Sara POV.
Am intrat in bucatarie cu gandul sa-l ajut pe Derek sa despacheteze, dar il vad cum toarna suc in cinci pahare.
-Ai despachetat deja?intreb uimita.
-Da.raspunde el mandru.
-Si eu care voiam sa te ajut...spun facand botic.
Se uita cateva secunde la buzele mele, apoi isi scutura capul.
Si Mike facea la fel...Termina, nebuno!Nu te mai gandi la copilul ala facut pentru alocatie!Bine, bine...
-Tot o sa te ajut.spun si ii iau tava cu pahare si o duc in living.
Dupa ce ne-am certat din nou cam 20 de minute pe ce film sa vedem, am hotarat sa vedem unul horror.
Dap, am votat.Eu si Krista am ales horror, Jake a ales actiune, Ryan a ales comedie, iar Derek a zis ca nu se baga in nebunia noastra. :)
Am ales filmul "Grudge" si mi-am dat seama imediat ca m-a mancat unde nu patrunde soarele, pentru ca a fost inspaimantator.
Am avut noroc cu Derek, care m-a tinut in bratele lui, tot filmul.
Krista a stat in bratele lui Jake, iar Ryan, ei bine, Ryan a tinut in brate o perna dupa canapea. :)-Ce vreti sa facem acum?intreb.
-E abia ora 22:00, hai sa mai facem ceva.spune Krista.
-Haida sa jucam Adevar si Provocare!spune Ryan.
Am acceptat cu totii.Nu am mai jucat jocul asta, de cand...de cand l-am sarutat pe Mike.
Pana acum au fost provocari minore, ca sari intr-un picior sau danseaza macarena.
-Sara, ce alegi?ma intreaba Krista.
Desi imi era frica sa spun provocare m-am trezit spunand:
-Provocare!!!-Bine...spune ea cu un zambet pervers.Te provoc...sa-l saruti pe...zice uitandu-se cand la un baiat, cand la altul, pe..Jake.
Eu fac ochii cat cepele, apoi il aud pe Jake spunand:
-Eu n-o s-o sarut pe artagoasa aia!-Nici eu nu o sa sarut un narcisist ca tine!tip la el.
Jake pufneste, apoi continua:
-Daca eu sunt narcisist, tu esti...
-Gata!!!striga Krista.Jake, taci din gura!Si Sara, provocarea este provocare.Nu o poti refuza, asa ca treci si pupa-l!!
Ma uit urat la ea, apoi oftez si ma apropii de Jake.
Capetele noastre se apropiau incet.Desi amandoi ne-am batut in piept ca nu vrem, eu aveam o mica dorinta sa-l sarut, dar si in ochii lui Jake se citea aceeasi dorinta.
Ne-am apropiat pana cand, buzele mele le-au atins pe ale lui si am ramas uimita.
Nu era un sarut din necesitate sau in sila Era un sarut sincer.
Nu era un sarut pasional, salbatic sau timid.
Era un sarut....diferit, dar in sensul bun.
Ne-am despartit din sarut in acelasi timp, apoi ne-am strambat.
-Va trebui sa-mi spal gura cu sapun toata viata pana se duce gustul de narcisist, maimuto!strig eu la ea.
-Si sa ti-o clatesti cu furtunul!spune Ryan prapadindu-se de ras, si cazand pe parchet.
Au urmat cateva provocari si raspunsuri, banale, apoi a venit randul meu.
-Krista, ce alegi?intreb eu cu un zambet viclean.
-Provo...incepe ea, dar eu nu olas sa termina ca ii spun.
-Te provoc sa-l saruti pe Ryan!spun eu hotarata.
Ea si cu Ryan s-au mai sarutat o data, tot din initiativa mea, dar cred ca le-ar sta impreuna si, chiar daca nu recunoaste, Kristei ii place de el...
Dar...
Am vazut din nou un rahat de sarut, care nici nu zici ca a fost.Am afisat un botic nemultumit si apoi am continuat sa ne jucam.
S-a facut deja ora 23:45, si am hotarat cu totii ca nu are rost sa mai mergem acasa.
Asa ca peste noapte ramanem la Derek.
Acum Krista e la baie, Derek si Ryan imi mananca ciocolata in bucatarie si Jake...STAI, CE?!?
-Urangutanii aia doi imi mananca ciocolata!!
Am fugit spre bucatarie.
Jake POV.
Stateam pe canapea, langa Sara.La un momendat o aud tipand:-Urangutanii aia doi...
Si... mai departe nu mai stiu, ca nu i-am dat atentie.
Stiu doar ca a fugit spre bucatarie.E ora 00:20 si imi e cam somn.
Aud un bazait si vad ca Sara a primit un mesaj.
Chiar daca nu e politicos sa umbli in telefonul oamenilor, nu imi pasa.I-am luat telefonul, l-am deschis si am intrat la mesaje.
Era un mesaj de la un numar anonim.
Anonim,
Sper sa dormi bine la Derek, ingerul meu negru.Mi-am dat seama imediat cine e.
M-am uitat si am gasit si alte mesaje cu numar anonim, toate de la el..-Ce faci tu cu nasu-n telefonul meu?!?o aud pe nebuna tipand.
-Sara, trebuie sa vorbim!spun cat se poate de serios.
-Ce-i?intreaba curioasa.
-De cand primesti mesaje cu numar necunoscut?
-Mi-ai citit mesajele?!?Boule!Tu nu ai auzit de intimitate?spune enervata.
-Uite care e tr...spun dar o voce ma intrerupe.
-Haida la somn cu voi!Maine aveti scoala!il aud pe Derek strigand.
-Si tu n-ai?intreb putin nervos.
-Noi nu avem.spune Sara.Cel putin primele doua ore..
Am mers in una din cele cinci camere de oaspeti si m-am bagat in pat, dar somnul nu voia sa ma fure.
Ma tot gandeam la Sara, si la pericolul in care se afla.Nu inteleg de ce el o vrea pe artagoasa aia, si nu pe Krista, sau tata.
Ar trebui sa se razbune, chiar nu inteleg ce vrea sa faca (,) cu Sara...
Dimineata a venit extrem de greu.
M-am ridicat obosit din pat, apoi am mers la baie.
Am facut un dus scurt, m-am spalat pe fata si m-am schimbat cu hainele mele, pentru ca am imprumutat o pereche de pijamale de la Derek.Am mers la bucatarie si i-am vazut pe Ryan si Krista mancand, iar Derek facea clatite.
Dar...Sara nu e nicaieri.-Unde e Sara?intreb eu temator.
-Neatza' si tie!spune Krista.
-Unde e Sara?intreb nervos.
-Calm, frate!Sara a iesit sa ia lapte.spune Ryan.
-Singura?!?intreb eu.
-Nu, s-a dus cu doamna mă-ta!spune Ryan nervos, dar cu un zambet pervers.
-A plecat de ceva vreme...spune Krista.
Nu am asteptat sa termine fraza.In secunda doi alergam ca un disperat pe strada, de frica sa nu i se fi intamplat ceva Sarei.
Am alergat pana la un mini-market si apoi, ce am vazut m-a lasat masca.
Sara...
Ce fac preferatii mei?Am ajuns la capitolul 20!!!
Hue hue!Sper sa va placa in continuare cartea pentru ca, daca ati ales finalul lung, voi mai avea ceva de scris.Si voiam sa va spun ca azi nu sunt sigura daca voi reusi sa pun si al doilea capitol, dar daca nu voi putea, va promit ca maine renunt la tot si scriu 3 capitole pentru voi.Va iubesc!!! :) :) :)