad pe Mike.

---Hei, batauso!spune el cu un zambet cald.

--Ăm..hei!Sti si tu, nu?

---Normal!Doar eram acolo.Ai dat cu ea de pamant!spune el entuziasmat.

---Deci, nu esti suparat?intreb eu,confuza

---De ce as fi?spune el incruntandu-se.

"Pai nu stiu...poate pentru ca...tI-AM BAtUt IUBItA...?" Taci fă,!Vreau sa aud ce zice!"Fă" sa-i zici la faina!Nu mie!

---Pai nu stiu...dar ti-am batut iubita si nu faci nimic?

Ei, la faza cu "iubita" a inceput sa rada ca un idiot.
---Ce dracu' ai?spun eu putin enervata.

---Hanah?IUBItA mea?Cine te-a mintit, Sara?spune el printre rasete.

---Nu e iubita ta?spun eu confuza.

---NU!

---Dar ea are impresia ca e, diliule!aud o voce necunoscuta spunand.

Ridic privirea si vad ca in spatele lui Mike statea.....

Hei!Gata si capitolul 5!!Hue hue!Sper ca va place!Ly!
P.s. la media este Krista!
Si voiam sa le multumesc primilor mei urmaritori: AprilStars si CarmenMihaela3.Datorita voua a aparut acest capitol azi!Ly!

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum