Jake POV.
De ce m-ar suna pe mine?Eu nu am nicio legatura cu ea.Poate Mike sa aiba...-Raspunde băi, copil tembel!striga Ryan de pe scara.
-Ok.spun eu invins.
"Conversatie telefonica"
J(ake):Ce vrei?H(anah):Vai, dar ce frumos vorbesti.spune sarcastica.
J:Hanah, nu am timp de tampeniile tale acum, asa ca zi repede ce vrei.
H:Vreau sa nu te mai vezi cu nesuferita aia de Sara!
J:De ce?!?De cand iti pasa tie ce fac eu??!
H:Imi pasa de cand m-am despartit de Mike si m-am indragostit de tine!
J:Hanah draga, du-te acasa mami!Mai mult ca sigur esti rupta de beata..
H:In primul rand, sunt cat se poate de treaza,in al doilea rand mersi de alint.
J:Iesi acas'!
"End call"Ce fata ciudata.S-a indragostit de mine?Da, asta sa i-o spuna lu' Mutu.
-Aloo, Pamantul catre Jake,Pamantul catre Jake, pierdem semnalul...misiune esuata.se prosteste Ryan la mine.
-Ce-i mă?intreb.
-Ce voia Hanah?
-Ăă..nimic important.Voia sa stie la cat e petrecerea.spun repede.
Dupa inca o ora de alergat in colo si-ncoace am terminat toate pregatirile.
Ornamentele erau la locul lor, aveam bautura cat sa ne ajunga sa imbatam toate fortele NATO,si mancare cat sa hranim toti oamenii din Nepall.
Acum baietii au vorbit cu Sam si a zis sa venim si noi acasa sa ne pregatim.
Drumul nu a durat mai mult de cinci minute de mers cu masina.
Am urcat in apartament si am mers direct in camera mea.
M-am imbracat cu un tricou alb cu niste dungi negre, o pereche de jeansi albastri inchisi putin rupti si m-am incaltat cu o pereche de tenisi negri.
Mi-am ciufulit putin parul si mi-am dat cu parfumul primit de la pitica mea, de Craciun.
Mi-am luat telefonul dupa noptiera si am mers direct in camera Sarei.Am gasit-o stand pe pat si uitandu-se in gol.
Nu am putut sa nu observ rochia ei.Era destul de draguta si nu ai fi zis ca e o rochie de petrecere..asta daca ar fi purtat-o altcineva.Pe pitica mea arata super.-Arati incredibil!spun.
-Stiam deja.spune ea in gluma.
-Of, narcisista mea mica...Ce m-as face fara tine?ma trezesc spunand.
-Nu stiu...probabil ca nu ai m-ai avea pe cineva care sa-ti faca micul dejun.spune vesela.
-Pitico, nu ma enerva!spun si ma apropii ameninttor de ea.
Ma sprijin de pat cu ajutorul mainilor si ma aplec usor spre ea.
Pitica mea isi pune o mana pe umarul meu drept si se joaca (,) cu parul meu.
Ne apropiem incet unul de altul si....intra Ryan. - _ --Sunteti gata?intreaba el fara sa observe ca a intrerupt ceva destul de important.
-Da.spun eu putin nervos.
Coboram toti si intram in masina mea si a lui Ryan.
In cinci miute ajungem si ne pregatim sa poftim invitatii.Derek le-a spus sa vina pe la ora 20:30, dar mai mult ca sigur vor veni cu o jumate de ora mai devreme.
La cate petreceri am fost deja stiu ce o sa se si intample.
La ora 19:45, dupa cum ma asteptam au sosit primii invitati...in numar de 12.DJ-ul a dat drumul la muzica si, din nou, dupa cum eram sigur toata lumea s-a dus direct la bautura.
La ora 20:00 deja eram peste 60 de oameni.
Muzica iti spargea timpanele si mirosul de bautura iti invada simturile.In fiecare colt era cate unu mai slab de inger care dadea la rate sau vreun tip care incerca sa faca o cucerire de senzatie.
Stiu foarte bine cum functioneaza treaba asta cu petrecerea.
Sara POV.
Ma invarteam de colo-colo ca un titirez in incercarea de a gasi pe cineva cunoscut.Nu-mi plac petrecerile mari, cu lume multa si muzica ce iti sparge timpanele.
Adevarul este ca DJ-ul ales de Jake char se pricepea, si inca foarte bine.
Jake chiar stie ce face cand e vorba de petreceri, dar n-am sa recunosc asta in fata lui vreodata.
Orgoliul asta.. :))In goana mea dupa un prieten ma lovesc de Ellie.
-Scuze!spun eu incercand sa ma retrag.-Stai!Sara, te cauta Jake.spune ea.
-Unde e?intreb.
-Cum iesi din sala, prima usa pe stanga.spune ea de parca ar fi un robot cu GPS.
Cu cata exactitate mi-a spus.Cred ca daca o intreabam mi-ar fi spus si numarul de pasi pe care trebuie sa-i fac.
Am iesit din sala imbibata in alcool, muzica si mancare si am intrat pe hol.
Totul era asa linistit aici.Muzica nu se mai auzea asa tare, aerul era proaspat si curat si totul era pus la locul lui.
I-am urmat indicatiile GPS-ului, adica lui Ellie si am intrat in prima usa pe stanga.
Dar ce-am vazut nu era asa de "la locul lui".
Mi-am dat seama de asta cad am vazut....Hei fluturasi!Vreau sa va spun ca nu prea voi mai avea timp sa postez capitole din ambele carti intr-o zi, asa ca m-am gandit ca intr-o zi sa pun un capitol din Fata noua si a doua zi unul din The boy of the shade.
Imi pare super rau. :(
La media sunt Sara si Jake.
Va iubesc!