Sara POV.
Imi ridic privirea spre cel care ma tine in brate si il vad pe Jake.-Ce cauti aici?il intreb cu vocea ragusita dupa repriza de plans.
-Cand m-am trezit de dimineata, nu erai de gasit, asa ca am venit sa te caut.spune.
-Mister Bad Boy a fost ingrijorat?intreb cu o voce de copil mic.
-Nu.Dar nu voiam sa mai am de aface cu Luke.spune scurt.
Ma desprind din bratele lui imediat dupa ce termina propozitia.M-a ranit faptul ca, efectiv, nu-i pasa de mine...
-Ce cauti pe aici?ma intreaba.
-Am venit sa le spun alor mei ce am hotarat.raspund.
-Si...ce ai hotarat?!intreaba din nou.
Oftez din toti rarunchii apoi spun:
-Nu stiu.De dimineata eram foarte sigura pe decizia mea,dar acum nu mai stiu ce vreau sa fac.Tot drumul nu am mai spus niciunul nimic.
Jake butona telefonul, iar eu...eu eram pierduta in gandurile mele.Nu pot sa cred ca ai mei nu au deloc incredere in mine!!Inca ma cred un copil mic.Si eu care voiam sa-mi las viata de aici, si mai important, prietenii, pentru Japonia lor.
Daca nu au incredere in mine, atunci ar trebui sa le arat ca se inseala.
Am decis ce voi face!!!Voi avea destul timp sa-i fac sa aiba incredere in mine...Am ajuns acasa, si am mers in camera mea sa ma schimb.
Mi-am luat o pereche de pantaloni gri, un tricou roz si tenisi albi.Am mers in living unde sentimentul de tristete domina.
-Ce-i cu voi asa de tristi?intreb eu.
-Cum ai vrea sa fim?intreaba Ryan.
-Pai...spun eu cu un zambet viclean, as vrea sa fiti...pregatiti pntru primul nostru Craciun impreuna!!!!strig eu apoi.
Toti se incrunta, neintelegand ce se intampla.
-Adica, tu vrei sa spui ca ramai cu noi?spune Jake.-Da, gorilelor!strig lovindu-i pe toti cu cate o perna.
Nu am apucat sa termin bine ce aveam de zis, ca au sarit toti pe mine, cu pernele si am inceput sa ne batem de fericire. :))
Alegerea pe care am facut-o nu a constat numai in neincrederea parintilor mei, ci si in faptul ca mama mi-a zis sa ma gandesc la viitor, iar ea si tata spuneau mereu ca in ei se poate vedea doar trecutul.
Eu am nevoie de prietenii mei, pentru un viitor de vis, adica, exact asa cum mi-l doresc eu.
Ne-am batut ca niste nebuni, cateva minute, apoi m-am ridicat si am strigat la ei:
-Nebunilor!!!Trebuie sa facem cumparaturi pentru Craciun!Nici brad nu avem...-Pai ce mai stam?!Haida la cumparaturi!!!striga si Ryan.
In jumatate de ora eram la mall, sa cumparam cam...tot ce ne trebuie, pentru ca nu avem nimic.
-De unde incepem?intreaba Krista.
-Cu mancarea!striga Ethan.
-Eu zic cu bradul.spun si ma uit la Ethan care face botic de pierzator.
Am mers la un magazin din mall si am cumparat un brad de doi metri inaltime.
-Unde sunt Jake si Derek?intreaba Ethan, care s-a dus sa-si ia un suc.
-Au mers sa duca bradul la masina.spune Krista.
Cand s-au intors baietii, ne-am continuat goana dupa cumparaturi pentru Craciun.
Am cumparat instalatie pentru ferestre si brad, globuri, beteala si multe altele.Ethan tot insista sa luam mancare pentru Craciun,ca prajiturile, budinca si fursecurile cu ciocolata, dar mai sunt vreo zece zile, si daca le luam acum, sigur le mancam.
-Bine, daca nu luam dulciuri, macar sa luam altceva.spune Ethan.
-Avem frigiderul plin, mai ceafa lata!striga Ryan.
Ethan e un baiat destul de ciudat.Desi mananca aproape non-stop, abdomenul lui tot plat si musculos ramane..
-Haida acasa!striga Ryan.
-Nu mergem mai bine la un restaurant?intreaba Ethan.Nu am mai mancat de la 16:30.
Noi toti am inceput sa radem, pentru ca acum e ora 17:00.
Am acceptat pana la urma si am mers la un restaurant, unde, era o traditie de iarna, care consta in faptul ca fiecare om din cladire, trebuie sa poarte palarii de Mos Craciun. :)
Am mancat, apoi am plecat spre casa.Peste mai putin de jumatate de ora eram pe canapeaua din sufragerie, uitandu-ma la Tom si Jerry, dar cu gandul in alta parte.
-Ce faci?intreaba Jake.
-Nimic...spun stins.
-Ce ai patit?ma intreaba.
Imi ridic privirea la el.
Se uita in ochii mei, apoi la buzele mele, apoi se apropie de mine, cu slow motion.Era din ce in ce mai aproape si mi-am dat seama ca vrea sa ma sarute.
M-am apropiat si eu de el si.....Ce ziceti de alegerea Sarei?
Va rog dulce ca o savarina sa ma iertati ca ieri am postat doar un capitol. :(
Imi cer mii de scuze, dar fiind penultima saptamana de scoala, toti profesorii sunt cu teste si ascultari si am avut extrem de mult de invatat.
Dar acum am mai scapat de ele, si pot posta mai des.
Va iubesc!!!