Capitolul 71

12.8K 691 67
                                    

Sara POV.
-Sara, eu...ma mut in camera cu Derek.spune Krista.

-Oh.V-ati impacat?

-Cam da.chicoteste ea.

-Ok.ma prefac indiferenta.

Krista isi ia geanta si arunca in ea putinele lucruri pe carey a apucat sa le despacheteze, apoi imi arunca o "bezea" si pleaca.

E ora 22:30.Ce rcfqwepede trece timpul.Nu e ca si cum am ajuns aici jumatate de ora, da' nu-i bai.

Ma ridic din pat, merg spre geanta sport din dulap in cautarea unui prosop, apoi merg la baie sa fac un dus si, ca de obicei, sa ma gandesc la teoria Universului, cat timp ma spal.

Dupa cinci minute sub apa calaie am iesit din cabina, si am constatat ca nu mi-am luat pijamalele.

Da' desteapta te-a facut mă-ta...Stiu, stiu.Se pricepe n-ai ce face. :))

Imi infasor prosopul in jurul corpului, imi prind parul intr-un coc dezordonat, apoi ies usor din baie si merg spre dulap fara sa observ prezenta masculina din pat.

Deschid dulapul, imi caut pijamalele, apoi ma intorc spre pat si...

-Ce dracu' cauti aici?!?!?strig acoperindu-mi trupul.

-Pai unde vrei sa dorm?Krista mi-a luat patul.spune Ryan.Si de unde voiai sa stiu eu ca tu esti dezbracata?

-Nu sunt dezbracata!

-Dar daca nu ma vedeai, ai fi fost.spune el cu o voce perversa.

-Ca veni vorba.Daca nu te vedeam eu, tu nu mi-ai fi spus esti aici?intreb revoltata.

-Nu cred...

-Violatorule...bomban eu, luandu-mi pijamalele si ducandu-ma la baie.

-De ce nu te schimbi aici?spune el zambimd draceste.

-Vrei sa-mi sap groapa singura?Ce prieten am si eu...spun razand.

-Haida'!Numai sta dezbracata in fata mea.spune Ryan trantindu-se in pat.

-Whoa.Dormim in acelasi pat?intreb.

-Dar unde?Doar n-oi dormi pe jos..

-Da, dar..incep eu.

-Haide, ca nu o sa te mananc in timp ce dormi.

-Ok...spun eu incercand sa-mi accept soarta.

Se pare ca totusi de ce ti-e frica nu scapi.Mi-a fost teama sa stau in camera cu Ryan si pana la urma tot trebuie sa o fac.

M-am dus la baie, mi-am luat pijamalele si cand m-am intors l-am gasit pe Ryan scotocind in minifrigiderul de langa pat.

-Ce tot cauti?intreb cand aud zgomotele dozelor de suc/energizant/bere(fara alcool).

-La ce pana mea au mai pus un frigider daca nu are mancare?

-Pai...incep eu razand.In primul rand e un minifrigider, nu un frigider.In astfel de lucruri se pastreaza doar bauturile.spun facand pe atotstiutoarea.

-Da' mie imi e foame!!!se plange el.

-Si ce vrei de la mine?Du-te si mânca!

-Pai da' nu vreau sa merg singur..

-Eu sunt in pijamale.spun.

-Si ce?Vi cu mine!Nu te face ca tie nu iti e foame...zice el cu o voce de copil mic.

-Da, da.Vin cu tine.spun ridicandu-ma.

Pentru ca nimic nu e minunat decat sa te plimbi intr-un hotel, imbracat in pijamale, la ora 23:45, bâjbâind dupa mancare.

Jake POV.
-Iubi!!striga Melissa.

-Ce vrei?intreb.

-Păăi...Mi-e pofta de capsuni..spune ea cu o voce care se vrea inocenta.

-Iar ai pofte?Esti gravida, sau ce dracu'?intreb nervos.

Cred ca e a patra oara decand am ajuns aici si ea ma pune sa îi aduc ba ciocolata, ba suc de portocale, si acu' vrea si capsuni.

-Gravida-i mă-ta, nu eu!striga nebuna la mine.

-Mama a fost gravida acu' 18 ani.De atunci...pauza.spun incercand sa raman calm.

-Haide!Du-te!striga ea la mine.

-Ho nebuno!Ma duc!spun iesind din camera.

De unde pana mea sa gasesc eu capsuni la ora 12 noaptea?Incep sa cred din ce in ce mai mult ca Melissa e sarita de pe fix.

Am iesit din camera, si am mers spre scarile care duceau spre restaurant.

Evident ca era inchis.Doar e 12 noaptea!

-Auch!aud o voce cunoscuta cand ma lovesc de cineva in intuneric.

-Sara?intreb.

-Asa ma cheama.spune ea frecandu-si fruntea.

-Ce cauti aici?intreb din nou.

-Am venit cu Ryan sa vedem daca mai e deschis restaurantul.Îi e foame.spune.

-Ne e foame.corecteaza Ryan.

-Dap.spune Sara.Tu?Ce cauti aici?

-Melissa are pofta de capsuni.spun plictisit.

-Hopa!zice Ryan.O sa avem un nepotel?intreaba cu o voce de copil mic.

-Taci dracu'!strig la el.

-Haida'!La culcare toata lumea!!striga Sara la noi.

Acum va trebui sa merg sa-i suport fitele Melissei si sa se planga ca nu i-am adus capsuni.
Oh, frate...

Sara POV.
Dupa mica noastra escapada prin hotelul intunecos in care nici nu vedeai pe unde mergi, ne-am intors in camera.

Daca as fi putut, as fi tras de timp la nesfarsit, numai sa nu trebuiasca sa ne culcam.

Cum sa dorm in acelasi pat cu Ryan?
Cum as putea sa imi stapanesc emotiile si sentimentele cand stiu ca el e la o distanta de doar cativa centimetri, poate chiar milimetri, de mine?
Cum as putea face toate aceate lucruri si tot odata sa nu ma comport ciudat, ca sa nu dau nimic de banuit?

-Sara!

-Ce-i?intreb eu scoasa cu forta din gandurile mele.

-E ora 1 noaptea!Mi-e somn!striga aruncand cu o perna in mine.

-Atunci culca-te..spun.

Bau!Ce faceti fluturasilor?
Ai mei s-au oprit din drumul cu masina si ne-am cazat la o pensiune.
Am prins Wifi si m-am gandit sa va imbunez cu un nou capitol.
Nu stiu cand il voi putea pune pe urmatorul, dar sper ca va fi cat mai curand.
Va pup!

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum