Capitolul 29

17.7K 898 80
                                    

Sara POV.
Stateam si vorbeam despre diferite lucruri, apoi usa s-a dat de perete si pe ea a intrat nimeni altul decat... Jake.
S-a uitat cateva clipe la mine si la Ethan apoi a zis:

-Sara!.Trebuie sa te scot e aici!

M-a luat de mana si am pornit dupa el cu Ethan in spatele nostru.

Am trecut pe un hol destul de lung, si am ajuns intr-o camera imensa unde ne astepta...Luke. :o

-Măi măi măi, ce avem noi aici?itreba el.

-Scuteste-ma cu replicile tale din filme, Luke!striga Jake foarte nervos, inca tinandu-ma cat putea de strans de mana.

Luke a pufnit arogant si nervos in acelas timp, apoi si-a intors privirea spre mine.

-Deja pleci, Sara?Nu ti-a placut...tratamentul special?ma intreaba si imi dau seama ca s-a referit la momentul cand a sarit pe mine.

Simt cum lacrimile imi navalesc obrajii, dar incerc sa le opresc.
-Si tu...Ethan.Iar ne tradezi?Intai Jake, si acum Sara.De parca ei ar fi familia ta.Sa sti ca sut profund dezamagit.Dar nu-i nimc.Nimeni nu primeste a treia sansa.Asa ca te voi putea omorî acum, daca nu am putut cand l-ai ajutat pe Jake.spune Luke in batjocura.Din pacate, va trebui sa cer intariri, pentru ca nu va pot lasa sa plecati.

In secunda urmatoare, Jake im da drumul la mana, merge amenintator spre Luke si ii da un pumn in fata, care il doboara.Luke isi scoate pistolul si incepe sa traga unde apuca.
Jake se intoarce cu fata spre mine, si striga:
-Fugi!

Eu nu astept sa mai spuna o data si o iau la fuga, dupa Ethan.

Il urmez pe fratele lui Luke spre iesirea din casa asta.
Ajungem la o usa imensa din lemn, iar Ethan o deschide.Ies pe ea si in fata vad SUV-ul negru al lui Jake parcat langa niste copaci si pe Ryan strgand:
-Urcati!

Il ascult si ma urc in spate, alaturi de Ethan.
Ryan urca si el pe scaunul pasagerului, iar Jake la volan.Il vad tragand cu pistolul spre casa, probabil incercand sa-l opreasca pe Luke sa ne urmareasca.
Porneste masina si baga o viteza uriasa pe sosea.

-Ei, se pare ca la noapte dorm afara..spune Ethan trist.

-De ce?intreb confuza.

-Luke si-a dat seama ca Ethan l-a tradat.Daca se intoarce il va omorî.spune Jake conducand cu viteza.

-Atunci, stai la noi!spun autoritara.

-La voi?intreaba Ethan confuz.

-Da,stam intr-un apartament impreuna cu alti prieteni.Tu poti sta cu noi.spune Jake.

-Nu stiu...nu vreau sa va deranjez..spune Ethan.

-Tu esti nebun?!Tocmai ne-ai ajutat sa scapam de Luke, iar acum el te vrea mort!Sa te lasam sa stai cu noi nu e nici un sfert din ce ai facut tu pentru noi!spun eu.

Ethan zambeste si accepta.
Ajungem toti acasa si aflu ca si Krista cu Derek au fost implicati in planul de salvare al lui Jake.

Aparent Krista l-a indus in eroare pe Luke, dandu-se drept un cumparator de arme, a carui incarcatura nu a ajuns,asa ca Luke a trebuit sa-si trimita oamenii din casa spre o locatie inexistenta.

Iar Derek, a dezactivat alarma casei, prin computer, astfel incat Jake sa poata sa intre fara a fi observat.

Eu a trebuit sa-i explic lui Jake in ce a constat "tratamentul special" al lui Luke, si am reusit sa il enrvez la culme.

A iesit pe balcon, si inca il pot auzi cum il injura pe nenorocitul ala.

Dupa cateva minute, ies si eu dupa el si il gasesc uitandu-se in gol.
-Jake?intreb nesigura.

-Ce?spune nervos.

-Multumesc!ii spun pupandu-l pe obraz.

Cuvintele si gestul meu i-au descretit fruntea si au facut sa apara un zambet dulce pe fata lui.

Nu stiu ce e cu mine, dar cat am fost prizoniera lui Luke, nu mi-a fost dor si nu m-am gandit la nimeni altcineva decat la Jake.
Desi credeam ca e inposibil, acum stiu sigur care sunt sentimentele mele pentru el.
Desi el nu simte la fel, eu il plac.E un baiat minunat, trecand peste toata aroganta si narcisismul de care este invaluit la suprafata, in interiorul lui e un baiat bun.

-Sara, vreau sa-ti spun ceva.zice el.

-Ce-i?intreb curioasa.

-Imi pare rau.

Ma uit la el ca mâța in calendar, pentru ca nu inteleg de ce si-a cerut scuze.

-E numai vina mea ca ai intrat in buclucul ăsta.Nu stiu de ce te-a rapit Luke tocmai pe tine, dar cert este ca nu-l voi mai lasa sa o faca din nou.

L-am imbratisat si am mers sa ma culc.

Jake POV.
Sara a mers sa se culce.Eu mai raman putin pe balcon.E relaxant.
Stau si analizez ziua de astazi.
Nu pot sa cred cat de repede am plecat de la hotel, doar pentru a o ajuta e artagoasa aia mica. :)

Nu-mi dau seama de ce am facut-o, dar atunci cand am intrat in camera aia si am vazut-o stand pe pat, fiind intreaga m-am bucurat enorm.
Vreau ca ea sa fie in siguranta, vreau sa nu mai sufere niciodata,vreau sa o protejez.

Cand am vazut-o stand in bratele lui Ethan, am avut si un alt sentiment pe care nu mi-l pot explica.
Nu-l inteleg.
Nu l-am mai trait pana acum si nu stiu ce vrea sa insemne.Nu inteleg de ce l-am simtit si l-am experimentat pe Ethan, pentru Sara.

Nu pot explica in cuvinte ce efecte a avut asupra mea.
Sentimentul acela este unul tare ciudat, pe care de regula eu nu-l traiesc...

Gelozia...

Uf..gelozie... :))
Gata si capitolul 29!!!
Sper ca va place noua coperta a cartii!
Va iubesc, nebunii mei!!!
La media aveti casa unde a fost tinuta inchisa Sara. :))

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum