Capitolul 24

20.2K 910 103
                                    

Sara POV.
Nu pot sa cred prin cate a trecut saracul de Jake, inca de mic.
Acum stau in pat, dupa o zi obositoare de scoala.
Defapt, nici nu prea stiu ce am facut la scoala.Toata ziua m-am gandit la Jake si la trecutul lui negru.

Un ciocanit ma scoate cu forta din gandurile mele.
-Intra!strig eu.

-Hei, Sara.aud o voce joasa si o recunosc ca fiind a lui Ryan.

-Hei, Ryan.spun scurt.

-Esti bine?intreaba.

-Da...de ce?

-Nu ai venit la cina.Derek a facut spaghete, si apropo, au fost delicioase.spune si face botic.

Zambesc involuntar.
-Nu stiu cum de reusesti..spun.

-Ce sa reusesc?ma intreaba confuz.

-Sa ma faci sa zambesc!spun si il imbratisez.

Ryan POV.
Sara e asa draguta!Imi place..dar nu in felul ala.Am fost indragostit de ea cand era cu Mike, dar apoi mi-a mai trecut, acum imi place de ea, ca de...o prietena.

Defapt, eu o consider ca fiind sora mea mai mica. :3

-Sti, cred ca au mai ramas spaghete..spun eu dandu-mi seama ca-i e foame.

-Mersi.spune si pleaca la bucatarie.

Sara POV.
Ajung la bucatarie si il vad din nou pe Jake uitandu-se la poza cu Ashley.

Ma furisez langa el, apoi cand cred ca nu ma vede ii smulg poza din mana si ii dau un pupic pe obraz.
Se uita la mine confuz, apoi zambeste.

Ii zambesc inapoi, ii dau poza si merg sa-mi pun si eu spaghete. :)

-Pentru ce a fost ăla?intreaba el.

-Ce?Sarutul pe obraz?intreb absenta.

-Da..spune el.

-Aveai nevoie.raspund.

-Ba n...

-Ba da, Jake!spun si ma asez langa el la masa.

Chiar daca nu o recunoaste sunt sigura ca reaparitia lui Luke in viata lui l-a facut sa-si aduca aminte de mama si de sora sa.

-Trebuie sa merg sa-mi fac bagajul.spune si se ridica.

-Ce bagaj?!?intreb speriata.

-Maine plec intr-o excursie cu clasa.Mergem la munte si stam doua zile.spune putin amuzat.Dar ce te sperii asa?Credeai ca plec in razboi?zice in gluma.

-Ce amuzant esti tu astazi!spun zambindu-i.

Vine spre mine, se lasa deasupra mea.E aprope, foarte aprope.

E atat de aproape incat ii pot simti respiratia mentolata, si parfumul, care l-am recunoscut a fi cel pe care i l-am dat de ziua lui.Ce dragut!

Se lasa din ce in ce mai jos pana cand ajunge la nivelul buzelor mele.Apoi....ma pupa pe obraz si imi sopteste la ureche:
-Ma ajuti sa impachetez?

Zambesc, apoi raspund afirmativ.

Camera lui Jake seamana foarte mult cu a mea.
Aceasi mobila de culoare neagra, aceleasi asternuturi albastre, aceasi perdea lunga la fereastra uriasa.

-Adu-mi un prosop din dulap, te rog!spune el.

-Wow, ai spus te rog.Cine esti tu si ce ai facut cu adevaratul Jake?intreb razand si mergand spre dulap.

Cand il deschid, raman masca.
Dulapul lui era atat de ordonat incat iti era foarte greu sa crezi ca apartine unui baiat.

Si cand te gandesti ca in dulapul meu e o nebunie totala.
Dar la el nu.El avea tricouri la tricouri, pantaloni la pantaloni si asa mai departe.
Am luat un prosop si i l-am dat.

Peste aproximativ 30 de minute am terminat de impachetat.
-Nebunilor, unde sunteti?il aud pe Ryan strigand.

Eu si cu Jake am mers in living, unde Ryan avea si el o geanta de sport.

-Pleci si tu?intreb eu facand botic.

-Dap.spune el cu o voce de bebelus.

-Si la cat plecati gorilelor?intreb.

-La ora 6:00.spune Jake.

-Dupa-amiaza, nu?intreb incruntandu-ma.

-Nup!spune el cu o joce mandra ca m-a contrazis pe buna dreptate.

Am mai vorbit putin, apoi, fiind ora 22:00, baietii au spus ca se culca.

Ce mai fraieri!Inteleg ca se trezesc la 6:00, dar heeei! eu ma plictisesc pana la 00:00!!!

Am hotarat sa ma uit la un film, iar pe parcursul lui mi s-au alaturat si Krista cu Derek.

Ne-am uitat la un film de comedie, si am mancat chips-uri, muuulte chips-uri.

Era ora 00:30, iar noi tot nu dormeam.
Desi mie imi era putin somn, Krista parca bause o lada intreaga de energizante.

-Sti ceva, maimuta energica, mie imi e somn.Tu poti ramane sa il enervezi pe Derek!spun si merg in camera mea, trecand pe langa pe langa dormitorul lui Jake de unde se auzeau sforaituri ca de urs. :)

*****
Ma aflu intr-un loc ciudat si intunecat.In fata mea sta un baiat inalt, imbracat cu un tricou albastru si blugi negri.
Incerc sa ma uit la fata lui, dar nu o pot vedea.
Incerc sa ma ridic, dar din nou nu pot.
Observ ca sunt legata.
Incerc sa tip, dar sunt legata si la gura.
Incep involuntar sa plang.
Baiatul necunoscut vrea sa spuna ceva, dar...

-Trezeste-teeeee!striga Ryan la mine, aruncandu-mi un bol cu apa pe fata.

-Ce dracu' faci, idiotule?!strig nervoasa, somnoroasa si uda. :)

-Pai bine măi Sara..Adica eu peste jumatate de ora plec la mama dracu'-n munti si tu dormi bine-mersi?Nu se poate.spune.

-Dar Krista si Derek?intreb.

-I-am trezit deja.Haide la bucatarie!

-Cat e ceasul?intreb luand un prosop si incepand sa ma usuc.

-05:30.spune Ryan calm.

-05:30?!?!?intreb eu nervoasa.

Merg si iau o perna din pat apoi incep sa-l lovesc pe Ryan drept in punctul lui slab: freaza! :)))

-Termina, Sara!!!Imi strici parul!striga el.

-Ăsta e si planul!strig si eu la el.

Ryan ma impinge pe jos, apoi sare si ma bate si el cu o perna.

Dupa cateva minute ni se alatura si Krista cu Derek.

Ne-am batut ca niste nebuni, timp de 15 minute, apoi a venit Jake si ne-a stricat cheful.

-Nu vreau sa ma bag in ritualul vostru de imperechere, dar ar cam trebui sa plecam, Ryan.spune Jake.

Am coborat cu totii la masina lui Jake.L-am imbratisat pe Ryan, apoi Jake s-a apropiat periculos de mult de mine si...

Hei hei hei!!!Scuze pentru intarziere!
Sper sa va placa!Cine credeti ca e la media? :) Va iubesc!!!

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum