Jake POV.
Nu pot sa cred ca nu pot dormi din nou!
Ma sucesc pe toate partile, dar de adormit nu pot.
Acum ca numai e nici Melissa langa mine chiar nu imi pot tine in frau gandurile.Ma ridic moracanos din pat si merg in living.
Daca tot nu pot dormi la ora 7 dimineata, macar sa ma uit la...orice-o fi la ora asta la tv.Ma duc intai la bucatarie,imi iau un energizant si ma asez pe canapea.
Aprind televizorul si incep sa butonez telecomanda.
Stiri...stiri...oh, si desigur, stiri.
Nu-mi pasa mie de accidentul x dupa autostrada y.-Auch!Ce p**a mea?strig eu cand ma trezesc cu o minge de baschet in cap.
-De ce nu ma lasi in pace?striga Sara la mine lovindu-ma cu o alta minge.
-In primul rand, despre ce dracu' vorbesti?Si in al doilea rand de unde ai toate mingile alea?
-De ce imi dai mesaje cu anonim?
-Ce..?Eu..ăă...eu nu am facut asa ceva.spun.
-Ba da!Ryan ti-a identificat numarul de telefon.Ce mai vrei de la mine, Jake?
-Ce mai vreau?Te vreau pe tine, Sara!spun.
-What?intreaba ea socata.Cum sa ma vrei pe mine?
-Asa bine.Te iubesc, Sara!Vreau sa ne impacam!Ma gandesc zi si noapte numai la tine!Nu mai pot dormi din cauza ta!Vreau sa fie totul ca inainte.
-Daca ma iubesti asa de mult, de ce iesi cu Medusa?
-Cu cine?intreb confuz.
-Cu Melissa!striga ea nervoasa.
-Voiam doar sa te fac geloasa cum ai facut si tu cu Ryan..
-Eu si Ryan nu suntem impreuna!
-Dar flirtati de rupeti!strig la ea.
-Tu esti prost?Ryan e prietenul meu cel mai bun!
-E normal ca prietenul tau cel mai bun sa doarma cu tine?
-Nu pot sa cred!Imi faci crize de gelozie, si nici macar nu suntem impreuna!
-Dar eu vreau sa fim!
-Ei, bine.Eu nu vreau!striga ea iesind furtunos din camera si lasandu-ma cu achii in soare.
E adevarat.Eu i-am trimis mesajele pentru ca de cand ne-am despartit sta numai cu afurisitul ala de Ryan si imi era dor de ea.
Am vorbit de cateva ori prin mesaje, pentru ca o enervam prea tare si ma ruga sa incetez.
La dracu' Ryan!De cand te pricepi tu la tehnologie?Sara POV.
Ce retardat!Chiar crede ca ma voi impaca cu el si ma voi preface ca nu s-a intamplat nimic?Afurisitul!Îl urasc!Merg grabita pe hol si intru in camera lui Ryan.Nu am apucat sa-i multumesc pentru ca a stat treaz toata noaptea sa afle numarul de telefon.
Cand intru il vad stand pe marginea patului, cu telefonul in mana si cu o privire ingandurata si...trista?
-Ryan?Ce-ai patit?intreb.
-Eu...nu stiu cum sa-ti spun.Nu e mare lucru.spune el cu o voce atat de trista incat ar face si un sarpe sa planga.
-Pai, daca nu sti cum sa-mi spui banuiesc ca e ceva important...spun asezadu-ma langa el.
-Am fost acceptat.
-Unde?intreb curioasa.
-La facultatea din Canada.
Si atunci mi s-au inecat corabiile, mi-a picat cerul in cap si am simtit ca mor.
Uitasem ca ăsta a fost ultimul an de liceu al lui Ryan.Are 18 ani!Ceea ce inseamna facultate.Si nu una simpla din orasul nostru, ci una din Canada!Avea sa plece pentru 5 ani.Iar eu nu aveam sa-l mai vad.-Bravo.spun eu incercand sa-mi opresc lacrimille.
-Nu, Sara!Nu intelegi ce inseamna asta?N-o sa va mai vad cinci ani de zile!Nu voi mai putea fi aici pentru tine!Nu te voi mai vedea!
-Ryan...o spui de parca pleci in armata in Nigeria.Keep calm.Vorbim pe Skipe in fiecare zi.Va fi ca si cum inca esti aici.spun eu iesind din camera.
Nu cred o vorba din ce am spus!Am mintit!Nu e ok!Nu va fi ca si cum e tot aici!Si nu ma va ajuta cu nimic daca vorbim pe Skipe!
Am spus asta doar ca sa il ajut.Stiu ca nu e usor sa-ti lasi prietenii.Arunci cand tata traia ne mutam in fiecare an.Nu era usor.Stiu exact cum se simte Ryan.Daca eu nu fac mare caz din asta in fata lui si nu ma comport de parca ar fi sfarsitul lumii ii va fi mai usor sa plece, stiu asta.Am fugit in camera mea si m-am trantit pe jos, langa pat.Mi-am strans genunchii la piept si am inceput sa plang.Trebuie sa ma descarc ca sa pot fi puternica in fata lui.
Nu vreau sa plece!Vreau sa ramana si sa stea cu mine...cu noi!
Ma simt de parca l-am pierdut din nou pe tata.
Chiar daca nu aplecat e ca si cum a facut-o deja.
Stiu doar ca el va pleca in Canada, va urma o facultate unde sunt si alti studenti.
Isi va face alti prieteni si va uita de noi.Va cunoaste alte fete...si va uita de mine.