Capitolul 70

12.1K 668 30
                                    

Sara POV.
-Sara!Trezeste-te!striga Ryan la mine.
-Nu..ingam somnoroasa.
-Mi-ai salivat pe bancheta, nebuno.spune ciufulindu-ma.
-Chiar iti face placere sa ma trezesti nu-i asa?spun moracanoasa.
-Nici nu sti cat!spune cu un zambet pana la urechi.
-De ce vrei sa ma trezesc?intreb.
-Ăăm...pentru ca am ajuns la hotel...Dar daca tu vrei, poti ramane in masina.Abia are Krista loc in camera sa-si spuna toate bagajele.
-Foarte funny, Ryan.spun.
Am iesit din masina si m-am intins ca o pisica.
Imi amortise tot corpul in masina aia.
Desi pare confortabila, e doar o iluzie.In realitate te simti de parca ai sta pe scanduri...in care sunt batute cuie.
Ma intindeam si cascam, si simt xum din cauza dezmortelii mi se ridica bluza in sus, dezgolindu-mi abdomenul.
In secunda a doua simt cum cine incepe sa ma gadile si ma apuca un ras nebun.
-Ter-termi-na.spun eu printre crizele isterice de ras.
-Si daca nu vreau?intreaba Ryan.Ce-o sa faci?
-O sa strig "Viol!".zic prapadindu-ma de ras.
-Asa faci?Sti ca un viol nu se refuza?intreaba cu un zambet pervers.
-Un viol nu se poate refuza.spun luandu-mi geanta.
-Ai sa-mi bag...Noi caram aici gentile astea si voi vorbiti despre viol?Impodobirea-mi Fuego bradul, da' nu sunteti sanatosi.spune Derek.
-Adica?intreaba Ryan.
-Adica...sunteti nebuni!striga Krista la noi.
-Cu acte in regula, mami.spune Ryan.
-Am intrat in camera de hotel pe care aveam sa o impart cu Krista, in urma schimbarii bruste de plan si mi-am trantit geanta in dulap.
Ce sxhimbare?Simplu.Kristei nu i-a mai convenit sa stea cu " foatul" in camera, asa ca a zis sa stam impreuna, ca fetele.Eu am accepatt imediat, pentru ca nu stiu cr m-as face cu Ryan in aceeasi camera.
Sau mai bine zis, "ce mi-ar face".

Fata nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum