Sara POV.
Jake se apropia incet de mine.Era aproape, foarte aproape.Fix in momentul cand buzele noastre ar fi trebuit sa se cunoasca mai bine, a aparut Ryan.
-Haida sa impodobim bradul!striga el fara sa observe apropierea dintre mine si Jake.
Eu am sarit ca arsa dupa canapea.
Nu pot sa cred ca voiam sa-l sarut.Ce-i cu tine Sara?!?Ai innebunit, asta e.Du-te ma!-De ce sa-l impodobim acum?Mai sunt aproape doua saptamani pana la Craciun.spune Jake imbufnat.
-Nup.Defapt mai sunt doar 12 zile.spune Ryan.
-Bine mă, gorilo!Daca vrei tu il impodobim!spun si merg in camera Keistei.
Ciocan la usa, dar nu se aude nici un semn ca ar veni sa-mi deschida.
Mai bat de vreo cateva ori, apoi plictisita intru in camera ei, fara sa mai astept.O vad stand pe pat si lingandu-se cu....Derek.
-Ăăm...ă....s-scuze.spun eu balbaindu-ma si vrand sa ies din camera.-Sara!striga Krista.
-Ce-i?ii spun rusinata.
Ei incep sa rada de fata mea de tomata stricata, apoi Derek spune:
-Ce te rusinezi asa?Doar ne sarutam..-Doar?!?Nu vreau sa stiu in ce ati fi dat-o daca nu intram si va intrerupeam..spun retragandu-ma din incapere si lasandu-i sa rada.
Merg spre camera lui Ethan.
Ciocan si aud un intra stins.-Hei..spun eu.
-Hei.De ce esti asa rosie?intreaba.
-Ă..nimic important.Dar tu de ce esti asa ingandurat?intreb.
-Ma gandeam asa....la Luke.spune trist.E tare suparat pe mine.
-Imi pare rau.E numai vina mea..spun lasand capul in jos.spun.
-Ba nu-i adevarat.M-a iertat si cand l-am ajutat pe Jake.Stie ca eu sunt mai milostiv si nu mi se potriveste meseria de rapitor.Cred ca e mai suparat pe mine, pentru ce iti faceam.spune.
Eu ma incrunt la afirmatia lui.
-Ce-mi faceai?intreb curioasa.-Ăă...spune el dandu-si seama ca s-a dat de gol cu...ceva.
-Ethan!spun lovindu-l cu o perna.
-Pai...ăă..eu..se balbaie el.
Ma enervez si incep sa-l lovesc cu o perna, pana cad din pat si ma lovesc la cap.
-Auch..spun eu.-Esti ok?intreaba.
-Nu!Tocmai ce capul meu a facut cunostinta cu parchetul si am aflat ca nu se prea inteleg.spun eu frecandu-mi fruntea.
El imi da mana la o parte si ma pupa pe frunte.Recunosc acele buze moi si calde de undeva.
Brusc imi dau seama.Cand eram prizoniera lui Luke, in fiecare noapte, ma culcam plangand, si nu ma iveleam, desi acolo era tare frig.
Apoi dimineata, ma trezeam invelita.
Am crezut ca sunt doar perversitatile lui Luke, dar nu eram sigura.Asa ca intr-o seara, m-am prefacut ca adorm.
S-a deschis usa si a intrat cineva.
M-a invelit, m-a mangaiat pe spate si m-a pupat pe frunte cu aceleasi buze moi si calde.Ii mai dau o perna in cap lui Ethan apoi strig:
-Tu ai fost!-Eu am fost...ce?!?intreaba facand pe prostul.
-Tu ai fost cel care ma invelea seara, si cel care ma pupa pe frunte!Tu ai avut grija de mine, fara ca macar sa stiu.Si...de asta e suparat Luke pe tine?intreb.
-Ăă...eu..trebuie sa plec.spune si iese grabit din camera.
Chiar el e!Dar de ce nu vrea sa recunoasca?
-Sara?striga Ryan.-Da?spun eu iesind din camera lui Ethan.
-Unde sunt ceilalti?ma intreaba.
-Pai..Ethan a plecat in oras, iar Krista si Derek au....treaba.spun.
-Ce treaba?
-De unde vrei sa stiu eu?spun si plec, simtind cum ma inrosesc.
-Atunci impodobim bradul maine...spune el trist.
-Ok.spun si intru in camera mea.
Nu pot sa cred ca Ethan chiar a avut grija de mine.
Mi se parea mie ca e ceva ciudat la el si ca ascunde ceva de mine, dar nu credeam ca asa ceva.Mereu l-am vazut pe Ethan ca pe un tip usor mitocan, dar se pare ca m-am inselat, si rau de tot.
Mi-am luat caietul din ascunzatoarea lui secreta din dulap si am inceput sa termin de desenat portretul cu Ethan.
Cateva linii, cateva umbre, alte retusuri si intr-o ora am terminat.
Ma uit la portret si ma gandesc doar la cat de dulce poate fi ce a facut pentru mine...Era constient ca daca se afla ca ma ingrijeste nu va fi bine.Ca Luke nu va putea sa-l ierte, ca familia nu va putea sa-l ierte.
Nu stiu eu prea multe despre oamenii ca Luke, dar stiu ca au un cod: Odata ce te intereseaza soarta victimelor, nu vei mai fi un vanator, ci prada acestuia.
Asta s-a aplicat deja in cazul lui Ethan.
Cum stateam eu si ma gandeam la gestul lui, am rasfoit caietul si am vazut ca.....Gata si al doilea capitol din ziua de azi!
Va iubesc!!!