Sara POV.
Am iesit pe hol, in cautarea lui Jake si am intrat in locul indicat de Ellie.Ce am vazut nu era tocmai "la locul lui".
Mi-am dat seama de asta cand l-am vazut pe Jake, sarutand-o pe Hanah.Stateam asa, in fata lor si ma uitam cum baiatul de care sunt indragostita si pe care il iubesc lingea o tipa.
Nu am inceput sa plang,nu am facut scandal.Pur si simplu m-am retras din camera si m-am intors in sala de petrecere, cu inima franta.(din nou)
Muzica era la maxim, bautura peste tot...
Am mers pe ringul de dans si m-am lasat prada muzicii.Am inceput sa ma misc usor pe ritm, apoi am simtit doua brate puternice care ma tineau de talie.
Nu-mi pasa.Am continuat sa dansez.
Brusc cele doua brate coboara mai jos si tipul se lipeste de mine.Atunci m-am intors si l-am vazut pe Ryan.
Mai mult ca sigur e beat si poate si drogat, dar din nou, nu-mi pasa.Daca Jake poate sa faca ce vrea, atunci si eu pot.
Am continuat sa densez cu Ryan lipit de mine, pana cand ni s-au alaturat si Krista cu Alex.Nimeni nu mai era treaz, cu exeptia mea.
Krista nici nu mai stia sa mearga pe tocuri de beata ce era.
Derek se certa cu un scaun de la bar,Alex mai avea putin si dadea la boboci...Jake isi face de cap..
Pe Ethan nu l-am vazut de la inceputul petrecerii, si nici pe Sam.
Ar trebui sa-i caut.-Unde te duci?ma intreaba Ryan.
-Sa-i caut pe Ethan si Sam.spun eu notandu-mi in minte sa nu mai intru in camera de pe stanga, pentru ca nu am chef sa vad pana unde a ajuns Jake cu Hanah.
De Sam am dat usor, e la bar si bea shot dupa shot.
Dar Ethan unde e?L-am cautat peste tot pe unde ar putea fi, adica la bufetul cu mancare.
Merg spre iesirea din sala.Poate s-a dus afara.
Il gasesc stand pe o banca, singur.Ma indrept spre el si ma asez pe banca.
-Ce faci aici?intreb.-Stau..spune el ingandurat.
-Dar ce ai patit?intreb.
-Nimic..spune el.
-Haide, eu am fost inselata de Jake si nu sunt asa suparata ca tine.spun
Cand am terminat fraza, Ethan si-a ridicat privirea spre mine mirat.
-Te-a inselat?
-Da.
-Esti sigura?intreaba.
-Ethan, daca tu intri intr-o afurisita de camera si il vezi pe Jake lingand-o pe Hanah, tu ce zici ca face?Ca joaca golf?intreb si lacrimile incep sa siroiasca pe obrajii mei.
Ethan vine spre mine si ma imbratiseaza.
-E in regula, Sara.spune incercand aa ma linisteasca.-Nu!Nu e ok!E a doua oara cand am foat inselata..Cu ce dracu' gresesc?intreb printre lacrimi.
-Sara, tu nu gresesti cu nimic.Nu ai nicio vina.spune.
Ethan POV.
-E a doua oara cand am fost inselata..Cu ce dracu' gresesc?intreaba ea printre lacrimi.Saraca de Sara.Ea greseste cu un singur lucru.Nu stie sa-si aleaga prietenii.Ea îi accepta pe toti in viata ei.
-Sara, tu nu gresesti cu nimic.Nu ai nicio vina.spun si o aud cum plage din ce in ce mai tare.
Deodata se ridica din bratele mele, isi sterge lacrimile si spune:
-Sti ceva?M-am saturat!M-am saturat sa tot investesc o gramada de sentimente in relatie, si sa ma aleg numai cu suferinta.O sa incetez cu baietii deocamdata.spune asezandu-se langa mine.Se vedea ca era foarte ranita si afectata de toata nebunia asta.
-Eu plec acasa.spune.-Vin cu tine!ma ofer.
-Nu.E petrecerea ta, nu poti sa lipsesti.Eu pot.Oricum nu-i pasa nimanui daca sunt sau nu acolo.spune ridicandu-se.
Eu îi dau geaca mea, pentru ca era destul de racoare afara.
-Ma suni cand ajungi acasa?intreb.-Da.spune imbracandu-se.
-Ok.Pa.spun eu pupand-o pe frunte si privnd-o cum se pierde in intuneric.
Ryan POV.
Il vad pe Ethan stand la o masa.Ma duc spre el sa il intreb daca stie ceva de Sara.-A plecat acasa.
-De ce?intreb.
-Nu se simtea bine.spune.
Ma asez langa el la masa si gandul imi zboara la Sara.Oricat m-as impotrivi, oricat m-as certa cu mine insumi, orice as face...sentimentele mele pentru Sara s-au intors si..nu stiu ce sa fac.
Prima data am inceput sa am sentimente pentru ea, de cand am "rapit-o" cu masina, si am vazut-o plangand.Dar apoi...dupa ce s-a cuplat si despartit de Make...am crezut ca...ca mi-a trecut si ca de atunci incolo o voi putea considera ca o sora mai mica.Si acum...de cand cu moartea tatalui ei si intoarcerea lui Mike, vechile sentimente s-au intors si nu le pot opri.Acum ca Mike a si plecat inapoi in Londra, e si mai greu sa le tin in frau.Nu am decat o intrebare:De ce?
-Ethan, pot sa te intreb ceva?
-Da, frate.
-De ce se intorc sentimentele?intreb trist.
-Frate, nu stiu eu prea multe, dar un lucru stiu sigur.Sentimentele care se intorc, sunt sentimente care n-au plecat niciodata.spune ridicandu-se de la masa.
Sara POV.
Drumul racoros si intunecat era destul de sinistru, asa ca am grabit pasul.Asta si faptul ca am auzit pe cineva in spatele meu si cand m-am intors am vazut o silueta in umbra.Adica, hellău!, e ora 3:30 dimineata.Cine unicornii mei ar fi pe strada la ora asta?Decat un tip de oameni:obsedatii.
Mergeam din ce in ce mai repede.De fapt, aproape ca alergam.
Am ajuns in bloc si am urcat scarile ca o nebuna.
Cand am intrat in apartament si am crezut ca sunt in siguranta, am tras o sperietura de moarte.
Pe canapeaua din sufragerie statea...Bau!Fluturasi, astazi este foarte posibil sa postez si in cealalta carte.Am putin mai mult timp.Ura!! :))Plus ca...(tobele va rog) Am atins 10 mii de lecturi!!Va multumesc mult de tot!Sunteti cei mai tari cititori!!
Si va rog dulce ca o savarina sa ma iertati ca nu pot sa mai postez la fel de des, dar la mine,verile sunt mai incarcate decat atunci cand sunt la scoala.. :'(
V-am pupat! ;) :)) :3