Capitolul 16

21.9K 1K 30
                                    

Sara POV.

Deodata, sunt trantita la pamant de un tip inalt.
Aud masina care inca (,) claxoneaza si trece in fuga, dar nu deschid ochii.Tipul care m-a impins statea deasupra mea.

Imi fac curaj, deschid ochii si vad zambetul cald al lui Derek.

Ma ajuta sa ma ridic, apoi spune.

-Ce s-a intamplat, Sara?Ai plans cumva?

-Nu conteaza, dar c-cum de inca esti aici?intreb confuza.

-Pai, ma intorceam acasa si mi-am adus aminte ca mi-ai dat sa-ti tin telefonul, pentru ca tu nu ai buzunare.Ma intorceam sa ti-l dau si te-am vazut inghetata in mijlocul strazii cu o masina venind in viteza spre tine.spune.

Eu nu ziceam nimic.Doar ma uitam la buza lui.Era sparta.

-Am ceva pe fata?intreaba in gluma.

-Defapt, ti-ai spart buza...spun atingand-o usor cu mana.

-La dracu'!Acum ma ustura!spune el.

-Haide la hotel sa te speli putin.spun eu


Nu ca vreau eu sa ma bag peste domnisoara Stie-Tot, dar tipu' si-a spart buza ca sa te salveze si tu nici nu i-ai multumit...Oh...Asa e!

Am intrat in camera mea, care acum era goala, si i-am spus lui Derek sa mearga la baie.

-Nu e grav.M-am julit putin.spune el aratandu-mi zambetul acela cald care ma linisteste.

-Derek?intreb eu putin nesigura.

-Da?spune el.

-Mul-multumesc.spun balbaindu-ma si muscandu-mi buza.

Derek POV.

Ma uit la ea cum isi musca buza si simt ca inebunesc.

Este atat de draguta, de copilaroasa, de....ranita.Se vede durerea in ochii ei.As vrea sa stiu cine e dobitocul care a ranit-o, dar nu cred ca va vrea sa-mi spuna.E prea personal si noi abia ne cunoastem...Dar totusi, nu am ce pierde daca intreb.

-Ce s-a intamplat?intreb.

Isi ridica privirea la mine si ii vad ochii stralucitori care se chinuie sa ascunda tristetea.

Mi-a zambit si apoi, a facut ceva ce nu credeam ca v-a face.

A inceput sa-mi povesteasca tot.Tot ce s-a intamplat de cand au venit aici, vineri dimineata.

Mi-a spus despre un anume Mike, care imi pare foarte cunoscut, care a inselat-o, apoi mi-a spus cum s-au certat si s-au despartit, cum Mike l-a batut pe Ryan pana a ajuns in starea aceea si cum Jake si Krista au ascuns faptul ca sunt frati vitregi.

Sara POV.

Nu stiu ce e cu mine, dar m-am trezit vorbind lucruri personale cu un baiat pe care il stiu de cateva ore.

Pur si simplu aveam incredere in el si simteam ca ma v-a intelege.Si asa a fost.Nu a incercat niciodat sa-mi spuna ca eu sunt de vina, sau ca am gresit.Doar m-a ascultat cu atentie si cand am terminat m-a imbratisat.

Ma simteam bine cu el, chiar foarte bine.

-Acum ca te-am plictisit cu toate problemele mele, cred ca vrei sa pleci..spun eu trista.

-Defapt, as vrea sa-ti spun ceva.Dar promite-mi ca nu te superi pe mine.spune.

Chiar eram curioasa ce voia sa-mi zica.Imi dau seama ca era doar un sfat dar tot fierbeam de curiozitate.

-Ok.Spune.zic eu.

-Bine.Mi-ai spus ca Jake e arogant si nesuferit.Te-ai gandit ca probabil, motivul pentru care Krista nu ti-a spus ca sunt frati a fost pentru ca nu voia sa te indepartezi si sa te piarda ca prietena?

-Vrei sa spui ca nu are nici o vina?intreb putin nervoasa.

-Nu!Nu asta am vrut sa zic.Are ai ea partea ei de vina, dar nu in totalitate.Privind din ansamblu, Krista nu e decat o fata timida, care nu are multi prietreni, si e pricopsita cu un nesuferit drept frate.

Eram putin nervoasa pe el.Intr-un fel ocolit, a dat vina pe mine.

Dar, daca stau sa ma gandesc mai bine, poate chiar are dreptate.
Dar daca as fi stiut de la inceput ca ea e sora lui Jake, tot as fi vrut sa-i fiu prietena.Eu nu judec oamenii dupa trecut, sau rude.

Ma indrept spre camera de langa mine, sperand sa o gasesc pe Krista.

Am ciocanit si am avut noroc.Cea care a deschis usa era chiar Krista.

-Sara...eu...incepe ea.

Eu o intrerup si o imbratisez strans.La inceput era putin confuza.Apoi si-a revenit.

Cand i-am dat drumul am zis amandoua

-Imi pare rau!am inceput sa radem si ne-am impacat.

Acum totul era mult mai clar.De ce Krista il linistea mereu pe Jake, de ce l-a adus la cafenea...totul.

Brusc im suna telefonul.Ma uit si vad ca era numar necunoscut.Decid sa-i raspund.

"Conversatie telefonica"

-Alo?spun nesigura.

-Ce faci papusa?intreaba o voce groasa.

-Cine esti?intreb eu cu tupeu.

-Ei...toate la timpul lor, dar momentan poti sa-mi spui...cosmarul vietii tale.imi raspunde aceeasi voce.

-Te crezi in filme de groaza?intreb eu distrata.

"End call"

-Cine era la telefon?intreaba Krista

-Nu stiu.Cred ca a fost greseala.

Dupa cateva minute, imi suna telefonul din nou.
De data asta era numarul doctorului.Stai, ce?!?

"Convorbire telefonica"

-Alo?spun.

-....

Gata si capitolul 16.Hue hue!Mai postez si maine vreo 2 capitole.Desi am spus ca ne apropiem de final, noi idei imi vin in cap si ma lungesc, dar asta e. :)
Sper sa va placa in contnuare cartea.Va iubesc nebunii mei!! :)

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum